محصولات پیشنهادی
دستگیره هوشمند شیائومی Xiaomi Smart Door Lock 1S
دستگیره هوشمند شیائومی Xiaomi Smart Door Lock 1S
دستگیره هوشمند شیائومی Xiaomi Smart Door Lock 1S
دستگیره هوشمند شیائومی Xiaomi Smart Door Lock 1S
دستگیره هوشمند شیائومی Xiaomi Smart Door Lock 1S
توضیحات

دستگیره‌های هوشمند از لحاظ ظاهری تفاوتی با دستگیره های معمولی ندارند. اگر از نزدیک به آن‌ها نگاه کنید، اسکنر اثر انگشت و صفحه کلید آن را مشاهده می‌کنید که متمایزترین المان ظاهری آن را تشکیل می‌دهند. بدنه طراحی یکپارچه داشته و طراحی مینیمال را روی مواد اولیه از آلیاژ آلومینیوم پیاده کرده است. اگر از مبحث زیبایی و طراحی مدرندستگیره هوشمند شیائومی Xiaomi Smart Door Lock 1S عبور کنیم، به کیفیت متریال بدنه می‌رسیم که اهمیت ویژه ای برای خرید دستگیره دارد.دستگیره هوشمند شیائومی  علاوه بر تدابیر امنیتی هوشمندی که دارد، در برابر ضربه، حرارت، آب و رطوبت، سرمای بیش از حد و فشار مقاومت خوبی نشان داده است. طبق ادعای سازنده، سطح دستگیره با فرآیند IML مات و ضد خش شده و سنسور اثر انگشت از جنس یاقوت دقیقا زیر اهرم دستگیره تعبیه شده است تا دسترسی انگشت به آن ساده و سریع باشد.

برخلاف نسل اول قفل درب هوشمند شیائومی، قفل درب هوشمند جدید 1S شیائومی از برنامه Mi Home و هوم کیت اپل پشتیبانی می‌کند. همچنین این دستگاه دارای شناسایی اثر انگشت سه بعدی است که امکان استفاده از بیومتریک برای باز کردن درب را با دقت بیشتری فراهم می‌سازد. این دستگاه دارای یک الگوریتم تشخیص اثر انگشت PB سوئدی با درجه اعتباری است که به طور موثر اثر انگشت جعلی را رد کرده و به کاربران امنیت بیشتری می‌بخشد.

6- مود قفل گشایی

تنوع روش های قفل گشایی در دستگیره هوشمند شیائومی دامنه مشتریان این دستگاه را افزایش داده است. سنسور اثر انگشت سه بعدی، پسورد، NFC، بلوتوث، رمز عبور موقت (مختص مهمانان) و کلید اضطراری شش روش قفل گشایی این دستگیره را تشکیل می‌دهند. از بین این گروه شش تایی، سنسور اثر انگشت و پسورد از محبوبیت بیشتری برخوردارند.
اگر قرار است شخصی به صورت موقت به خانه یا محل کار شما رفت و آمد کند، با تنظیم یک رمز موقت که بعضا با نام رمز مهمان هم شناخته می‌شود، از انتشار پسورد اصلی دستگیره هوشمند جلوگیری کرده و امنیت را تضمین می‌کند.

به خاطر داشته باشید دستگیره هوشمند شیائومی  می‌تواند 50 اثر انگشت و 50 پسورد مختلف را در حافظه خود ثبت کند. طبق آمار منتشر شده، نرخ موفقیت دستگیره هوشمند در تشخیص اثر انگشت بیش از 98 درصد موارد است!

مجهز به سیستم هشدار

قبل از خرید هر دستگیره هوشمند، باید بدانید که پشتیبانی از سیستم هشدار یا همان Alarm Remote واقعا حیاتی است. در واقع یکی از معیارهایی است که ضریب امنیت را به شدت افزایش می‌دهد. این سیستم هشدار، در صورت تشخیص مورد مشکوک یا تلاش فرد مشکوک برای باز کردن قفل، شما را از طریق اپلیکیشن آگاه می‌کند. در دستگیره هوشمند شیائومی، سیستم هشدار از طریق برنامه Mi Home (مناسب برای اندروید و iOS)  و هوم کیت اپل پروسه آگاه سازی شما را انجام می‌دهد.

افشين مخلصی
1402/07/30
سلام لطفا دستگیره هوشمند شیائومی مدل Door Lock Pro رو هم برا فروش عرضه کنید. باتشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/07/30
سلام افشین عزیز * پیشنهاد شما به تامین کننده گلدتگ منتقل شد امیدوارم که در پیشنهاد های بعدی این مدل هم شارژ بشه
امیر عبادی
1403/01/19
سلام دستگیرها همراه قفل داخل درب هستن ویا اینکه قفل باید جداگانه خریداری کنیم؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1403/01/19
سلام امیر جان * قفل همراه شون هستش
متين شیرازی
1402/08/01
سلام، گلدتک جان فقط برای درهای چپ باز شو هست یا برای هر دو سمت قابل استفاده هست؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/08/02
متین جان *برای هر دو قابل استفاده هستش
علی کدخدازاده777
1403/01/16
سلام وقت بخیر این محصول ورژن گلوبال هست ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1403/01/18
سلام علی جان * بله گلوبال هستش
امین فراهانی
1403/02/03
سلام. راهنمای دستگیره به زبان چینی است. ممنون میشم اگر کسی روش اتصال دستگیره به موبایل و تنظیمات قفل را بلد است کامنت بذاره. با تشکر
0

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید