دستگیره هوشمند شیائومی Xiaomi Smart Door Lock E10
دستگیره هوشمند شیائومی Xiaomi Smart Door Lock E10
دستگیره هوشمند شیائومی Xiaomi Smart Door Lock E10
دستگیره هوشمند شیائومی Xiaomi Smart Door Lock E10
دستگیره هوشمند شیائومی Xiaomi Smart Door Lock E10
دستگیره هوشمند شیائومی Xiaomi Smart Door Lock E10
دستگیره هوشمند شیائومی Xiaomi Smart Door Lock E10
توضیحات

آیا تا به حال در مورد قفل بودن یا نبودن درب خانه‌تان شک کرده اید؟ آیا استرس قفل نبودن درب خانه در مسافرت نگرانتان کرده؟ تا این لحظه چند بار مجبور به تعویض کلید گم شده خود شده‌اید؟ 
اگر روی سطح امنیت خانه یا محل کارتان تاکید دارید، بهتر است دور قفل‌های فیزیکی را خط بکشید و به قفل های هوشمند روی بیاورید. در واقع استفاده از دستگیره‌های هوشمند، یکی از معیارهای انتقال از دنیای قدیم به دنیای مدرن است.
دستگیره‌های هوشمند از لحاظ ظاهری تفاوتی با دستگیره های معمولی ندارند. اگر از نزدیک به آن‌ها نگاه کنید، اسکنر اثر انگشت و صفحه کلید آن را مشاهده می‌کنید که متمایزترین المان ظاهری آن را تشکیل می‌دهند. بدنه طراحی یکپارچه داشته و طراحی مینیمال را روی مواد اولیه از آلیاژ آلومینیوم پیاده کرده است. اگر از مبحث زیبایی و طراحی مدرن دستگیره هوشمند شیائومی Xiaomi Smart Door Lock E10 عبور کنیم، به کیفیت متریال بدنه می‌رسیم که اهمیت ویژه ای برای خرید دستگیره دارد.دستگیره هوشمند شیائومی  علاوه بر تدابیر امنیتی هوشمندی که دارد، در برابر ضربه، حرارت، آب و رطوبت، سرمای بیش از حد و فشار مقاومت خوبی نشان داده است. طبق ادعای سازنده، سطح دستگیره با فرآیند IML مات و ضد خش شده و سنسور اثر انگشت از جنس یاقوت دقیقا زیر اهرم دستگیره تعبیه شده است تا دسترسی انگشت به آن ساده و سریع باشد.

6- مود قفل گشایی

تنوع روش های قفل گشایی در دستگیره هوشمند شیائومی دامنه مشتریان این دستگاه را افزایش داده است. سنسور اثر انگشت سه بعدی، پسورد، NFC، بلوتوث، رمز عبور موقت (مختص مهمانان) و کلید اضطراری شش روش قفل گشایی این دستگیره را تشکیل می‌دهند. از بین این گروه شش تایی، سنسور اثر انگشت و پسورد از محبوبیت بیشتری برخوردارند.
اگر قرار است شخصی به صورت موقت به خانه یا محل کار شما رفت و آمد کند، با تنظیم یک رمز موقت که بعضا با نام رمز مهمان هم شناخته می‌شود، از انتشار پسورد اصلی دستگیره هوشمند جلوگیری کرده و امنیت را تضمین می‌کند.

به خاطر داشته باشید دستگیره هوشمند شیائومی  می‌تواند 50 اثر انگشت و 50 پسورد مختلف را در حافظه خود ثبت کند. طبق آمار منتشر شده، نرخ موفقیت دستگیره هوشمند در تشخیص اثر انگشت بیش از 98 درصد موارد است!

مجهز به سیستم هشدار

قبل از خرید هر دستگیره هوشمند، باید بدانید که پشتیبانی از سیستم هشدار یا همان Alarm Remote واقعا حیاتی است. در واقع یکی از معیارهایی است که ضریب امنیت را به شدت افزایش می‌دهد. این سیستم هشدار، در صورت تشخیص مورد مشکوک یا تلاش فرد مشکوک برای باز کردن قفل، شما را از طریق اپلیکیشن آگاه می‌کند. در دستگیره هوشمند شیائومی، سیستم هشدار از طریق برنامه Mi Home (مناسب برای اندروید و iOS) پروسه آگاه سازی شما را انجام می‌دهد.

 

علی کریمی
1402/07/21
با سلام؛ لطفاً در مورد نحوه‌ی اتصال این دستگیره به اینترنت اطلاعات بیشتری ارائه کنید: الان برای من این سواله که این دستگیره چطوری هشدارها رو به اپ مربوطه در گوشی ارسال میکنه؟ آیا مستقیم به مودم وصل میشه یا دستگاه واسطه(getway) لازم داره؟ ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/07/25
سلام علی جان * با توجه به مسائل امنیتی این دستگیره ها قابلیت امکان اتصال به اینترنت رو ندارن فقط از طریق بلوتوث قابل اتصال هستن
علی روحی
1402/07/24
سلام، آیا برای دربهای راست و چپ قابل استفاده هست؟ لطفاً دوستانی که خرید کردن نظر بدن.
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/07/25
سلام علی جان * بله برای درب چپو راست قابل استفاده هستش
افشين مخلصی
1402/07/24
سلام وقت بخیر لطفا دوستانی که این گجت رو خریدن و به دستشون رسیده داخل جعبش غیر از دستگیره ها چه وسایلی موجود بود؟ باتشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/07/25
سلام افشین عزیز * روزت بخیر دستگیره و قفل همراهش هست !
سعید بیضایی
1403/01/16
چطوری به برق باید وصل کرد
0
گلدتگ
گلدتگ
1403/01/18
سلام سعید جان * شما میتونین هم با پاور بانک شارژ کنید هم با استفاده از کابلی که داره میتونین به برق متصل کنید
نادر احمدی
1403/01/18
در مورد سوالی که پرسیدن برای اتصال به برق، اصلا نیازی به برق نداره ! با استفاده از باتری قلمی راه میوفته در صورت نیاز به تعویض باتری هشدار می ده، در صورت خالی شدن کامل باتری هم از طریق تایپ سی زیر دستگیره میشه پاوربانک وصل کرد برای موارد اضطراری.
0
علی اخوان زنجانی
1403/01/19
سلام امکان نصب در تهران رو چجوری می تونیم فعال کنیم
0
گلدتگ
گلدتگ
1403/01/19
سلام علی جان * باید لطف کنید با پشتیبانی تماس بگیرید

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

محصولات پیشنهادی
عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید