محصولات پیشنهادی
لایت بار مانیتور شیائومی LYMAX YOUPIN
لایت بار مانیتور شیائومی LYMAX YOUPIN
لایت بار مانیتور شیائومی LYMAX YOUPIN
لایت بار مانیتور شیائومی LYMAX YOUPIN
لایت بار مانیتور شیائومی LYMAX YOUPIN
لایت بار مانیتور شیائومی LYMAX YOUPIN
لایت بار مانیتور شیائومی LYMAX YOUPIN
لایت بار مانیتور شیائومی LYMAX YOUPIN
لایت بار مانیتور شیائومی LYMAX YOUPIN
لایت بار مانیتور شیائومی LYMAX YOUPIN
توضیحات

امروزه تمام کارها از جمله کلاس آنلاین، بازی و سرگرمی، جلسات کاری و …، با کامپیوتر انجام می‌شود. وقتی شما زمان طولانی، با مانیتور کار می‌کنید نور محیط، با تابش نادرست، به سمت صفحه نمایش، باعث می‌شود چشمهایتان را اذیت کند، لایت‌بار صفحه نمایش شیائومی  LYMAX YOUPIN مدل L1 ، این مشکل را حل کرده است. این لایت بار به آسانی روی مانیتور نصب شده و نور ملایم و مناسبی برای تماشا و نگاه کردن طولانی مدت به صفحه نمایش را برای کاربران ایجاد خواهد کرد. این محصول با پرتو تابش 100 درجه‌ای از تابش نور به صفحه نمایش و برگشت به چشمان شما جلوگیری می‌کند.

چراغ‌های بالای مانیتور از شاخص رندرینگ رنگ Ra80 پشتیبانی می‌کند که قابل توجه است. این استاندارد نشان می‌دهد نور ایجاد شده توسط محصول دارای رنگ‌های طبیعی و جزئیات واقعی است. مشکل سوسو زدن نور در این لامپ وجود ندارد، بنابراین کاربر می‌تواند بدون تجربه احساس خستگی چشم‌ها، ساعت‌های طولانی با کامپیوتر خود کار کند.

دمای نور در محدوده 2900 تا 6000 کلوین قابل تغییر است و لامپ از رنگ‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند. با یکبار فشردن سطح بالایی دستگاه می‌توانید لامپ‌ را خاموش یا روشن کنید. در نهایت با فشردن کلید مخصوص تغییر نور می‌توانید رنگ و دمای نور را تنظیم کنید.

لایت‌بار صفحه نمایش را با استفاده از پورت USB Type-C به کامپیوترتان متصل ‌کنید، با روشن کردن کامپیوتر، لامپ‌ها نیز به صورت خودکار روشن خواهند شد! برای تامین انرژی این لامپ بالای مانیتور می‌توانید از انرژی باتری لپ‌تاپ، پورت USB کیس، پاور بانک، مانیتور و یا آداپتور برق سازگار استفاده کرد.

اگر قصد دارید در طول شب یا روز بازی کنید، نور ساطع شده از این لامپ‌ها باعث می‌شود تصاویر بهتری را شاهد باشید و همچنین در تاریکی و سکوت شب، بهره‌گیری از نور گرم این لامپ قطعا لذت‌بخش است. کاربرانی که عموما شب‌ها مشغول طراحی گرافیکی و تصحیح رنگ تصاویر هستند، به لطف دقت رنگ بالای نور این لامپ می‌توانند تجربه بهتری داشته باشند. 

به هر حال، چه در روز چه در شب، طراحی ارگونومیک و کارآمد این محصول باعث می‌شود چشمان شما در اثر استفاده طولانی مدت از کامپیوتر کمتر آسیب ببیند. این لایت‌بار صفحه نمایش همچنین به افرادی که از صفحه کلید معمولی و بدون نور زمینه استفاده می‌کنند کمک می‌کند، در تاریکی شب دید بهتری روی صفحه کلید و تمامی قسمت‌های میز داشته باشند.

این لامپ با یک گیره به بالای مانتیور، وصل می‌شود و به میز کارتان، روشنایی می‌دهد و چون در قسمت بالای مانیتور وصل می‌شود، فضای کمتری را اشغال می‌کند و جلوی شلوغ شدن میز را هم می‌گیرد. شما می‌توانید، زاویه تابش نور چراغ را از دو مفصل، یکی اتصال مگنتی و دیگری، مفصل گیره، تنطیم کنید. 

امیرحسین سلیمی
1402/07/15
با کیفیت و کاربردیه
1
مجید غفاری نژاد
1402/08/09
با سلام. رنگ نور این لایت بار چه رنگی هستش؟ آفتابیه یا مهتابی؟ قابلیت کم و یا زیاد شدن نور هم داره؟ کلید روشن و خاموش چطور؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/08/10
سلام مجید عزیز * دمای نور در محدوده 2900 تا 6000 کلوین قابل تغییر است و لامپ از رنگ‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند. با یکبار فشردن سطح بالایی دستگاه می‌توانید لامپ‌ را خاموش یا روشن کنید. در نهایت با فشردن کلید مخصوص تغییر نور می‌توانید رنگ و دمای نور را تنظیم کنید.
سمانه روزبه
1402/08/29
سلام به تیم خوب گلدتگ لطفا هندزفری بلوتوثی شیائومی Xiaomi Redmi Buds 4 Active رو موجود کنید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/09/01
در صورت امکان حتما موجود میشه دوست عزیز
شاهین پولادیان
1402/09/01
سلام داخل جعبه یه لایت بار ۴۰ سانتی هست با یه کابل برای روشن کردنش.کلا ۲تا دکمه لمسی داره یکی برای خاموش و روشن کردن یه دکمه برای تغیر کلوین که با نگه داشتنش هم نور کم و با دوباره نگه داشتنش نور زیاد میشه.تو تاریکی مطلق کاملا فضای میز کامپیوتر و کیبورد رو روشن میکنه براتون.جنس بدنه از فلز هست وکیفیت خیلی خوبی داره .امیدوارم تو استفاده طولانی هم جوابگو باشه.در ضمن برای من که مانیتورم عریض و منحنی هست هم راحت وصل شد
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/09/01
خوشحایم که رضایت داشتید و نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید دوست عزیز

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید