محصولات پیشنهادی
متر لیزری هوشمند Xiaomi
متر لیزری هوشمند Xiaomi
متر لیزری هوشمند Xiaomi
متر لیزری هوشمند Xiaomi
متر لیزری هوشمند Xiaomi
متر لیزری هوشمند Xiaomi
متر لیزری هوشمند Xiaomi
متر لیزری هوشمند Xiaomi
متر لیزری هوشمند Xiaomi
توضیحات

پیشرفت تکنولوژی باعث شده است که همه مشاغل به منظور افزایش سرعت و راحتی انجام کارها، ابزارها و وسایل مورد نیاز خود را ارتقاء دهند. یکی از ابزارهایی که امروزه به فناوری لیزرها مجهز شده است، متر لیزری نام دارد. این وسایل نظر مثبت بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده اند. علت این افزایش محبوبیت می تواند وزن سبک، طراحی استاندارد، دقت بالای این ابزار و امکان اندازه گیری مسافت های طولانی توسط آن بدون نیاز به کمک شخص دیگر باشد. متر لیزری هوشمند Xiaomi مدل MJJGCJYD001QW به پیروی از سبک و سیاق همیشگی شیائومی طراحی ساده و مینیمال دارد. البته این محصول چه از لحاظ طراحی و چه از لحاظ عملکرد کلیه استانداردهای لازم را رعایت کرده است. به همین دلیل این گجت بسیار خوش دست است.

در واقع این مدل متر لیزری هوشمند Xiaomi در دسته مترهای سایز کوچک قرار دارد که ابعاد جمع و جور و بافت مات بدنه امکان استفاده از آن را برای همه آسان نموده است. بافت مات این دستگاه موجب می‌ شود که این متر  در اثر تعریق دست لیز نخورده و همچنین در هنگام استفاده طولانی مدت آلودگی ها را کمتر به نمایش بگذارد.

طراحان این محصول را با وزنی در حدود 60 گرم و با ابعادی معادل 80*35*21 میلیمتر طراحی و به بازار عرضه کرده اند. بنابراین این متر هوشمند را به راحتی می توان در جیب گذاشته و در هر مکانی همراه خود داشت. همچنین این افراد برای ساخت این متر لیزری پیشرفته نیز از پلاستیک ABS و آلومینیوم بهره برده اند. در ضمن نحوه استفاده از این گجت هوشمند شیائومی بسیار آسان است؛ چرا که تنها یک دکمه روی بدنه برای کار با آن اختصاص داده شده است.

صفحه نمایش 1.23 اینچی LCD تعبیه شده روی این دستگاه ساخته شده توسط شرکت شیائومی نیز وضوح بالایی دارد. این نمایشگر وضعیت اتصال بلوتوث، داده های اندازه گیری شده فعالی و داده های ثبت شده قبلی را نشان می دهد. همچنین اطلاعاتی همچون وضعیت باتری، واحد( m/ft) و بسیاری موارد دیگر نیز در این صفحه نمایش قابل مشاهده هستند.

متر لیزری هوشمند شیائومی مدل MJJGCJYD001QW دارای دقت اندازه گیری 3-/+ میلیمتر است. همچنین این ابزار شیائومی  توانایی اندازه گیری تا برد 50 متر را دارد. این دو مقیاس بدین معنی است که در محدوده حداکثر برد اندازه گیری این دستگاه تنها 3-/+ میلیمتر احتمال خطای اندازه گیری وجود دارد. 

از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به امکان اتصال آن به  اپلیکیشن Mi home اشاره کرد. این امر باعث می شود که امکانات و قابلیت های بیشتری در اختیار شما قرار گیرد. یکی از قابلیت های ارائه شده در این برنامه کاربردی امکان کشیدن پلان طبقاتی در برنامه Mi home است. با کمک این ویژگی علاوه بر تهیه پلان، می توانید عکس واقعی گرفته و سپس از برنامه بخواهید که فواصل بین وسایل موجود در تصویر را اندازه بگیرد. داده های ثبت شده توسط متر لیزری MJJGCJYD001QW به صورت خودکار در محل تعیین شده توسط شما علامت گذاری و نمایش داده می شوند.

با این برنامه کاربردی امکان همگام سازی و هشدار داده ها، نقشه برداری و نقشه برداری پلان به راحتی انجام می شود. همچنین در این اپلیکیشن محاسبه طول، مساحت و حجم، اشتراک گذاری نقشه و بسیاری قابلیت های دیگر نیز قابل انجام است.

 

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید