محصولات پیشنهادی
متر لیزری شیائومی Xiaomi Hoto Smart Laser Measure QWCJY001
متر لیزری شیائومی Xiaomi Hoto Smart Laser Measure QWCJY001
متر لیزری شیائومی Xiaomi Hoto Smart Laser Measure QWCJY001
متر لیزری شیائومی Xiaomi Hoto Smart Laser Measure QWCJY001
متر لیزری شیائومی Xiaomi Hoto Smart Laser Measure QWCJY001
متر لیزری شیائومی Xiaomi Hoto Smart Laser Measure QWCJY001
متر لیزری شیائومی Xiaomi Hoto Smart Laser Measure QWCJY001
توضیحات

با توجه به شکل ظاهری و همان گونه که می‌دانید متر لیزری هوشمند شیائومی Xiaomi Hoto Smart Laser Measure QWCJY001 از اندازه بسیار کوچک و جمع و جوری برخوردار می‌باشد و دارای ابعادی برابر با 16.8 × 33.2 × 73 میلی‌متر است که با استفاده از حلقه نارنجی رنگی که از جنس پلاستیکی بسیار با کیفیت می‌باشد ، حمل و نقل و گرفتن در دست آن بسیار راحت شده است .

بدنه متر لیزری هوشمند شیائومی Xiaomi Hoto Smart Laser Measure QWCJY001 از موادی بسیار مرغوب و ضد خط و خش و همچنین ضداثر انگشت طراحی و ساخته شده و رنگ آمیزی آن نیز با تکنولوژی UV انجام گرفته است .

روشن کردن این کالا هم با استفاده از کلید طراحی شده در قسمت بالایی بدنه آن قابل انجام می‌باشد و هم با فشار دادن و نگه داشتن آن ، متر روشن می‌شود و برای استفاده از این متر لیزری هوشمند تنها کافی است که شما همان دکمه را مجددا بفشارید و شروع به مترکردن کنید . بهره‌مندی از فناوری نوین و به روز لیزر در متر لیزری هوشمند شیائومی Xiaomi Hoto Smart Laser Measure QWCJY001 دقت در اندازه‌گیری را به گونه‌ای بسیار بالا برده که این لیزر در بخش جلویی این محصول شیائومی قرار داشته و تنها در مدتی بسیار ناچیز ، 0.2 فاصله‌ها را بدون هیچ خطایی اندازه‌گیری نموده و اگر هم خطایی رخ بدهد فقط در حد 2 میلی‌متر می‌باشد . کم‌ترین واحد قابل نمایش این متر هوشمند شیائومی برابر 0.001 است و همچنین تابش‌های لیزر از نوع کلاس 2 با طول موج‌های 630-680 نانومتر هستند که برای بدن انسان هیچ گونه ضرری ندارند . در صورت استفاده نکردن از متر لیزری هوشمند شیائومی Xiaomi Hoto Smart Laser Measure QWCJY001 به مدت 30 ثانیه لیزر این متر به شکلی اتوماتیک قطع شده و از مصرف بی رویه باتری جلوگیری کرده و اگر تا 180 ثانیه طول بکشد نیز متر خود به خود خاموش می‌شود .

بسته به نیاز شما در اندازه‌گیری‌ها می‌توانید این متر را در دو حالت تنظیم کنید حالت Front Based : در این حالت اندازه‌گیری آزاد ، دستگاه به صورت اتوماتیک با توجه به این حالت یعنی اندازه‌گیری از بخش جلوی متر قرار دارد و صفر در قسمت یا ضلعی که نزدیک به شما است تعریف می‌شود  حالت Tail Based: در حالت Tail Based نقطه شروع اندازه‌گیری متر را در قسمت جلویی که از شما فاصله دارد تنظیم می‌کنند .

به عنوان مثال هنگامی که شما می‌‌خواهید فاصله زمین تا سقف را اندازه‌گیری نمایید ، اگر متر را روی کف به سمت سقف قرار دهید ، بهتر است متر در حالت Front قرار داشته باشد . چرا که در غیر این صورت فاصله‌ای که از انتها متر تا محل انتشار لیزر وجود دارد مورد اندازه‌گیری نخواهد شد .

به جهت نمایش اعداد، فواصل ، شارژ ، اتصال بلوتوث و حالت‌های متراژ دستگاه این محصول مجهز به یک صفحه نمایش در بخش جلویی بدنه خود بوده که جلوه زیبایی به این متر لیزری هوشمند شیائومی داده است .

متر لیزری هوشمند شیائومی Xiaomi Hoto Smart Laser Measure QWCJY001 همان گونه که از اسمش پیدا است توانایی اتصال به گوشی‌های هوشمند را از طریق بلوتوث و اپلیکیشن Mijia را  دارد؛با دانلود و نصب اپلیکیشن Mi Home و اسکن دستگاه‌های اطراف شما می‌توانید به راحتی این کار را انجام دهید .

همان‌طور که در ظاهر متر لیزری شیائومی هوتو مشاهده می‌کنید این متر دارای طراحی مینیمال و ظریفی می‌باشد . یک حلقه نارنجی رنگ پلاستیکی داخل بدنه به کار برده شده که گرفتن متر را راحت کرده و در تکمیل این طراحی ارگونومیک کلید دستگاه هم در بخش بالایی آن قرار گرفته تا استفاده از این متر را برای شما در هنگام اندازه‌گیری و متر کردن راحت کند . این محصول می‌‌تواند با دو واحد متر و فوت کار کند .

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید