محصولات پیشنهادی
اسفنج صورت Beautiful Bubble
اسفنج صورت Beautiful Bubble
اسفنج صورت Beautiful Bubble
اسفنج صورت Beautiful Bubble
اسفنج صورت Beautiful Bubble
اسفنج صورت Beautiful Bubble
توضیحات

گلدتگ امروز محصولی جدید و کاربردی رو به شما دوستان پیشنهاد میده که اولین ویژگیش ظاهر جذاب و متفاوتشه که به شکل میوه های مختلف طراحی شدی و رنگ بندی شادی داره. جنس محصول از ابر نرم هستش که قدرت آبگیری خوبی داره و طبق توضیحات پکیج محصول ، کاربرد اصلیش بعنوان لیف صورته و به همین خاطر برای کودکان هم میتونه کاربرد خوبی داشته باشه اما در عکس های محصول برای شستن ظروف هم استفاده شده که مثل ابر اسکاچ مانع از خط و خش افتادن روی ظروف میشه.

بخاطر محدود بودن تعداد، موجودی این گلدتگ خیلی زود به اتمام رسید (حدود ۵۵۰ گلدتگ) و سایر تامین کنندگان قیمت بالاتری برای این کالا در نظر داشتند و بخاطر درخواست زیاد تمدید، با قیمت جدید دوباره روی سایت قرار گرفت و بخاطر کارمزد پایین این محصول متاسفانه مجبور به تغییر قیمت شدیم.

مهدخت صادقی
1394/02/17
با تشکر. من قبلا 4 عدد سفارش دادم ولی همه رو دوستان ازم گرفتن. 4 عدد دوباره سفارش دادم. کیفیت عالی داره. فقط اگه امکانش باشه که در طرح های مختلف برام ارسال بشه ممنونم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/02/17
مهدخت عزیز خیلی خوشحالم که پیشنهاد این گلدتگ رو دوست داشتی و ممنونم که گلدتگ رو به دوستای دیگه معرفی میکنی.همونطور که در ویژگی های این محصول ذکر شده ارسالش بصورت رندومه امیدوارم طرح های مورد نظرت واست ارسال بشه.
خانم پریسائی
1394/02/03
سلام
چیزهایی که برای فروش می زارید، اگر انتخاب رنگش با خود مشتری باشه خیلی فروشتون بیشتر می شه. من خودم حاضرم برم بیرون دوبرابر قیمت شمارو پول بدم اما "خودم" انتخاب کنم که چه رنگیش مال منه....
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/02/05
سلام دوستم نظر شما کاملا صحیح و قابل احترامه و ما هم خیلی دوست داریم علاوه بر فروش بالا،دقیقا رنگ مورد نظرتون واستون ارسال بشه اما چون تامین کننده این محصول امکانش رو نداره اطلاع دقیقی از تعداد هر رنگ در اختیارمون قرار بده و بابت این قضیه میتونیم تخفیف خوبی بگیریمو بدقول نشدنمون از فروش بالا واسمون مهم تره ارسالش بصورت رندومه و اگه رنگش واستون مهمه منم پیشنهاد میکنم این محصول رو از مراکز خرید تهیه کنید.یه دنیا ممنون از اینکه وقت گذاشتی و نظرت رو مطرح کردی
ماهان شادافزا
1394/04/06
با سلام من از همه طرح هاش میخام هرکدوم 5 عدد اگه میتونین واسم اماده کنینخبر بدین خریدمو انجام بدم
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/04/08
سلام ماهان جان شما باید اول سفارشتو ثبت کنی بعد از قسمت پشتیبانی محل سکونتت باهات تماس گرفته میشه وهماهنگی های ارسال انجام میگیره.
فاطمه ذوالفقارزاده
1394/04/09
سلام.ممنون از سايت و پيشنهاد هاي خوبتون.ببخشيد من ٣ تا از اين اسفنج ها سفارش دادم.درسته نوشتين ارسال به صورت رندوم ولي براي من هيچ كدوم از اين طرح هايي كه بالا گذاشتين رو نفرستادين.من براي جهيزيه مي خواستم ولي برام جوجه اردك فرستادين كه اصلا تو طرح هاي بالا نيست...
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/04/09
سلام فاطمه جان؛با عرض پوزش عزیزم چون واقعاً گلدتگ هایی که به صورت رندوم هستش در مورد ارسالش نمیشه کاری کرد و انتخاب طرح از سمت کاربر وجود نداره وگرنه که حتماً این کار براتون انجام میشد ولی باور کنید که امکانش نیست ممنونم از اینکه به گلدتگ اعتماد میکنید و بهمون سفارش میدین.
نازنین یوسفی
1395/09/16
سلام. لطفا برس برقی شستشوی صورت با کیفیفت عالی و قیمت خوب بیارید. ممنون.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/09/17
سلام دوست عزيز خيلي خوشحالم که تونستيم اعتمادتون رو جلب کنيم و مايل هستيد محصوشلات مورد نيازتون رو از طريق گلدتگ تهيه کنيد.ممنونم که وقت گذاشتي و پيشنهادت رو مطرح کردي.درخواستت رو به واحد فروش انتقال دادم و اميدوارم يکي از گلدتگ هاي بعدي ما باشه.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید