محصولات پیشنهادی
مزوتراپی دکتر شمسی نژاد
مزوتراپی دکتر شمسی نژاد
مزوتراپی دکتر شمسی نژاد
توضیحات

گلدتگ امروز پیشنهاد دکتر شمسی نژاد رو داره که در واقع دارو به بجای اینکه از راه دهان خورده شود، مستقیماً به داخل پوست تزریق می‌شود.  تزریقهای متعدد توسط دستگاه مزوتراپی در فواصل منظم در پوست صورت میگرد

مزوتراپی مو:

ریزش موی مردانه که نه تنها مردان بلکه زنان را نیز مبتلا میکند و شایع ترین دلیل ریزش مو است که اساس آن افزایش میزان هورمون مردانه و یا حساسیت زیاد فولیکول ها به هورمون مردانه یا همان تستسترون است .داروهای موثر برای ریزش موی مردانه مصرف روزانه یک قرص فیناستراید یک میلی گرمی و نیز استفاده از محلول موضعی ماینوکسیدیل است .در مزوتراپی علاوه بر فیناستراید مواد تحریک کننده رویش مو، ویتامین های ضروری برای رشد مو، داروهای تقویت کننده ی گردش خون مویرگی کنار پیاز مو و…درحداستانداردتوسط دستگاهی به نام گان مزوتراپی با تزریقات بسیار ریز و بدون درد مستقیماً به پوست سر رسیده می شوند .

مزوتراپی صورت:

زمانی که پوست چروک می‌شود، در اصل زیر پوست خالی و پوست دچار شکستگی می‌شود. در این وضعیت استفاده از کرم‌ها و درمان‌های موضعی قادر به کم‌ کردن عمق چروک نیستند و فقط می‌توانند از ایجاد چروک‌های جدید جلوگیری کنند. برای رفع چروک‌های به ‌وجود ‌آمده نیاز به درمان‌های سریع و تهاجمی‌تری مانند اعمال جراحی است. در این مورد تزریق‌های مزوتراپی می‌توانند بسیار کمک‌کننده‌تر باشند.

برخی از دارو‌هایی که به وسیله تزریق در مزوتراپی وارد پوست می‌شوند عبارتند‌ از: انواع آمینواسید‌ها، ویتامین‌ها (به ‌طور مثال ویتامین c برای روشن شدن پوست)، آنتی‌اکسیدان‌های ضد پیری و اسید هیالورونیک.

 

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید