محصولات پیشنهادی
جاسوئیچی Multi Brand
جاسوئیچی Multi Brand
جاسوئیچی Multi Brand
جاسوئیچی Multi Brand
جاسوئیچی Multi Brand
جاسوئیچی Multi Brand
جاسوئیچی Multi Brand
جاسوئیچی Multi Brand
جاسوئیچی Multi Brand
جاسوئیچی Multi Brand
جاسوئیچی Multi Brand
جاسوئیچی Multi Brand
توضیحات

گلدتگ امروز جاسوئیچی Multi Brand رو به شما دوستان معرفی میکنه که دارای لوگو با طرح مطرح ترین برند های ماشین می باشد .

این مدل جاسوئیچی بدنه فلزی با لوگوی طلایی داره و در قسمت وسط اون یک عدد دکمه برای روشن کردن چراغ قرار داده شده که نور اون از قسمت کناری جاسوئیچی خارج میشه و درسته که نور زیادی نداره اما برای مواقعی که ماشینتون در پارکینگ ، خیابان و ... تاریک قرار گرفته باشه مفید و کاربردی هستش تا بواسطه اون بتونید درب خودرو رو با سوئیچ باز کنید .

این گلدتگ در پنج طرح مختلف با پکیجینگ مشکی ارائه شده و میتونین متناسب باسلیقه طرح لوگوی مورد نظرتون رو انتخاب کنید و یا اون رو به دوستانتون هدیه بدین .

کیومرث راد
1397/01/25
سلام قیمت پایین ویژگی قابل توجهی اما هیچ چیز جای کیفیت را نمی گیره به خاطر قیمتش خریدم روز دوم از حلقه اش کنده شد و مجبور شدم دور بندازمش یعنی حدودا 24 ساعت کار داد خواهشن یه سطح حداقل برا کیفیت برای خودتان تعریف کنید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/01/26
سلام دوست خوبم .......تو تعداد بالای فروش این محصول تا الان کامنت منفی نداشتیم ،البته باید به این موضوع توجه داشته باشین که کالاهای ارزان قیمت درصد خرابیشون نسبت به محصولاتی که قیمت بالاتری دارن ، بیشتر هست .عزیزم شما 7 روز مهلت مرجوع کردن دارین. لطفا هر کالائیکه دریافت میکنین اگر در این بازده زمانی با مشکلی مواجه شدین لطفا به ما اطلاع بدین تا ما پیگیریهای لازم رو براتون انجام بدیم تا شرمنده شما کاربران خوبمون نشیم.
مهدی شجاعی فرد
1398/02/10
درود بر شما من دیشب این محصول به دستم رسید و امروز ظهر حلقه اش کنده شده و نمیدونم اصلا کل جاسوییچی کجا افتاده یعنی حتی نتونستم یکبار هم ازش استفاده کنم و تو چند ساعت متاسفانه گم شد از گلدتگ عزیز خواهش میکنم همونطور که به درخواست مشتریاش مبنی بر ارایه جنس با تخفیف خوب پایبنده یک معیاری رو هم برای حداقل کیفیت محصولاتش قرار بده در کل هم.ن اتفاقی که برای آقای چلونگر افتاده برای من هم در همین محصول افتاده و کاملا با ایشون هم نظرم با سپاس از شما
1
مهتا مقرب
1397/05/19
البته منم چند وقت پیش همینو گفتم ک کیفیت اجناس زیر 15000 این سایت پایین هست... با لحن مطمئنی گفتید خیر این طور نیست! حالا خودتون معترف شدید.
همه چیتون خوبه جز این مقاومتتون و اوردن اجناس کیفیت پایین.
1
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/25
سلام مهتا عزیز خرید این کالا مقایسه با خرید لگ ارتشی کمی متفاوت هست،راجب لگ ارتشی که رو سایت قرار گرفت با توجه به قیمت کیفیت قابل قبولی داشت ،نظر شما برای ما محترمه اما دوست عزیز توجه داشته باشین به هر دلیلی کالایی نتونه نظرتون رو جلب کنه (به جز کالای بهداشتی و پلمپ شده ) شما امکان مرجوع تا قبل از 7 روز کاری رو دارین.
لادن ذوقی
1398/08/13
سلام و خسته نباشید منهم سه عدد ازین جاسوییچی گرفتم که متاسفانه هرسه تای آنها با اولین بار دست گرفتن حلقه اش باز شد که فقط موفق به برگشت یکی از آنها شدم و دوتای دیگه از زمان خریدش گذشته بود که متوجه نقص آن شدم با وجود این چندتا کامنت منفی لطفا فروش این محصول رو متوقف کنید تا افراد بیشتری متحمل ضرر نشوند
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/08/13
لادن جان متاسفیم که کیفیت این کالا نتونسته نظر شمارو جلب کنه حتما پیغام شمارو به همکارانم اطلاع میدم.
میثم هوشمندفراز
1398/02/05
درود بر تیم گلدتگ
من این جاکلیدی رو پارسال از شما خریدم باتوجه به جنس و رنگ‌ش همون روز اول یه لایه چسب پهن روش زدم و اضافی چسب رو بریدم و الان هنوز هم چراغش روشن میشه و عین روز اولش‌ه ...از قسمت فرورفتگی جاکلیدی میشه بعنوان درب باز کن نوشابه استفاده کرد...
3
گلدتگ
گلدتگ
1398/02/05
سلام میثم جان ممنون که وقت گذاشتی و دیدگاهت رو برامون ثبت کردی تا کاربرای عزیزمون با اطمینان بیشتری سفارششون رو ثبت کنن.ممنون از همراهیتون

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

مهدی شجاعی فرد
— 1398/02/10 ساعت 15:47

طی چند ساعت از حلقش کنده شد و گم شد

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید