محصولات پیشنهادی
پارافین تراپی بهمراه مانیکور و پدیکور در سالن پروشات
پارافین تراپی بهمراه مانیکور و پدیکور در سالن پروشات
پارافین تراپی بهمراه مانیکور و پدیکور در سالن پروشات
پارافین تراپی بهمراه مانیکور و پدیکور در سالن پروشات
پارافین تراپی بهمراه مانیکور و پدیکور در سالن پروشات
توضیحات

گلدتگ امروز پارافین تراپی بهمراه مانیکور و پدیکور پروشات رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که با استفاده از دستگاه مخصوص انجام شده و با استفاده از مواد جوان ساز و روشن کننده پوست ، لایه برداری کرده و تاثیر فوق العاده ای داشته و شما تنها با یک جلسه هم می تونید تاثیر اون رو مشاهده کنید.

توجه داشته باشید برای هر دست و هر پا باید یک کد تهیه کنید.

Mahsa Abasi
1396/07/25
Inke 10 toman jodagane baraye har pa gerefte mishe unja ke dg 91% takhfif nist. Injoori engar mishe 25 toman hazine :|
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/25
مهسا جان....این تخفیف شامل هزینه دستمزد هست و نه هزینه مواد مصرفی .
سارا سلمانی
1396/07/25
گلدتگ جان یکم بیشتر دقت کن که ماها که بهت اعتماد داریم نا امید نشیم هر بسته پارافین برای دوبار استفاده کافیه و ینی برای یه پدیکو و یه مانیکور قیمتشم نمی شه 36 هزار تومن! با پول برق و همه چی هم بخوای در نظر بگیر احمقانه است این مقدار برای مبلغ اولیه یه جور کلاه برداریه !
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/25
سارا جان.....اگر شما دوست خوبم مجموعه ای رو میشناسین که این خدمات رو با قیمت پائین تری ارائه میده ،ممنون میشم به ما هم معرفی کنید.
رويا محبي
1396/07/28
سلام مرکزی میشناسم هر دو دست 25 و هر دو پا هم 25 هزارتومن هست و کارشون هم عالیه این قیمت خیلی بالاست
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/29
سلام رویا جان .......عزیزم قیمت ما با تخفیف بر اساس منطقه ای هست که مجموعه در اون قرار داره ،ضمن اینکه مبلغ ما کمتر از 25000 تومان مبلغ پیشنهادی شما هست.
پریسا خانزاده
1396/09/02
من به این مرکز زیبایی مراجعه کردم واقعاً محیط دوستان و فوق العاده ای بود کارشون هم عالی بود من خیلی راضی هستم و مجدد وقت گرفتم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/04
پریسا جان......چقدر خوب که از خدمات این مجموعه راضی هستی و اون رو عالی میدونی ،عزیزم مرسی که با ثبت نظرت به دوستای دیگه کمک میکنی تا انتخاب بهتری داشته باشن.
نازنین سیف اللهی
1396/09/26
گلدتگ جان ....عزيزم رويا جون راست ميگه ديگه...براي دو پا ميشه 28200 تومن يعني تقريبا 30 تومن...البته قيمت معقوليه ولي ديگه اسم تخفيف نميشه روش گذاشت
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/26
نازنین جان ....اگر سالنی رو میشناسین که قیمتشون پائین تر هست لطفا معرفی کنید ،ما هم خوشحال میشیم تا با قیمت پائینتری باهاشون کار کنیم.
زهره توانا
1396/10/03
با سلام و عرض ادب.
من از این گلدتگ خریداری کرده و چند وقت پیش ازش استفاده کردم. هم پارافین تراپی دست و هم پا، هر دو گلدتگ رو خریداری کردم به نسبت تخفیفی که گذاشته بودین و تعاریفی که از پارافین تراپی و تأثیرش شنیده بودم.. با توجه به اینکه پوست دست و پام به خاطر استفاده ی بیش از حد مواد شوینده و آب بسیار آسیب دیده بود.. خواستم که از این خدمات استفاده کنم..
حال میخوام تجربۀ استفاده ام از این گلدتگ رو بگم و در اختیار دوستان گلدتگی ام قرار بدم.
در درجۀ اوّل باید بگم نحوۀ کارکنان و برخورد پرسنل واقعاً بسیار عاااااااالی و محترمانه و دوستانه و صمیمی بود.. الحق و الانصاف خیییلی خوش برخورد بودن.. من دوباره بابت اخلاق خوب و پسندیده اشون اینجا ازشون تشکر می کنم..
در مورد پارافین تراپی هم باید بگم که خیییییلی خوب بود و من خوشم اومد.. کارشون هم خوب بود... ولی این هم بگم... که خیییییلی تأثیر خاصی نداره .. حداقل با یک جلسه که اصلاً تغییر خاصی رو احساس نمی کنید..
امّا..... چند مورد رو باید خدمتتون عرض کنم..
یک اینکه- آدرسی که در توضیحات درج شده بسیار ناقص است و من برای رفتن به اونجا واقعاً خیییییلی اذیت شدم.. اگر بچۀ اون منطقه نباشید و اونجا رو بلد نباشید.. خیییلی سخت می تونید اونجا رو پیدا کنید... چون خیلی آدرس بد و ناقصی دادن..
دو- هزینه برخلاف تصور من خییییلی بالا بود و به قول دوستان واقعاً نمی ارزید اینکه برای هر دست و هر پا مبلغ 10000 تومان جداگانه ....!!!!!!!! خییییلی غیر معقول بود.. تخفیف اولیه رو کاملاً خنثی می کرد.. چون من فکر کردم برای هر دو دست و هر دو پا این هزینه گرفته می شه ... که اونجا متوجه شدم و خییییلی جا خوردم...!!!!!! خییییییلی گرونِ نسبت به مواد مصرفی ای که استفاده میشه .. چون اصلاً در واقع چیز خاصی استفاده نمی کنن که انقدر گرون حساب می کنن...!! کما اینکه یک چیز جالبی که وجود داشت این بود که.. ما که دو نفر بودیم و با هم رفتیم... فقط یک جفت دستکش و پاپوش حوله ای داشتن که فقط یک نفر میتونست ازش استفاده کنه..!!!! یعنی وقتی به ایشون دادن دیگه برای من یکی دیگه نداشتن..!!!!!!! و این ضعف یک سالن هستش.. من صبر کردم ایشون کارشون تموم شه تا اون هارو به من بدن....!!!!!
و سوّم- اینکه در مورد مانیکور و پدیکوری که برای من انجام شد بسیار دردناک بود .. جوری که چند ناخن دست و پای من خون اومد... و خییلی اذیت شدم و اصلاً خوشم نیومد از مانیکور و پدیکورش... همین طور سوهان ناخنش.. که من خودم بهتر سوهان ناخن میزنم.. خییلی نامرتب و کج و کوله... همچنین .. این نکته رو هم باید عرض کنم.. وقتی از گوشۀ ناخن من خون اومد با همون ابزار کار کردن که نهایتاً ضد عفونی اش می کنن.. نه اینکه برای هر شخص یک سری ابزار یک بار مصرف استفاده کنن که انقدر پول می گیرن.. و شما نوشتید هزینۀ مواد مصرفی....!!!!! آخه چیز خاصی استفاده نمی کنن..!!!!!
در کل که خیییییییلی راضی نبودم از این گلدتگ.. و قبل از رفتن تصمیم داشتم که هر ماه از این خدمات استفاده کنم.. اما با این تفاسیر... کلاً پشیمون شدم..
امیدوارم نظراتم برای دوستان عزیز گلدتگی مفید واقع شده باشه.. همچنین از گلدتگ عزیز میخوام که در این گونه موارد دقت کافی و لازم را مبذول فرمایند.
با تشکر.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/04
سلام زهره جان .....خوشحالیم که از برخورد و رفتار پرسنل این مجموعه راضی بودی .عزیزم ما هزینه دستمزد رو تخفیف دادیم و مواد مصرفی ،موادی هست که برای شما استفاده شده و شامل تخفیف ما نیست .دوست خوبم ما فقط مجموعه ها رو معرفی میکنیم تا اگر راضی بودین ،ادامه بدین .زهره عزیزم ممنون که وقت گذاشتی و تجربه استفاده از خدمات این مجموعه رو با ما درمیون گذاشتی.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید