محصولات پیشنهادی
رکابی مردانه دورو AOQUE
رکابی مردانه دورو AOQUE
رکابی مردانه دورو AOQUE
رکابی مردانه دورو AOQUE
رکابی مردانه دورو AOQUE
رکابی مردانه دورو AOQUE
رکابی مردانه دورو AOQUE
توضیحات

گلدتگ امروز رکابی مردانه دورو AOQUE رو به شما عزیزران پیشنهاد میده که ویژگی اصلی این رکابی ،داشتن دو رو همراه با طرح چاپی متفاوت در هر سمت است.

ویژگی بعدی دوخت تمیز و طرح چاپی جدید این رکابی هاست و به شما امکان استفاده در منزل ، مسافرت و .. رو میده ، جنس پارچه این مدل به گونه ای است که برای ورزش هم کاملا مناسبه و طراحی اون بصورتی است که براحتی هوا در لباس جریان داشته باشه.

ویژگی بعدی سایزبندی کامل این محصول از medium تا 2xlarge هستش که می تونه برای سایزهای بیشتری قابل استفاده باشه.

لطفا قبل از سفارش به جدول سایز بندی مراجعه کنید و این نکته رو هم در نظر داشته باشید که رکابی ها سایز بزرگ و قواره دار هستند.

 

(سایز تن مانکن medium با قد ۱۸۵ و وزن ۸۵ کیلو )

 

 

kfjgkljgkdl

 

روح الله مهدی زاده
1396/06/19
سلام
من این رکابی رو خریدم خیلی کیفیتش خوبه مخصوص ورزش کردنه دو رو بودنش خیلی جالبه و سنگینه.
دمتون گرم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/19
سلام دوست عزیز.....خوشحالیم که کیفیت این محصول در حدی بوده که رضایتت رو جلب کنه ،مرسی که وقت گذاشتی و نظرت رو برامون ثبت کردی.
سعید ثابت
1396/06/30
سلام و خسته نباشید..من دو مدل این رکابی خریداری کردم .میشه سایز larg واسم بفرستید و هر دو رنگ فرستاده میشه؟؟ممنون از شما
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/30
سلام سعید عزیز....ممنون میشم برای پیگیری این مورد با تیم پشتیبانی شرکت تماس بگیری.
فهیمه سلیمانی
1396/08/25
سلام وقت بخیر.. من انقدر از این لباس خوشم اومد که فقط اطلاعات اولیه رو خوندم و سریعا ثبت سفارش کردم و جدول سایزبندی رو ندیدم و سایز انتخابیم رو براساس سایز لباس های همسرم انتخاب کردم. امروز رو کار رو تحویل گرفتم متوجه شدم که براش بزرگه... با پشتیبانی فروش که تماس گرفتم. فرمودن که دوباره خرید با سایز جدید انجام بدم. پول سفارش قبل رو به حساب کاربری من واریز میشه...... سوال من از خدمت شما این است که به دلیل مشکلات مالی بنده امکانش وجود داره که مبلغ رو مستقیما به کارت بانکیم واریز کنن؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/25
سلام فهیمه جان .....در صورت کنسلی مبلغ در حساب کاربریتون شارژ میشه ، شما دوست عزیز میتونی در صورت تمایل ،در حساب کاربریتون گزینه درخواست برگشت وجه رو بزنید تا مبلغ به کارتتون برگرده.
سمانه قربانیان
1396/10/30
سلام. درصورت امکان موجودی را مجدد شارژ نمایید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/30
سلام دوست عزیز.......لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن تا در صورت شارژ شدن براتون ایمیل ارسال شه و یا میتونی با عضو شدن در کانال تلگرام گلدتگ از تمام کالاهای پر طرفدار باخبر شی goldtag_net @
سمانه قربانیان
1396/11/20
سلام لطفا مجدد تمدید کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/21
سلام دوست خوبم....در صورتیکه درخواست شارژ مجدد این کالا رو دارید ، روی دکمه درخواست تمدید کلیک کنین ، توجه داشته باشین که درخواست تمدید ، به منزله شارژ 100% موجودی نیست ، اما تعداد بیشتر درخواستها ، احتمال شارژ مجدد اون کالا رو بیشتر میکنه.
بهمن آجورلو
1397/09/03
سلام لطفا مجدد تمدید کنید / ممنون از تیم خوب گلدتک
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/09/03
سلام دوست عزیز لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن تا در صورت شارژ شدن براتون ایمیل ارسال شه و یا میتونی با عضو شدن در کانال تلگرام گلدتگ از تمام کالاهای پر طرفدار باخبر شی goldtag_net @

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید