محصولات پیشنهادی
ریمل AVON  مدل Super length
توضیحات

پیشنهاد امروز گلدتگ ریمل Super length از برند AVON هست قبلا هم مدل های مختلف ریمل از همین برند رو داشتیم که هربار با استقبال خوبی روبه رو شده. این ریمل ساخت کشور روسیه هستش ، 100% اصلی و اورجینال و از کیفیت بالایی برخورداره . چون تیم فرش ما مستقیما با تامین کننده این محصولات در ارتباط هست ، اضافه بر امکان ارائه تخفیف فوق العاده ، سری  و مدل هایی رو از محصولات AVON به شما پیشنهاد میده که شاید در هیچ فروشگاه و یا سایت فروش دیگه ای نتونید پیداش کنید یا حداقل زمان زیادی می بره تا بتونید نمونه اون محصول رو جای دیگه ای پیدا کنید. 

 این ریمل بخوبی مژه های شما رو بلند و مشکی می کنه و چون حاوی مواد مغزی برای مژه های شماست ، می تونه انتخاب خوبی برای استفاده روزانه باشه.

رنگ اون کاملا مشکی هست و سبک بودنش باعث میشه زمان استفاده احساس سنگینی آرایش رو ، روی مژه هاتون نداشته باشید.

در نگاه اول و تستی که بچه های قسمت فروش انجام دادن به نظر میرسه ظاهر و کیفیت قابل قبولی داره ولی در نهایت مثل همیشه منتظر نظرات عزیزانی که این گلدتگ استفاده خواهند کرد هستیم. 

معصومه مهربی
1396/04/25
سلام ممنون از اینکه ریمیل جدید میارید اینقدر این مارک خوبه من که دوست دارم از هر مدلش بخرم فقط اینکه نوشتید مواد مغزی برای مژه ها منظور چی هست یعنی تقویت میکنه اگر توضیح بدید ممنون میشم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/26
سلام دوست خوبم .... " ما هم اطلاعات تخصصی اون رو نداریم اما همون طور که میدونین ، این محصول اصلیه و میتونین اون رو روی سایت اصلی ببینید و اطلاعاتش رو چک کنین .
مریم محمدباقری
1396/04/26
لطفا خط چشمش رو هم بیارید با تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/27
مریم جان امیدوارم تامین کننده اون این پیشنهادتون رو موجود داشته باشه و شارژش کنه .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید