محصولات پیشنهادی
پیراهن دخترانه HandM
پیراهن دخترانه HandM
پیراهن دخترانه HandM
پیراهن دخترانه HandM
پیراهن دخترانه HandM
پیراهن دخترانه HandM
پیراهن دخترانه HandM
توضیحات

گلدتگ امروز پیشنهاد نمونه اصلی و اورجینال پیراهن دخترانه از برند معروف و پرطرفدار H&M رو به شما عزیزان معرفی می کنه و ویژگی این مدل اصلی و خارجی بودنشه که از نظر کیفیت ، برش و دوخت با نمونه های ایرانی قابل مقایسه نبوده و کیفیت خیلی بالاتری داشته و اختلاف قیمت اون هم بهمین خاطره

ویژگی بعدی داشتن کمی Lycra (کش) در ترکیب پارچه ی این مدله که علاوه بر راحتی بیشتر ، باعث میشه تا تن خور بهتری هم داشته باشه.

این گلدتگ دارای 2 سایز مختلفه که برای سنین 1.5 تا 4 سال (طبق اطلاعات روی محصول) مناسبه و باز هم برای اطمینان بیشتر ، جدول سایزبندی این محصول رو هم برای شما قرار دادیم تا بتونید انتخاب دقیق تری داشته باشید.

 

 

rtyuiol

 

Mrs. Emami
1396/05/06
گلدتگ جان من از این لباس کادو گرفتم واقعا جنسش عالیه و خیلی شیک و بامزه است. همه خوششون اومد. ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/08
عزیزم این * خیلی خوبه که تا این حد از _ جنس و ظاهرش _ خوشتون اومده و دوستش داشتین . " مرسی که کامنت تون رو مینویسین و دوستهامون رو تو انتخاب شون راهنمایی میکنین .
Mrs. Emami
1396/08/27
تعجب میکنم از این لباس کم فروش رفته جنس بسیار لطیف با قابلیت کشسانی داره. باور کنید توی تجریش وقتی دیدمش و قیمت کردم شوک شدم. حیف که بچه کوچیک دیگه دور و برم نیست
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/29
دوست خوبم ........چقدر عالی که این پیشنهاد تونسته نظرت رو به خوبی تامین کنه، و از اینکه اون رو آفر خوبی میدونی خوشحالیم،عزیزم مرسی که وقت گذاشتی و دیدگاهت رو برامون ثبت کردی.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید