محصولات پیشنهادی
رنگ موی کراتینه Denise
رنگ موی کراتینه Denise
رنگ موی کراتینه Denise
رنگ موی کراتینه Denise
رنگ موی کراتینه Denise
رنگ موی کراتینه Denise
رنگ موی کراتینه Denise
رنگ موی کراتینه Denise
رنگ موی کراتینه Denise
رنگ موی کراتینه Denise
رنگ موی کراتینه Denise
رنگ موی کراتینه Denise
رنگ موی کراتینه Denise
رنگ موی کراتینه Denise
رنگ موی کراتینه Denise
رنگ موی کراتینه Denise
رنگ موی کراتینه Denise
رنگ موی کراتینه Denise
رنگ موی کراتینه Denise
رنگ موی کراتینه Denise
توضیحات

گلدتگ امروز پیشنهاد رنگ موهای کراتینه از برند Denise رو برای خانم های عزیز داره ، پیش ازین هم رنگ موی مردانه از همین برند رو پیشنهاد داده بودیم که با استقبال آقایان روبرو شد.گلدتگ امروز از امتیاز های زیادی برخورداره ، اولین امتیاز اون کراتینه بودن اون هست که باعث میشه نه تنها از آسیب هایی که ناشی از استفاده از رنگ مو هست در امان باشید بلکه نرمی و درخشندگی خاصی به موهاتون داده میشه. دومین امتیاز طیف دسیع در خانواده های مختلف رنگ مو هست که با هر سلیقه و سبکی می تونید انتخاب خوبی داشته باشید. داشتن تیوپ رنگ و اکسیدان  100 میل باعث میشه با یک بار خرید بتونید رنگ رو کامل و با خیال راحت به کل موهاتون برسونید .داشتن پکیج کامل رنگ مو از امتیاز های دیگر این برند هست که هر احتیاجی برای رنگ کردن موهاتون داشته باشید داخل بسته هست مثل : دستکش ، شامپو ، نرم کننده ، ویتامینه و..... داشتن سه درجه اکسیدان از امتیازهای دیگر این گلدتگ هست که می تونید با توجه به انتخاب طیف رنگی موهاتون اکسیدان مخصوص اون رنگ رو هم خریداری کنین.

آقای بابازاده
1396/04/10
سلام و خسته نباشید
میشه لطفا محصولات آرایشی بهداشتی که ارائه می کنید، بگید که از کدوم کشور هست؟؟
چون فقط شما اسم برند رو می نویسید و اینکه بارها شده خرید کردم از این محصولات یا ایرانی بوده و یا چینی که اصلا هم کیفیت نداشته!!! مثل ماسک صورت طلایی و بلک که چینی بوده و اسپری که ایرانی بود!!! و این محصول هم که اصلا معلوم نبود کجا هست! خواهشا میشه لطف کنید و سازنده کالا هم معرفی کنید که از کدوم کشور هست
ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/11
ریحانه جان پیغامت رو به تیم فروش انتقال دادم ، " دوست داریم بدونین که تک تک نظرات دوستان برای ما مهم و محترمه ، از این به بعد حتما این اطلاعات رو هم ، ثبت میکنیم .
rojin alavi
1396/05/22
سلام مسخواستم ببينم اگه امكانش هست شامپورنگ هم قرار بديد اگه امكانش عست از كجا ميتونم مطلع بشم ؟؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/23
سلام عزیزم .... امیدوارم که تامین کننده اون این پیشنهاد رو هم موجود داشته باشه و شارزش کنه ، ممنون میشم برای پیگیری اون سایت رو چک کنین . * اگه دوست داری جزو سفارش اولی های گلدتگ باشی " میتونی با کانال تلگرام گلدتگ _ goldtag_net @ _ از پیشنهاد لحظه به لحظه اون ها با خبر بشی .
ماندانا متقی
1396/03/21
سلام جریان چیه ؟ زدین رنگ مو 5800 بعد فقط این قیمت اکسیدانشه رنگ مو قیمتش یه چیز دیگه است خوب بزنین اصل قیمت چیه یا اون فقط قیمت اکسیدانه؟؟؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/22
دوستان به این نکته توجه کنین که ( پنل به طور اتوماتیک پایین ترین قیمت رو مشخص میکنه و نشون میده ، که جزئی از سیستمه و نمیشه تغییرش داد .
نرگس ربیعی
1396/03/22
سلام ميشه دوستاني كه خريد كردن نظرشونو بگن تا ما هم استفاده كنيم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/22
نرگس جان ما همخوشحال میشیم ، نظر دوستهامون رو بدونیم .
saaa raaa
1396/03/30
سلام و خسته نباشید رنگ موش خوب بود ولی شامپوش اندازه 3 قطره و نرم کننده هم همینطو رک، کاش تیم عزیز گلدتک یک پک از این محصولو باز میکردن و بعد تو قسمت ویژگی اعلام میکردند
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/01
عزیزم خیلی خوبه که از این رنگ مو راضی هستی . سفارشی که ثبت می کنید برای رنگ مو و اکسیدانه و همون طوری که تو ویژگی ها می بینید حجم اکسیدانش 100m و ( قرص ویتامین و شامپو و نرم کننده ) جزو امتیازهای پکیجشه که هزینه ای برای اون ها پرداخت نمیشه .
فرشته قاسمی
1396/04/04
کیفیت رنگ مو راضی کننده بود. اما روی شامپو اصلا حساب نکنید. خشک شده بود برای من. اصلا قابل استفاده نبود. ی سوال دارم. اون قرص برای چیه؟ باید توی رنگ حل کنمش؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/04
فرشته جان * خیلی خوبه که " کیفیت این رنگ مو رو دوست داری اما عزیزم اولین نفری هستی که در مورد شامپو پکیجش این رو میگین ممنون میشم با تیم پشتیبانی تماس بگیری تا این موضوع رو پیگیری و براتون تعویضش کنن .
هنگامه سعیدی
1396/04/07
سلام خسته نباشیم من متوجه نشدم ۵۸۰۰ قیمت اکسیدانه پس چرا زدین قیمت رنگ مو
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/07
هنگامه جان " پنل به طور اتوماتیک پایین ترین قیمت رو نشون میده ، که جزئی از سیستمه و نمیشه تغییرش داد .
saaa raaa
1396/04/10
عزیزم امتیاز وقتی محسوب میشه که بشه ازش استفاده کرد نه اینک خشک و بدون استفاده باشه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/11
سارا عزیزم همون طوری که میدونین تو تیراژ بالای هر کالایی ممکنه این اتفاق بیفته . ممنون میشم با هماهنگی تیم پشتیبانی و کمتر از 7 روز اون رو برگردونین .
محمدرضا عباسی نژاد
1396/04/22
سلام و عرض ادب خدمت دوستان و پرسنل عزیز گلدتگ،من امروز سه تا انتقاد دارم،اول از خریداران این محصول که چرا با حجم فروش بیش از ۲۰۰ عدد از این رنگ مو کمتر از ده تا نظر دادن که نصف اون هم مربوط به قیمت محصول میشه نه کیفیت محصول،من فکر میکنم که ما مشتریها در قبال هم مسؤلیم و با نظراتمون باید در خرید بهتر به هم کمک کنیم و دومین انتقادم از گلدتگ هستش که چرا با بی دقتی کشور سازنده محصول رو انگلستان اعلام کرده در صورتی که تولید سریلانکا هستش و فقط تحت لیسانس انگلستانه و انتقاد سومم از خود محصول هست که رنگ قهوه ای تیره این محصول بعد از استفاده دقیقا مشکی پر کلاغی از کار در اومد و باید خدمتتون عرض کنم که آرایشگر دقیقا طبق دستور و اصول اقدام به گذاشتن رنگ کرده و کوچکتریت اشتباهی از طریقه مصرف نبوده و فقط به کیفیت رنگ برمیگرده،در پایان باید به این مطلب اشاره کنم که در محصول ارسالی برای بنده هم نرم کننده و هم شامپو به قدر استاندارد وجود داشت و من مشکل خشک بودن بسته شامپو را نداشتم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/22
سلام محمد رضا جان ..... " مرسی که نظرتون رو بهمون میگین و ممنون از توجه تون به اطلاعاته این پیشنهاد ، در مورد کشور سازنده ، اطلاعاتی بوده که تامین کننده به ما داده که تصحیح و اصلاح میشه و در مورد ارسال رنگ اون ، ازتون خیلی عذرخواهی می کنیم . ما همیشه از دوستهامون خواهش میکنیم که وقتی محصولی بدست شون میرسه نظرشون رو بهمون بگن چون اگه این مورد عادتی بشه برای تمامی دوستهای گلدتگ ، برای همه بهتر هستش ، چون شما وقتی بخواین محصولی رو سفارش بدین ، نظرات رو میخونین و با اطمینان بیشتری اون رو انتخاب می کنین .
سحر سیاح
1396/04/24
من رنگ ماهگونی و گرفتم یه شرابی قرمز خوبی شد گرچه خیلی ماهگونی نبود و بیشتر شرابی و قرمز بود ولی بازم خوشگل بود و دوست داشتم
فقط از همون لحظه اول که گذاشتم خیلی سرمو سوزوند که نمیدونم دلیلش چی بود
شامپو و نرم کننده هم مشکلی که دوستان عنوان کردن و نداشت
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/25
سحر جان این احساس سوزش برای محصولات بهداشتی و آرایشی ممکنه روی یک پوست این طوری باشه و دال بر ایراد محصول نیستش .
خدیجه کلاهی
1396/05/02
سلام وخسته نباشیدبه دست اندرکاران گلدتک عزیز
من قهوه ایی بنفش خریدم،فوق العاده بود،عالی،عالی،عالی،هم پوشش دهیش وهم کیفیت رنگش پرفکت بود،به دوستان توصیه میکنم حتما بخرن?????
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/02
سلام دوست خوبم ....بینهایت خوشحالیم که این نظر خوب رو نسبت به این گلدتگ دارین ممنونیم که تجربه استفاده از اون رو به دوستهامون هم گفتین .
آرزو قورچيان
1396/06/16
سلام من دوتا از اين رنگ مو خريدم متاسفانه قرصي داخل قوطي ها نبود.
من حضوري كالا را تحويل گرفتم و فكر نميكردم بايد قوطي ها را باز كنم و دونه به دونه چك كنم همين كه دوتا رنگ بود اعتماد كردم .
واقعا چرا؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/20
سلام آرزو جان ....با شما تماس گرفته شد، پاسخگو نبودین ،لطفا با پشتیبانی گلدتگ تماس بگیرین.
فاطمه کرمی
1396/08/14
سلام ازین رنگ مو میشه برای هایلایت هم استفاده کرد؟ مثلا بارعایت دستورات خود پکیج امکانش هست هایلایت کاراملی روی رنگ مشکی انجام داد بااکسیدان موجود در پکیج؟
خیلی متشکرم از پاسخگوییتون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/15
سلام فاطمه جان......ممنون میشم در مورد سوالات تخصصی از آرایشگرتون مشاوره بگیرید.
فاطمه حری
1396/12/22
سلام خیلی وقته منتظرم این رنگ مو شارژ و تمدید بشه .اگه تمدید بشه ممنون میشم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/23
سلام دوست عزيزم...... خيلي خوشحالیم که اين محصول مورد پسندتون قرار گرفته.درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد به ما اطلاع بديد .
نسیم بهاری
1397/02/11
سلام
لطفا اگه ممکنه تمدیدش کنید
سپاس از شما
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/02/13
سلام دوست عزیزم......امیدوارم که تمدید بشه تا شما هم بتونین سفارشتون رو ثبت کنین اما ممنون میشم که رو دکمه درخواست تمدید کلیک کنین تا با دوستهای خوبمون که مایل به شارژش هستن همراه بشین.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید