محصولات پیشنهادی
خورد کن سیر
خورد کن سیر
خورد کن سیر
خورد کن سیر
خورد کن سیر
خورد کن سیر
خورد کن سیر
خورد کن سیر
خورد کن سیر
خورد کن سیر
توضیحات

گلدتگ امروز برای شما عزیزان پیشنهاد خورد کن سیر  رو داره که بسیار سبک و کاربردی هست و برای خورد کردن سیر و انواع مغز ها مناسبه، این مدل از روی مدل اصلی این کالا که مربوط به برندر معروف Joseph & Joseph هست که از برنده های مغروف و مطرح در تولید لوازم آشپزخانه هستش . این گلدتگ از روی همون طراحی کپی شده و دقیقا همون کارایی رو داره.

شاید شما هم شنیده باشین که برش دادن و یا رنده کردن بعضی از مواد خوراکی باعث ازبین رفتن ویتامین هایی در اون ماده غذایی میشه، مثلا تماس چاقو با اونها باعث میشه یک سری آنزیم‌ها در مواد خوراکی فعال بشن که  خواص اون خوراکی رو از بین می برند. استفاده از این خورد کن بسیار راحت و آسونه فقط کافیه دو طرف دسته سیر له کن رو بگیرید و وسط اون رو ،روی سیر قرار بدین و اونو به سمت  پایین فشار بدین.

محمدحسین آرامش
1396/02/30
سلام
رنده ی سیر رو امروز از گلدتگ تحویل گرفتم اصلا کارایی نداره،تووی تصاویر به نظر میرسه که تیز باشه در حالی که کند هست و اصلا سیر رو رنده نمیکنه، فقط لِه میکنه!!!!
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/01
محمد عزیز این پیشنهاد همون طور که تو ویژگی ها هم ثبت شده ( برای له کردن سیر و مغزها ) طراحی شده . و هیج جایی ما اسم رنده رو نیاوردیم . ممنون میشیم در صورتی که فقط تست شده باشه و کمتر از 7 روز اون رو به شرکت برگردونین .
افسانه اميدي
1396/03/05
سلام
منم خريد كردم ولي اصلا راضي نيستم
فشار زيادي بايد وارد بشه تا سير له بشه
منكه اصلا توصيه نميكنم
ولي كوله پشتي مارك اپل واسه عزيزاني كه بچه مدرسه اي دارن توصيه ميكنم كيفيت مناسب و قيمت مناسبتر...
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/06
افسانه جان ممنونم که نظرتون رو بهمون گفتی و دوست دارم بدونین که برای ما مهم و محترمه . اما خیلی خوشحالم که پیشنهاد این کوله پشتی رو دوست داشتی . ممنون بابت راهنمایی که به دوستهامون میکنی .
. رستگار
1396/03/06
سلام. کالای خوب و کاربردی ای هست.
با سپاس از گلدتگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/06
دوست خوبم خیلی خوشحالم که این پیشنهاد رو دوست داری و اون رو پیشنهاد کاربردی میدونی . مرسی که کامنتت رو برای این گلدتگ هم نوشتی .
سعید کشوری
1396/06/30
با سلام.امروز دستم رسید و اصلاً کیفیت خوبی نداره.تو عکس جوری که دیده میشه انگار قسمت تیغه فلزی باشه ولی از پلاستیک و سوراخهاش هم درشته.در کل از گلدتک بعیده همچین محصولاتی رو برای فروش بذاره
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/02
سلام سعیدجان ....نظر شما برای ما مهم و محترمه ،کامنتتون رو تائید میکنم شاید دوستای دیگمون نظر متفاوتی داشته باشن و اون رو برامون بنویسن، دوست خوبم یکی ار اتفاقات خوب در گلدتگ سیستم راحت برگشت کالا هست و شما میتونی اون رو با هماهنگی تیم پشتیبانی مرجوع کنی، عزیزم ممنون که نظرت رو با ما در میون گذاشتی.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید