محصولات پیشنهادی
کیف هارد اکسترنال WD
کیف هارد اکسترنال WD
کیف هارد اکسترنال WD
کیف هارد اکسترنال WD
کیف هارد اکسترنال WD
کیف هارد اکسترنال WD
کیف هارد اکسترنال WD
کیف هارد اکسترنال WD
توضیحات

گلدتگ امروز پیشنهاد کیف هارد اکسترنال WD رو به شما عزیزان میده، برای جابجا کردن هارد دیسک‌های اکسترنال قابل حمل وسترن دیجیتال بسیار مناسب هستند. از امتیازات این محصول این محصول بدنه مستحکم اونه که از هرگونه ضربه و آسیب‌های احتمالی به هارد دیسک جلوگیری می‌کنه. همچنین یک بند متصل به کیف دارند که به شما این امکان را میده تا بتونید به راحتی کیف و هارد رو در دست گرفته و با خود حمل کنید. درضمن یک محفظه توری مانند هم درون این کیف در نظر گرفته شده تا بتونید کابل هارد دیسک یا لوازم جانبی دیگه که ابعاد کوچکتری دارند رو هم درون این کیف قرار بدین و همراه با هارد دیسک خود حمل کنید.

محمدمهدي سرخابي
1396/02/19
باسلام و عرض خدا قوت به دوستان گلدتكي
محصول بدستم رسيد. محصولي كاربرديه و با توجه به قيمتش خوبه.
توي ويژگي ها ذكر شده "ارسال طرح هر رنگ به صورت رندوم میباشد" اما بايد خدمت دوستان متذكر بشم كه اين تذكر براي خريد يه عدد از محصول صدق ميكنه اما وقتي كسي چندتا از اين كالا رو خريداري ميكنه ارسال تمام محصول از يك طرح خيلي زيبا نبوده و توي يه خونه بين افرادش قابليت تفكيك رو نداره به نظرم بايد گلدتك تعريفي درست و صحيح از ارسال رندوم ارائه بده تا خريداران تكليفشون كاملا مشخص باشه.

باسپاس
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/19
محمد مهری عزیز خوشحالم که از گلدتگت راضی هستی. اما ارسال طرح بصورت رندوم به این معنی نیست که اگر بیشتر از یکعدد خریداری کنید طرح های متفاوتی براتون ارسال میشه٬ یعنی امکان تفکیک طرح ها برامون وجود نداره و هر پارت از محصول ممکنه طرح متفاوتی داشته باشه. این مورد در ویژگی ها اشاره میشه تا دوستان گله ای از بابت تفاوت طرح ارسالی با عکس سایت نداشته باشند.
شبنم نوري
1396/02/20
باسلام و ممنون از سايت خوبتون، در صورت امكان هارد اكسترنال با قيمت مناسب هم جزو پيشنهادهاي سايت قرار بگيره
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/20
شبنم جان خیلی خوشحالیم که گلدتگ رو انتخاب کردی . امیدواریم که این پیشنهاد تو گلدتگ های جدید باشه .
سمانه قربانیان
1396/03/13
لطفا رنگ سرمه ای رو شارژ کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/13
دوست خوبم ممنون میشم رو دکمه درخواست تمدیدش کلیک کنی و اگه دوست داری ، جزو اولین کسایی باشی که سفارشت رو ثبت میکنی ، پیشنهاد می کنم حتما لینک تلگرام گلدتگ رو دنبال کنین ... goldtag_net @
بهرام معماریان
1396/02/18
با سلام خدمت دوستان این کیف هارد واقعا کیفیت بالایی داره قیمت اصلی این کیف هارد 22 تومن هستش که گروه گلدتک نوشته 15 تومن نمونه های خیلی خیلی بی کیفیت الان 15 تا 18 تومن هستش که حتی در سایت های مطرح ودارای اسم ورسم هم سری بزنید با مدل های این کیف هاو قیمتاش بیشتر آشنا میشید درکل مطمعن باش که با سفارش این محصول پشیمون نخواهید شد
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/18
بهرام عزیز مرسی که قیمت بدون تخفیفش رو بهمون گفتین ، خیلی خوشحالیم که تونستیم اون رو به دوستهامون معرفی کنیم . امیدواریم دوستهایی دیگه مون هم اون رو آفر خوبی بدونن ، اما روزهای اول تایمر گلدتگه و یک مقداری طول میکشه تا سفارش شون رو تحویل بگیرن .
منیژه دارائی
1396/02/23
سلام خوب بود.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/23
مهسا جان خوشحالم که از سفارشت راضی هستی . دوست دارم نظرت رو در مورد کفش هایی که سفارش دادی هم بدونم .
اردوان زینلی
1396/02/27
درود و وقت بخیر. لطفا کیف با سایز بزرگتر برای هارد اکسترنال سیلیکون پاور یا ای دیتا موجود کنید.
ممنون از سایت خوبتون.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/27
دوست عزیز پیشنهادها از طرف تامین کننده ها هستش اما امیدوارم که این مدل هم یکی از گلدتگ های جدید باشه . "ممنون میشیم از شما و تمامی دوستهای خوبمون که " گلدتگ رو به دوستان و آشناهاتون معرفی کنین ، تا زمینه ای باشه برای آشنایی با تامین کننده های بیشتر و تولید کننده هایی که کالاها رو بدون واسطه معرفی می کنن .
جواد غلامی
1396/03/13
سلام گلدتگ جان،اگه امکانش هست خود هارد اکسترنال رو هم تو سایت بزارید.ممنون.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/16
دوست خوبم امیدوارم که این پیشنهاد رو تو گلدتگ هامون داشته باشیم ، ممنون میشیم از شما و تمامی دوستهای خوبمون که گلدتگ رو به دوستان و آشناهاتون معرفی کنین تا زمینه ای باشه برای آشنایی با تامین کننده های بیشتر و تولید کننده هایی که کالاها رو بدون واسطه معرفی می کنن .
را سن
1396/03/17
سلام دوست عزیز من خرید کردم اما سایز ارسالی کالا با سایز کیف که در سایت نوشته شده مطابقت نداره و کوچکتره ، یا سایز اصلی که طولش 14.5 سانت هست ارسال کنید یا این که 13 سانت هست رو پس بگیرید ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/20
رامین جان سایز ثبت شده سایز بیرونی کیف هستش .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید