محصولات پیشنهادی
ست فنجان 10 تکه tea set
ست فنجان 10 تکه tea set
ست فنجان 10 تکه tea set
ست فنجان 10 تکه tea set
ست فنجان 10 تکه tea set
ست فنجان 10 تکه tea set
ست فنجان 10 تکه tea set
توضیحات

گلدتگ امروز این ست چای‌ خوری اسباب‌بازی از جنس سرامیک رو برای کودکان عزیز شما پیشنهاد میکنه که با استانداردهای ایمن سازی ویژه اسباب‌بازی‌های کودکان ساخته شده‌، این ست حاوی یک قوری، چهار عدد فنجان و بشقاب هست که می تونه برای بچه ها جذاب باشه. کاملا بی خطره.  تمام ابزار لبه‌های کاملا گرد و نرم دارند و تیز و خطرناک نیستند و به علت داشتن پکیجینگ شیک و مخصوص می تونن انتخاب خوبی برای هدیه به کودکان باشند.

آرزو حکیم نژاد
1396/02/10
اصلا اون چیزی نبود که فکر می کردم چیزی که من توی بازار با قیمت 35 هزار تومان دیده بودم سه برابر این اندازه فنجان و قوری آن بود در ضمن فنجانها همه کج هستند اصلا کیفیت و اندازه خوبی نداره و بیش از این نمی ارزد
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/11
آرزو جان این کالا جزو آیتم مینیاتوری هستش و همون طور که تو ویژگی های اون هم ثبت شده مناسب برای کودکان هست و نمیشه این پیشنهاد رو جزو کالاهای مصرفی به حساب آورد در ضمن مبلغ اون یک سوم کالای نام بردی شماست ممنون میشیم از شما دوست خوبمون که در صورت استفاده نشدن و کمتر از 7 روز اون رو به شرکت برگردونین امیدواریم کاربرای عزیزی که سفارش شون رو تحویل گرفتن نظرشون رو بهمون بگن
پروین حدادی
1396/02/14
سلام گلدتگ عزیز
این ست عالیه. خیلی بانمکن. واینکه اون طرحی که دوست داشتم برام فرستادین. خیلی ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/16
پروین جان چقدر خوب که این پیشنهاد رو دوستش داری ، تو سری جدید ارسال تون بیشتر از 20 نوع از کالاهای گلدتگ براتون ارسال شده . خیلی برامون مهمه که نظرتون رو در مورد اون ها هم بدونیم .
NC عیسی پور
1396/02/19
سلام سه تا خریدم خیلی کوچیکه فک نمیکردم ولی برا دخترم گرفتم شاید بیرون از نزدیک میدیدم نمیخریدم حال و حوصله پس دادن رو ندارم توقع داستم منکه یا گرفتم دوتا گللدار و به عروسکی
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/20
خانم عیسی پور عزیز ، سایزش که تو ویژگی ها هست ( 13*14*3.5 ) . ما این ها رو ثبت می کنیم تا خیلی راحت سفارش اینترنتی تون رو انجام بدین . اگه اجازه بدین ،تیم پشتیبانی برای برگشتش بهتون زنگ بزنن ، چون برامون خیلی مهمه که سفارش تون رو دوست داشته باشین . حتما این رو میدونین که گلدتگ ضمانت بی قید و شرط داره ( در صورت استفاده نشدن و کمتر از 7 روز )
علی عزیز اکرم
1396/04/11
سلام گلد تکی های زحمت کش .من از مشتریهای همیشگی شما هستم.و در کل تاکنون از خریدهایم راضی بودم. اکثرا قیمت و کیفیت مجصولاتتون عالیه.من به کیفیت مجصولات گلد تک اعتماد واطمینان زیادی دارم موفق باشید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/11
سلام علی جان مرسی به خاطر این انرژی خوبتون ، برای ما هم خیلی مهمه که در کنار استقبالی که از گلدتگ ها میشه دوستهامون از اون راضی باشن . خیلی خوشحالم که سفارشاتت رو دوست داری ، مرسی که کامنتت رو مینویسی و نظرت رو بهمون میگی .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید