محصولات پیشنهادی
خشک شوئی مبل و صفر شویی اتومبیل تیرداد
توضیحات

پیشنهاد امروز گلدتگ به شما عزیزان خشک شوئی مبل و صفر شویی اتومبیل در مجموعه تیرداد هستش.شستشوی مبل از اهميت ويژه اي برخوردار هست و رعايت اصول و قواعد خاص شستن مبل ها باعث میشه تا كيفيت اوليه رو از دست نده و حتي الامكان خصوصيات ظاهري و ساختماني مبل حفظ بشه.همه ما بدون شک به پاکیزگی و سلامتی محل زندگی اهمیت میدیم.مجموعه تیرداد با سال ها تجربه در زمینه شستوی انواع فرش های دستباف و فرشهای ماشینی،مبل،تشک و صفرشویی اتومبیل در خدمت شماست. نکته قابل توجه این گلدتگ اینه که در حال حاضر خدمات قالیشویی تیرداد هم یکی از گلدتگ های خدماتی هستش و کامنتهای خوبی بابت کیفیت فوق العاده بالای سرویس دهی داشتیم بهمین دلیل این بار هم سعی کردیم یکی از خدماتی که تقریبا همه ی سازمان ها و منازل بهش احتیاج دارند رو مثل همیشه با تخفیف عالی به شما عزیزان پیشنهاد بدیم.

سروش یونسی سینکی
1395/12/20
سلام برای خشکشویی ی مبل ۷ نفره چند گلدتگ باید خرید شه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/12/21
دوست عزیز ممنون میشیم برای اطلاعات بیشتر برای تهیه کد با این مجموعه تماس بگیرین
فائزه زیباروی
1395/12/25
سلام من این گلدتک رو خریداری کردم ولی هم وقت ندارن و هم گفتن که این نرخ برای بک دونه از راحتی هست . لطفا مبلغ رو استرداد بدین. البته گفتن خودشون هماهنگ میکنن برای استرداد پول.
مرسی از گلدتک عزیز
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/12/25
دوست عزیز این مبلغ تو حساب کاربری شما شارژ شده و شما میتونین به قسمت بازگشت وجه از حساب کاربری تو قسمت حساب کاربریتون برید و اطلاعات تون رو کامل وارد کنین مبلغ اون کمتر از 24 ساعت بعد از تایید کردن کارت شما توسط حسابداری به حساب شخصیتون برمیگرد

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید