محصولات پیشنهادی
جا کلیدی KEY NINJA
جا کلیدی KEY NINJA
جا کلیدی KEY NINJA
جا کلیدی KEY NINJA
توضیحات

گلدتگ اولین سایتی بود که محصول پرطرفدار ninja wallet رو معرفی کرد و گلدتگ امروز هم برای اولین بار محصول جدید دیگه از همون کارخونه رو به شما دوستان پیشنهاد میده، 

keyninja در اصل یک ارگانایزر برای کلید های شماست تا دسته کلیدتون رو مرتب تر ، کم حجم تر و مدرن تر کنید تا استفاده راحت تری هم داشته باشه.

امتیاز بعدی این محصول داشتن دو led در دو طرف هستش تا در تاریکی به راحتی دهانه قفل رو پیدا کنید. ویژگی بعدی داشتن دربازکن روی بدنه محصول هستش که میتونه کاربردی باشه. امتیاز دیگه این هستش که براحتی با قفل مخصوص به سوئیچ ماشین یا ... وصل میشه و ظاهرش هم برای جاسوئیچی جالبه.

فقط توجه داشته باشید که این محصول هم مثل پارت اول ninja wallet بصورت پلمپ هستش و بعد از باز کردن شامل ۷ روز ضمانت برگشت نمیشه.

نکته بعدی در مورد قیمت محصوله که مثل تمام تولیدات چینی، ورود به بازارشون با قیمت بالایی هستش و بعد از گذشت زمان (دقیقا مثل ninja wallet یا چاقو کارتی) قیمتشون کاهش پیدا میکنه.

توجه داشته باشید اکثر کلیدهای درب ورودی و کامپیوتری و سایز بزرگ برای استفاده با این محصول مناسب نیستند

سهیل ارنستو چگوارا
1395/09/07
سلام، من خریدم جالب بود و ارزش خرید داره... خیلی خوش دست و جمع و جور و کلی کلید رو تو خودش بلعید و منظم کرد، جالب اینجا بود که با دوبار بالا انداختن کلیدها منظم میشن !!!
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/09/09
سلام سهیل جان خیلی خوشحالم که این محصول مورد پسندتون قرار گرفته و از کارکردش راضی هستید.ممنونم که وقت گذاشتید و با ثبت دیدگاهتون به انتخاب دوستای دیگه کمک میکنید.
حمیدرضا بنی جانی
1396/07/04
لطفا تمدیدش کنید تو بازار پیدا نکردم از این مدل
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/04
دوست خوبم....در صورتیکه درخواست شارژ مجدد این کالا رو دارید ، روی دکمه درخواست تمدید کلیک کنین ، توجه داشته باشین که درخواست تمدید ، به منزله شارژ 100% موجودی نیست ، اما تعداد زیاد درخواستها ، احتمال شارژ مجدد اون کالا رو بیشتر میکنه.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید