محصولات پیشنهادی
برش زن و پوست کن آناناس Flagship
برش زن و پوست کن آناناس Flagship
برش زن و پوست کن آناناس Flagship
برش زن و پوست کن آناناس Flagship
توضیحات

آناناس میوه‌ای خوشمزه ، با خواص درمانی فراوانه و از مزایای مهم اون می توان به جلوگیری از سرطان، کمک به هضم و گوارش، شادابی پوست، کمک به انحلال و جلوگیری از لخته شدن خون، بهبود دهنده سرما خوردگی و کاهش دهنده سرفه، پیشگیری و درمان بیماری های قلبی و عروقی، سلامت و شادابی پوست، استخوان سازی بدن و التیام دهنده زخم و … اشاره کرد ، اما شاید خیلی وقت‌ها شما هم بخاطر داشتن پوست سخت از خوردن این میوه‌ی طبیعی و مقوی خودداری کردید و ترجیح داده باشید تا از کمپوت اون استفاده کنید ، بهمین خاطر گلدتگ امروز برش زن و پوست کن آناناس Flagship رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که کارکرد خیلی آسونی داره و کافیه تا سر آناناس رو جدا کرده و پوست کن را روی آناناس گذاشته و با فشار رو به پایین چرخانده و به همین سادگی ، میوه آناناس را به شکل ورقه‌های حلقه ای در بیارید.

این محصول برای تزئین سفره آرایی هم کاربرد خیلی خوبی داره.

مهدیه زمردی
1395/03/27
با سلام و تشكر از گلدتگ عزیز
لطفا برش زن هندوانه هم آفر بدین، ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/27
سلام دوست عزيز خيلي خوشحالم که تونستيم اعتمادتون رو جلب کنيم و مايل هستيد محصولات مورد نيازتون رو از طريق گلدتگ تهيه کنيد.ممنونم که وقت گذاشتي و پيشنهادت رو مطرح کردي.درخواستت رو به واحد فروش انتقال دادم و اميدوارم يکي از گلدتگ هاي بعدي ما باشه.
Shirin jazireian
1395/04/05
سلام گلدتگ عزيز،ممنون از اين محصول جديد و عالى و كاربردى،خيلى راضى هستم بسيار خوب آناناس رو برش ميزنه و پوست گيرى خيلى آسان شده.دوستامم خيلى خوششون اومده و از اين محصول خريدارى كردن☺️
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/06
دوست عزيز خوشحالم که از کيفيت اين محصول راضي هستيد و ممنونم که بعد از استفاده از محصولات با ثبت ديدگاهتون به انتخاب دوستاي ديگه کمک ميکنيد.اميدوارم با معرفي گلدتگ به دوستاي ديگه به پيشرفت بيشتر ما کمک کنيد چون با شناخته تر شدن گلدتگ بستر بيشتري جهت همکاري با تامين کننده هاي مختلف فراهم خواهد شد.
نسيم نقابت
1395/04/06
خيلى خيلى راحت و زيبا بسيار تشكر از گلد تك
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/06
نسیم عزیز خیلی خوشحالمد که از کیفیت و کارکرد این محصول راضی هستی و ممنونم که نظرت رو با ما درمیون گذاشتی
زهرا مومنی
1395/05/11
سلام این چرا دوتا زده؟ چه فرقی دارن؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/05/11
سلام زهرا جان کیفیت محصولات یکی هست و همونطور که در بخش ویژگی ها ذکر شده تخفیف این گلدتگ با توجه به تعداد سفارش متفاوت میباشد.
shermin beikzadeh
1395/05/26
عالیییییییییی بود
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/05/26
خیلی خوشحالم که از سفارشتون راضی هستید و دوست داشتید!
minou soltani
1396/01/31
سلام من ۴ تا خریدم اینقدر تعریف کردم مال خودمم گرفتن.الان خیلی وقته منتظرم بیارید.لطفا
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/02
مینو جان چقدر خوبه که از این پیشنهاد تا این حد راضی بودین از اون جایی که مدت زیادی از تایمر اون میگذره ممنون میشیم رو دکمه درخواست تمدید اون کلیک کنین تا در صورتی که امکانش بود بتونین سفارش تون رو ثبت کنین
ب بقایی
1396/04/30
سلام,من قبلا یکی گرفتم,واقعا خوبه,یکی دیگه هم لازم دارم, لطفا در صورت امکان تمدیدش کنین
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/31
دوست خوبم خیلی خوشحالم که سفارشت رو دوست داشتی و میخوای دوباره اون رو ثبتش کنی . " امیدوارم تامین کننده موجودی شو داشته باشه و شارژ بشه . * اگه دوست داری جزو سفارش اولی های گلدتگ باشی " میتونی با کانال تلگرام گلدتگ _ goldtag_net @ _ از پیشنهاد لحظه به لحظه کالاها با خبر بشی .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید