محصولات پیشنهادی
استند موبایل touch U
استند موبایل touch U
استند موبایل touch U
استند موبایل touch U
توضیحات

گلدتگ امروز کاربردی ترین استند موبایل رو به شما دوستان پیشنهاد میده که همیشه همراهتونه ، چون به پشت بدنه ، قاب یا کیف گوشی میچسبه و چون قطرش خیلی کمه هیچ مزاحمتی براتون نداره، هر موقع هم که احتیاج به استند داشته باشید، کافیه تا وسط touch-U رو فشار بدید تا موبایلتون خیلی آسون روی هر سطحی قرار بگیره و براحتی فیلم و عکس ببینید و یا بازی کنید.

قبلا هم این گلدتگ رو به شما پیشنهاد داده بودیم و نظرات مثبتی در مورد اون دریافت کردیم ، تیم فروش ما این بار موفق شدند تا این محصول رو با کیفیت بالاتر و تخفیف بیشتر برای شما آماده کنند ، امیدواریم تا این بار هم بتونیم رضایت شما رو بدست بیاریم.

نيلوفر گلستاني
1395/03/17
سلام اين ها سه نوع هستن چه تفاوتي با هم دارند؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/17
سلام نیلوفر جان تخفیف این گلدتگ با توجه به تعداد سفارش متفاوت می باشد
روشنک عربی
1395/04/08
با سلام خانم احمدی عزیزم
با سپاس فراوان از خانم احمدی مسئول منطقه 5 خیلی ممنون از راهنمایی هاتون و پیگیری های دقیق و بجا . مچکرم خانم احمدی عزیز . این محصول اصلا توی بازار نیست به تمام دوستانم معرفی کردم چون همشون خوششون اومد واقعا جالبه من چندتا خربدم دوستان عزیز پیشنهاد میکنم بخرید چون عالیه
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/08
سلام روشنک جان خیلی خوشحالم که علاوه بر کیفیت محصولات از عملکرد تیم راضی هستید و ممنونم که بعد از استفاده از محصولات با ثبت دیدگاهتون به انتخاب دوستای دیگه کمک میکنید.امیدوارم با معرفی گلدتگ به دیگران،به پیشرفت بیشتر ما کمک کنید.
مسیح حیدری زاده
1395/09/28
همین الان تحویل گرفتم به نظرم خیلی خوب و نسبت به قیمتش کاملا کاربردیه
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/09/28
مسیح جان خوشحالم که این گلدتگ تونسته جزو سفارش های کاربردی برات باشه خوشحالم که دوستش داری
س حیدری باطنی
1395/10/18
سلام به همه! خصوصا تیم خوب گلد تگ! من دو تا از این استند ها گرفتم.قرمز و مشکی. به گوشی انقدر مطمِن نمیچسبه که خبالت جمع باشه! من هم دو زبانه اش رو به فاب طلقی گوشی ام با یک کوک محکم کردم.الان عالیه و خیلی هم بدرد خور هست.خصوصا که وقتی به وسط ش فشار میدی به راحتی خم میشه.و حالت یو میگیره.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/10/19
دوست عزیز از اینکه این گلدتگ رو دوستش دارین و از اینکه تونسته وسیله ای باشه که کاربرد خوبی داشته باشه خیلی خوشحالیم عزیزم

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید