محصولات پیشنهادی
تاپ زنانه H M
تاپ زنانه H M
تاپ زنانه H M
تاپ زنانه H M
تاپ زنانه H M
تاپ زنانه H M
تاپ زنانه H M
توضیحات

دیگه کم کم داریم به شروع فصل گرما نزدیک می شویم ، بهمین خاطر گلدتگ امروز تاپ زنانه از برند معروف و شناخته شده H&M رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که کیفیت بالا و دوخت فوق العاده تمیزی داره و امتیاز اون داشتن پارچه نرم و لطیفه که مانع از ایجاد حساسیت در فصل گرما میشه و و این بار هم بخاطر نداشتن اطمینان کامل و اینکه داشتن صداقت در توضیحات و ویژگی های هر محصول ، از جمله ویژگی های بارز ما بوده ، بخاطر اطمینان بیشتر اون رو به عنوان نمونه High Copy معرفی کردیم ، با وجود اینکه تمام جزئیات نمونه اصلی مانند تگ ، لیبل ها و ... در اون رعایت شده.

امتیاز بعدی داشتن کمی Lycra (کش) در ترکیب پارچه ی این مدله که علاوه بر تن خور بهتر ، باعث خوش فرم تر شدن و راحتی بیشتری میشه.ویژگی بعدی داشتن 3 سایز مختلفه که می تونه برای سایزهای بیشتری قابل استفاده و کاربردی باشه.

این محصول دارای 2 مدل مختلف با طرح های Navy , Flowers بوده که اون رو از حالت ساده درآورده و ظاهر چشم گیرتری رو ایجاد کرده و می تونه از اون در منزل ، جمع های دوستانه ، زیر مانتو ، در باشگاه و ... استفاده کنید.

 

h&m top

روشنک عربی
1395/04/08
با سلام خانم احمدی عزیزم
با سپاس فراوان از خانم احمدی مسئول منطقه 5 خیلی ممنون از راهنمایی هاتون و پیگیری های دقیق و بجا . مچکرم خانم احمدی عزیز . این محصول عالی بود و از پیگیریهای خانم احمدی سپاسگذارم
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/08
سلام روشنک جان خیلی خوشحالم که علاوه بر کیفیت محصولات از عملکرد تیم راضی هستید و ممنونم که بعد از استفاده از محصولات با ثبت دیدگاهتون به انتخاب دوستای دیگه کمک میکنید.امیدوارم با معرفی گلدتگ به دیگران،به پیشرفت بیشتر ما کمک کنید.
ریحانه رفیعی
1395/04/10
سلام
این لباس همونطور که خودتون هم در ویژگی ها اشاره کردین جنس عالی ای داره ولی متاسفانه بازم برای من ی گوشه ش کثیفی داره!چون برای خودم خریدم و احتمالا با شستشو از بین میره اهمیت چندانی نداره ولی ازتون خواهش میکنم برای سفارشات بعدیم به این موارد دقت کنید . اکثرا سفارشات من برای هدیه دادنه.ممنونم از زحماتتون
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/10
دوست عزيز بابت ايراد محصول از شما عذرخواهي ميکنم و اميدوارم از ما دلگير نباشيد چون در تعداد بالاي هر محصول،امکان خرابي وجود داره اما مثل هميشه مسئوليتش رو به عهده ميگيريم و درصورتي که مطمئن هستيد اين محصول ايراد داره ممنون ميشم واسه تعويضش با تيم پشتيباني هماهنگ کنيد.
مریم قربانی
1395/04/31
عالی بود.من طرح flower رو گرفتم.هم نرمه و جنس خوبی داره.هم زیباست.ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/05/02
مریم جان خوشحالم که از کيفيت اين محصول راضي هستيد و ممنونم که بعد از استفاده از محصولات با ثبت ديدگاهتون به انتخاب دوستاي ديگه کمک ميکنيد.اميدوارم با معرفي گلدتگ به دوستاي ديگه به پيشرفت بيشتر ما کمک کنيد چون با شناخته تر شدن گلدتگ بستر بيشتري جهت همکاري با تامين کننده هاي مختلف فراهم خواهد شد.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید