محصولات پیشنهادی
مانتو جلوباز Ole Pitta
مانتو جلوباز Ole Pitta
مانتو جلوباز Ole Pitta
مانتو جلوباز Ole Pitta
مانتو جلوباز Ole Pitta
مانتو جلوباز Ole Pitta
مانتو جلوباز Ole Pitta
توضیحات

گلدتگ امروز مانتو جلوباز زنانه از برند ترکیه ای Ole Pitta رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که چند وقتی میشه این مدل حسابی مد شده و طرفدارای زیادی پیدا کرده و بخاطر داشتن ظاهر شیک و ساده ، برای سنین مختلف قابل استفاده هستش.امتیاز بعدی علاوه بر کیفیت بالا و تن خور عالی ، داشتن جنس سبک و خنک این مدله که می تونه برای فصل بهار و تابستان کاملا مناسب و کاربردی باشه.

ویژگی بعدی جلوباز بودن و داشتن سایزبندی کامل این مدل از small تا xlarge هستش که باعث میشه برای سایزهای بیشتری قابل استفاده باشه و به پیشنهاد ما برای استفاده در منزل مناسب و کاربردیه

 

pita size

سهیلا موسوی
1394/12/25
سلام کاش دوستانی که خریدن نظرشونو بگن. پارچشش نازکه و بدن معلوم از زیرش؟
0
ماندانا سلطانی
1394/12/27
با سلام. من سایز لارج سبز رنگش این مانتو رو خریدم. اندازه ش مناسب نیست. می خواستم یا با سایز ایکس لارج سبز تعویض کنم یا اینکه مرجوع کنم. با شرکت تماس گرفت ساعت کاری تمام شه بود. می شه راهنمایی کنید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/12/27
سلام دوست عزيز درصورتي که از محصول استفاده نشده باشه تا 48 ساعت امکان مرجوع شدن يا تعويض(درصورتي که سفارش مورد نظرتون موجود باشه و ثبت کرده باشيد)هست
شهرزاد غفاري
1395/01/17
سلام، سال نو مبارك، ممنون گلدتك عزيز بخاطر سرويس دهي خوبي كه داريد. من سال 94 خيلي خريد از گلدتك كردم و واقعا راضي بودم. از خانم ياري نيز تشكر مي كنم كه بسيار پاسخگوي خوبي براي محدوده ما بودند و همچنين آقاي احمدي كه در تحويل كالا بسيار صبور هستند. ممنوووووون از كل گروه گلدتك كه زحمت مي كشند و سرويس دهي خوبي دارند.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/01/17
سلام شهرزاد عزیز خیلی خوشحالم که علاوه بر کیفیت محصولات از عملکرد تیم راضی هستید و تلاش تیم نتیجه خوبی داشته.امیدوارم در سال جدید مارو همراهی کنید و با معرفی گلتگ به دوستای دیگه به پیشرفت بیشتر ما کمک کنید.یه دنیا ممنون از کامنت پر انرژی شما!
سمیرا فولادی
1395/01/24
سایط بزرگ سبز رو شارژ کنین لطفا
0
سارا یحیایی
1395/04/16
واقعا خنکه؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/19
سارا جان کامنتتون رو تایید میکنم تا دوستانی که از این محصول استفاده کردند راهنماییتون کنن

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید