محصولات پیشنهادی
کیت برق لب Dior
کیت برق لب Dior
کیت برق لب Dior
کیت برق لب Dior
کیت برق لب Dior
کیت برق لب Dior
کیت برق لب Dior
کیت برق لب Dior
کیت برق لب Dior
کیت برق لب Dior
کیت برق لب Dior
توضیحات

بعد از استقبال خیلی خوب شما عزیزان از برق لب MAC و ثبت 500 سفارش تا امروز و دریافت نظرات مثبت در مورد کیفیت و ماندگاری این محصول ، گلدتگ امروز نمونه طرح اصلی کیت برق لب از برند Dior رو به شما معرفی می کنه که نسبت به مدل قبلی اختلاف قیمت کمی داره ولی در عوض کیت این مدل شامل ۸ رنگ متفاوت و جذابه (نمونه قبلی هر کیت شامل ۶ رنگ بود) و امتیاز اصلی اون ، سبک و کم حجم بودن اونه که باعث میشه بتونید براحتی همیشه و همه جا بدون اشغال فضای اضافی ، همراهتون داشته باشید.

ویژگی بعدی بهمراه داشتن شوت مخصوص و آیینه درون دربه و داشتن 5 کد رنگی متفاوته که باعث میشه مناسب با سلیقه های مختلف باشه.

همان طور که قبلا هم توضیح داده ایم ، توجه داشته باشید از lipgloss انتظار رنگ خیلی پر رنگ مثل رژلب رو نمی تونید داشته باشید و بیشتر شامل برق بهمراه کمی رنگ می باشد.

 

zeinab pazoki
1394/12/17
خواهشا کسایی که خریدن نظرشونو بدن... مثل کیفیت Mac هست ؟!
0
سپیده سپيد
1395/01/03
من از خریدش پشیمونم چون رنگ هاش هیچ مشخص نیست یعنی عملا فقط اکلیل خالص هست.به هر حال ممنونم از گلدتگ چون جز تک و توک خریدهایی بود که ناراضی بودم
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/01/11
سپیده جان همونطور که ذکر شده و شما هم اطلاع دارید این محصول برق لب(shiny) هست ممنونم که بعد از استفاده از محصول وقت گذاشتی و نظرت رو درموردش با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتی.امکان مرجوع شدن این محصول رو نداریم چون کالای بهداشتی محسوب میشه.امیدوارم فراموشمون نکنی و منتظر کامنتهای بعدی شما هستیم

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید