محصولات پیشنهادی
انگشتر بند انگشتی
انگشتر بند انگشتی
انگشتر بند انگشتی
انگشتر بند انگشتی
انگشتر بند انگشتی
انگشتر بند انگشتی
انگشتر بند انگشتی
توضیحات

اکسسوری و زیورآلات در بین بانوان طرفدارای زیادی داره و با وجود اینکه جزو بسیار کوچکی از پوشش می باشد ، استفاده از اون ها باعث ایجاد جلوه ای خاص و زیبا در ظاهر فرد میشه ، بهمین خاطر گلدتگ امروز انگشتر زنانه رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که به مدل بند انگشتی معروفه و امروزه استفاده از اون ها بسیار مد شده و طرفدارای زیادی پیدا کرده.

امتیاز این محصول داشتن جنس نقره 925 عیاره و اینکه آبکاری طلا سفید داره ، همچنین داشتن 3 سایز مختلف باعث میشه تا برای انگشتان با سایزهای مختلف قابل استفاده باشه ، برای انتخاب دقیق تر سایز هم توجه داشته باشید که سایز 1 برای سایز انگشت 42 - 44 ،  سایز 2 برای سایز انگشت 45-47  و  سایز 3 برای سایز انگشت 48-49 مناسبه.

جهت تعیین سایز انگشت هم می تونید یک تکه نخ رو به دور انگشتتون بپیچید در حالتی که بین نخ و انگشت شما فضای خالی نماند ، سپس نخ رو روی خط کش گذاشته و مقدار اون رو بر حسب میلی متر بخونید تا سایز مورد نظرتون بدست بیاد.

این محصول بخاطر داشتن ظاهر ساده و زیبا و جهبه کادویی ، علاوه بر استفاده شخصی انتخاب مناسبی برای هدیه به عزیزانتون هم می تونه باشه.

بنیامین امیری
1394/09/28
این قیمت برای یه دونه از ایناس؟!
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/09/29
بله بنیامین جان!
سارا حسینی
1394/09/29
سلام

خيلي زود تموم شد
لطفا تمديد كنين ...
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/09/29
سلام سارای عزیز به درخواست شما عزیزان این محصول تمدید شد.امیدوارم موزد پسندتون قرار بگیره و نظرتون رو درموردش با ما درمیون بگذارید
مهشید س
1394/10/03
میشه سایز 3 رو تمدید کنید؟ من 1 و 2 رو خریدم فقط مونده 3
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/10/03
سلام دوست عزیز خیلی خوشحالم که این گلدتگ مورد پسندتون قرار گرفته.درخواستت رو به واحد فروش انتقال دادم و درصورت امکان تمدید میشه.زحمت چک کردن سایت با شماست

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید