محصولات پیشنهادی
3 مدل جعبه کادویی ساعت
3 مدل جعبه کادویی ساعت
3 مدل جعبه کادویی ساعت
3 مدل جعبه کادویی ساعت
3 مدل جعبه کادویی ساعت
3 مدل جعبه کادویی ساعت
3 مدل جعبه کادویی ساعت
3 مدل جعبه کادویی ساعت
3 مدل جعبه کادویی ساعت
توضیحات

تا امروز ساعت های زیاد و متنوعی رو به شما معرفی کردیم که بعضی از مدل ها بدون جعبه بودند. اما شاید داشتن جعبه برای خیلی از شما مهم باشه و یا بخاطر نداشتن جعبه ، از هدیه دادن اون ها پشیمون شده باشید ، بهمین خاطر گلدتگ امروز جعبه کادویی ساعت رو به شما عزیزان معرفی می کنه که دارای 2 مدل مختلف با لوگو چاپی Tissot و یک مدل ساده هستش و برای استفاده شخصی و مخصوصا برای هدیه دادن ، میتونه حسابی چشم‌گیر باشه.

مدل ساده برای همه ساعت ها با برند های مختلف قابل استفاده هستش و علاوه بر ساعت از اون برای جعبه زیورآلات و جواهرات هم می تونید استفاده  کنید. مدل Tissot اصلی هم در مقایسه با مدل چوبی ظاهر بسیار چشم گیرتری داره و لوگو Tissot جلو ، پشت و درون جعبه چاپ شده و دارای لوگو فلزی هستش و اینکه علاوه بر جعبه شامل 2 دفترچه مدل های ساعت و تاریخچه Tissot ، کاور جیر ساعت و کاور مقوایی دور جعبه با لوگو ساعت های مختلف Tissot هستش و سعی شده تا شباهت کامل به نمونه اصلی داشته باشه.

الهه سنگتراش
1394/08/21
خریدمش خیلی بموقع بود دوسش دارم
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/08/21
خیلی خوشحالم که دوست داشتی الهه جان!
اردلان رزمی
1394/08/22
سلام وخسته نباشی به گلدتگی های عزیز... یه تشکر مخصوص برای این گلدتگ که جاش خیلی خالی بود بین محصولات و یه درخواست که اگر میشه جعبه اصلی برندهای ساعت دیگه رو هم قرار بدین مثل TAG و غیره...
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/08/23
سلام دوست عزیز خیلی خوشحالم که این محصول مورد پسندت قرار گرفته و ممنونم که وقت گذاشتید و پیشنهادتون رو با ما درمیون گذاشتید.درخواستتون رو با تیم فروش درمیون گذاشتم و امیدوارم یکی از گلدتگ های بعدیمون باشه
شقایق باوندنیا
1394/09/23
لطفا اگر جعبه 39000 تومانی که سفارش داده ام تا 4شنبه این هفته شارژ نمیشود . برای من جعبه 9800 تومانی را جایگزینش کنید .5 شنبه برای تحویل گرفتن جعبه و ساعت حضوری به فروشگاه مراجعه میکنم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/09/23
دوست عزیز ممنون میشم جهت هماهنگی و اطلاع از موجودی کالای مورد نظرتون با واحد پشتیبانی تماس بگیرید
armin96 armin96
1396/11/23
میشه دوباره این جعبه های ساعتها رو موجود کنید . ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/23
دوست خوبم ......در صورتیکه درخواست شارژ مجدد این کالا رو دارید ، روی دکمه درخواست تمدید کلیک کنین ، توجه داشته باشین که درخواست تمدید ، به منزله شارژ 100% موجودی نیست ، اما تعداد بیشتر درخواستها ، احتمال شارژ مجدد اون کالا رو بیشتر میکنه.
آیدین احمدیان
1397/08/24
سلام و عرض ادب . میشه دوباره موجود کنید؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/08/24
سلام آیدین عزیز امیدوارم تامین کننده موجودیشو داشته باشه و شارژش کنه ، اگه دوست داری جزو سفارش اولی های گلدتگ باشی میتونی با کانال تلگرام گلدتگ goldtag_net@ از پیشنهاد لحظه به لحظه کالاها با خبر شی .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید