محصولات پیشنهادی
سری جدید هندوانه قاچ کن
توضیحات

دفعه قبل هندوانه قاچ کن melor slicer رو به شما دوستان پیشنهاد دادیم و گلدتگ امروز سری جدید این محصول به اسم fruit slicer رو به شما معرفی میکنه که از نظر کیفیت با نمونه قبلی کمی تفاوت داره (پلاستیک بدنه نمونه قبل شفاف تر و تیغه ها براق تر بودند) اما این مدل هم با توجه به قیمت عالیش به نظر میرسه که کاربردی و خوب باشه!

تو این گرمای شدید تابستون ، میوه‌های خنک و آب‌دار مثل خربزه،طالبی،هندوانه و ... خیلی می‌چسبه ، بهمین خاطر گلدتگ امروز هندوانه قاچ‌کن Melor Slicer رو به شما عزیزان معرفی میکنه تا بکمک این محصول بتونید براحتی و در زمانی کوتاه انواع میوه‌های مختلف مثل هندوانه،طالبی،آناناس،خربزه و ... رو بصورت یک‌دست و مرتب قاچ کنید.

این محصول 12 تیغه فلزی استیل و تیز داره و کافیه تا سر میوه رو ببرید و تیغه‌ها رو از بالا به پایین فشار بدید تا براحتی به تیکه های منظم قسمت بشه.

جذابیت این محصول جدا کردن وسط هندوانه یا به اصطلاح همون گل هندونه هستش و برای سفره‌آرایی هم میتونه کاربرد خیلی خوبی داشته باشه.

توجه داشته باشید که این محصول رو ما خودمون تستش نکردیم و منتظر نظر شما عزیزان هستیم.

 

atefe behtash
1394/08/09
برای همکارم خریدم خیلی راضی بود . هندوانه خور قهاری هستن که در یک لحظه تمام هندوانه رو تمام میکنن .
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/08/10
دوست عزیز خوشحالم که از سفارش این محصول راضی بودی و ممنونم که با معرفی گلدتگ به دوستای دیگه به پیشرفت بیشتر ما کمک میکنی

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید