محصولات پیشنهادی
درپوش قابلمه سیلیکونی
درپوش قابلمه سیلیکونی
درپوش قابلمه سیلیکونی
درپوش قابلمه سیلیکونی
درپوش قابلمه سیلیکونی
درپوش قابلمه سیلیکونی
توضیحات

گلدتگ امروز درپوش قابلمه سیلیکونی رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که انعطاف‌پذیری خیلی بالایی داره و در مقایسه با مدل‌های دیگه ، دارای طراحی فانتزی و خاصی هستش و دکور متفاوتی رو بروی گاز ایجاد میکنه. ویژگی بعدی این محصول ، قابلیت تحمل دما از 40- تا 290 درجه (طبق اطلاعات روی درپوش) و داشتن دسته کوچک روی درپوشه که براحتی از روی قابلمه برداشته میشه ، همچنین بخاطر داشتن آویز کوچک ، در مواقع غیر استفاده ، قابل اتصال به گیره رو داره.

tala yosefi
1394/07/20
عالیه منکه خیلی راضییم از دمکنی های پارچه ای راحت شدم خیلی خوبه خوشحالم که این محصول رو خریداری کردم
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/07/20
دوست عزیز خیلی خوشحالم که از کیفیت و کارآیی این محصول راضی هستی و ممنونم که وقت گذاشتی و نظرت رو درموردش با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتی
مطهره نوری
1394/09/05
سلام، این محصول بسیار عالی بود همینکه بو نمی گیره و از دمکنی پارچه ای خیلی بهتره اما ای کاش سایز بزرگترم داشت. اینکه سایز بزرگ گرفتم اما برای بعضی ظرفهام کوچیکه.
گلدتگ عزیز امکانش در صورت وجود سایزهای بزرگترم بیارید؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/09/05
سلام دوست عزیز خیلی خوشحالم که از کیفیت و کاربرد این محصول راضی هستی و ممنونم که بعد از استفاده از گلدتگ ها نظرت رو درموردش با ما درمیون میذاری.درخواستت رو به واحد فروش انتقال دادم و درصورت امکان سعی میکنیم یکی از گلدتگ های بعدیمون باشه
لیلا آسوده
1395/02/27
سلام گلدتگ عزیز
این گلدتگ دیگه تکرار نمیشه؟ سایز بزرگش رو دیگه نمیذارید؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/02/27
سلام دوست عزيز خيلي خوشحالم که تونستيم اعتمادتون رو جلب کنيم و مايل هستيد محصولات مورد نيازتون رو از طريق گلدتگ تهيه کنيد.ممنونم که وقت گذاشتي و پيشنهادت رو مطرح کردي.درخواستت رو به واحد فروش انتقال دادم و اميدوارم يکي از گلدتگ هاي بعدي ما باشه.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید