محصولات پیشنهادی
زعفران ممتاز طلایی نوین
زعفران ممتاز طلایی نوین
زعفران ممتاز طلایی نوین
زعفران ممتاز طلایی نوین
توضیحات

زعفران، گیاهی است چند ساله که دارای پیاز است و علاوه بر استفاده در پخت و پز، دارای مصارف درمانی بسیاری نیز هست و باعث درمان افسردگی ، تقویت کبد ، ضد سرطان ، کاهش چربی و کلسترول خون و ... میشه و علت گرونی اون بخاطر مقدار کمی هستش که از گیاه زعفران بدست میاد و در واقع از هر 100 تا 200 هزار گیاه زعفران، حدود 5 كيلوگرم گل زعفران بدست می آيد كه وزن 5 کیلوگرم زعفران تازه بعد از خشك شدن ، به يك كيلوگرم می رسه .

علاوه بر ویژگیهای بالا ، زعفران نه تنها عوارض رنگ‌دهنده‌های مصنوعی، همچون حساسیت‌زایی را ندارد، بلکه حاوی ویتامین‌های B6، B2، B1، ویتامین C و دیگر مواد مغذی مورد‌نیاز بدن نیز هست و اگه دوست دارید همیشه شاد و خندان باشید ، زعفران بخورید‌.

بهمین خاطر گلدتگ امروز زعفران ممتاز طلایی نوین رو به شما عزیزان معرفی میکنه و ما خودمون این محصول رو تست کردیم و از نظر ما رنگ‌دهی خیلی خوبی داره اما راجع به عطرش تعریفی نمیتونیم بکنیم و از اون انتظار زعفران خیلی اعلا رو نداشته باشید.

Mrs. Emami
1394/05/20
سلام عزیزان
من از خریدم مثل همیشه راضی ام. پشیمونم زیاد نگرفتم. خیلی ارزونه و کیفیت و رنگش عالیه و عطر خوبی هم داره. لطفا تمدیدش کنید خیلی پشیمونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/05/21
سلام مژگان عزیز خوشحالم که کیفیتش مورد تایید شما قرار گرفته و امیدوارم بتونیم این محصول رو با کیفیت بهتر بهتون پیشنهاد بدیم!
سعیده میری
1394/05/11
سلام لطفا بازهم تمدید کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/05/13
سلام دوستد عزیز منتظر اعلام موجودی از طرف تامین کننده هستیم و درصورت امکان حتما واست تمدید میشه.
فرزاد همدانی
1394/05/11
من بیست تا گرفتم.
به قیمتش می ارزه.
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/05/13
فرزاد جان امیدوارم که کیفیتش هم مثل قیمتش خوب باشه و راضی باشی.منتظر ارسال نظرت بعد از استفاده از این محصول هستیم!
غزال حصیبی
1394/05/16
سلام گلد تگ عزیز لطفا این سفارشمو کنسل کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/05/17
سلام دوستم درخواستت اجرا شد و مبلغش در حساب کاربری شما ذخیره شده
آدمک چوبی
1394/05/22
خیلی جالبه.فقط نظراتي و قبول میکنید که تعریف تمجید باشه.این زعفرون اصلا کیفیت خوبی نداشت.تمدید دوباره ش ضرر زدن به مردمه.
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/05/25
دوست عزیز در رابطه با کیفیت این محصول نظرات مختلفی داشتیم و دلیلش اینه که موجودی پارت اوله این محصول کیفیت خوبی داشته و همونطور که میبینید درخواست واسه تمدید این محصول بوده و دلیلش همینه اما در سری بعدی که این محصول بدست ما و دوستای دیگه رسید متوجه شدیم که کیفیت پایینی داره و از نظر ما هم نامرغوب بود بهمین دلیل سفارش و فروشش متوقف شد.بابت این موضوع از شما عذرخواهی میکنم و همونطور که در جواب دوستانی که درخواست تمدید این محصول رو داشتن هم گفتیم،امیدواریم بتونیم مثل همیشه نمونه ی مرغوب و بهترین کیفیت رو به شما عزیزان پیشنهاد بدیم.ممنونم که وقت گذاشتی و نظرت رو درموردش با ما درمیون گذاشتی.
F bhdri
1395/03/01
ميشه لطفا تمديدش كنيد...چند بسته خريده بودم و خيلي راضيم...الان آخريش و دارم مصرف ميكنم...امكان داره تمديدش كنيد...خيلي ممنون از سايت عااااالي و پرسنل بسيار صبور و محترمتون...
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/03
دوست عزيز خوشحالم که از کيفيت اين محصول راضي هستيد و ممنونم که بعد از استفاده از محصولات با ثبت ديدگاهتون به انتخاب دوستاي ديگه کمک ميکنيد.اميدوارم با معرفي گلدتگ به دوستاي ديگه به پيشرفت بيشتر ما کمک کنيد چون با شناخته تر شدن گلدتگ بستر بيشتري جهت همکاري با تامين کننده هاي مختلف فراهم خواهد شد.درخواستتون رو به واحد فروش انتقال دادم و درصورت امکان تمدید خواهد شد.زحمت چک کردن سایت با شماست

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید