محصولات پیشنهادی
پیراهن آستین کوتاه INTEX
پیراهن آستین کوتاه INTEX
پیراهن آستین کوتاه INTEX
پیراهن آستین کوتاه INTEX
پیراهن آستین کوتاه INTEX
پیراهن آستین کوتاه INTEX
پیراهن آستین کوتاه INTEX
پیراهن آستین کوتاه INTEX
پیراهن آستین کوتاه INTEX
پیراهن آستین کوتاه INTEX
توضیحات

قبلا پیراهن آستین بلند خنک intex رو به شما عزیزان معرفی کردیم که استقبال خیلی خوبی ازشون شد ، بهمین خاطر گلدتگ امروز پیراهن آستین کوتاه مردانه intex رو به شما عزیزان معرفی میکنه که از نظر ظاهر و کیفیت کاملا مشابه با مدل پیشنهادی آستین بلند هستش و تن خور خیلی خوبی داره و بخاطر داشتن پارچه سبک و خنک ، برای فصل گرما عالیه.

توجه داشته باشید ، طرح پارچه بصورت راه راه خیلی ریزه که از دور بطور ساده و یک دست دیده میشه و نکته قابل توجه بعدی در مورد رنگ مدل‌ هاست که بخاطر نور فلش دوربین ممکنه با رنگ واقعی کمی تفاوت داشته باشه.

 برای انتخاب بهتر سایز مورد نظرتون از این به بعد سایز مانکن رو هم بصورت کامل مینویسیم تا در انتخاب کمکتون کنه. سایز مانکن medium، قد 180cm وزن 73kg

 

 

 

عادل محمددوست
1395/04/10
سلام گلد تک
ممنونم واسه ارسال کالا.من امروز این محصول بدستم رسید اما متاسفانه این پیرهن بصورت پارچه کشی هست و می بایست حداقل سایز بزرگتری نسبت به سایز اصلیم سفارش بدم آیا امکان تعویضش بصورت سایز بزرگتر و ارسالش هست
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/10
عادل عزيز با توجه به تعداد نسبتا بالاي فروش محصولات و سطح انتظارات مختلف ما انتظار دريافت نظرات متفاوت رو داريم بهمين دليل درصورتي که از محصول استفاده نشده باشه طبق گفته هاي ما در سايت 7 روز ضمانت برگشت داره چون بدترين اتفاق واسه ما بلااستفاده موندنه گلدتگ هاست.ممنونم که بعد از دريافت کالا وقت گذاشتيد و نظرتون رو درموردش با ما و دوستاي ديگه درميون گذاشتيد
فرشاد کهن سار
1394/05/03
با عرض سلام و خسته نباشید
من این پیراهنو سفارش دادم ولی پشیمون شدم باید چیکار کنم؟؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/05/04
سلام فرشاد عزیز خوشحالم که با گلدتگ آشنا شدی.درخواستت اجرا شد و مبلغش در حساب کاربری شما ذخیره شده.واسه برگشت مبلغ به حساب شخصیتون میتونید فرم بازگشت وجه رو(در پروفایلتون) تکمیل کنید.
سید امیر حسینی
1394/05/05
باسلام ,
من هم همین پیراهن رو سفارش دادم اما الان پشیمون شدم حالا باید چه کنم؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/05/05
سلام دوستم خیلی خوشحالم که با گلدتگ آشنا شدی.سفارشتون کنسل شده و مبلغش در حساب کاربری شما ذخیره شده واسه بازگشت مبلغ به حساب شخصیتون ممنون میشم فرم بازگشت وجه رو تکمیل کنید.
مهسا خلیلی
1395/09/18
سلام من امروز برای تحویل حضوری خدمتتون رسیدم ولی متاسفانه موجود نداشتید باتوجه به اینکه من برای امشب و کادو دادن میخواستم ممنون میشم سفارشمو کنسل کنید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/09/20
مهسای عزیز خیلی خوشحالیم که با گلدتگ آشنا شدی ولی دوست عزیزمون همون طور که تو شرایط استفاده ثبت شده ( ارسال سفارش بعد از اتمام تایمر گلدتگ ) ما گلدتگی ها خیلی دوست داریم شما رو در کنار خودمون داشته باشیم خریدتون کنسل شد و مبلغش تو حساب کاربری شما شارژ شده همین جا از دوستامون که تازه باسایت آشنا میشن و برامون خیلی عزیزن خواهش میکنیم که تمامی آیتم های شرایط استفاده رو مد نظر داشته باشن تا با ما هماهنگ باشن و در صورتی که حضوری تشریف میارن از قبل برای اعلام موجودی با تیم پشتیبانی تماس بگیرن .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید