محصولات پیشنهادی
اسپری قیر و عایق رطوبتی sonami
اسپری قیر و عایق رطوبتی sonami
اسپری قیر و عایق رطوبتی sonami
توضیحات

رنگ‌های قدیمی، زنگار و چوبی‌ها را کاملا تمیز کنید. اسپری را به مدت یک دقیقه تکان داده تا صدای گوی داخل آن شنیده شود از فاصله حدود 30 سانتی به محل مورد نیاز اسپری کنید. فاصله هر بار اسپری در یک سطح 30 دقیقه است. پس از اتمام کار در صورتی که مقداری از مواد داخل اسپری باقی ماند، اسپری را برعکس کرده و چند بار پاشش گنید تا ولو برای مصرف بعدی تمیز بماند.

اسپری قیر و عایق رطوبتی Sonami، تحولی نوین در دنیای عایق کاری است. این محصول بی‌نظیر با ارائه‌ی راهکاری ساده و در عین حال موثر، جایگزین شایسته‌ای برای روش‌های سنتی عایق کاری محسوب می‌شود. در این متن، به بررسی و تبلیغ ویژگی‌های منحصربه فرد این اسپری می‌پردازیم تا شما را در جریان کاربردهای گسترده و فواید آن قرار دهیم.
شاید تا به حال از مشکلات ناشی از نفوذ رطوبت به ساختمان‌ها، خودروها و سایر سطوح رنج برده باشید. Sonami با فرمولاسیون خاص خود، مانند سدی محافظ در برابر هرگونه نفوذ آب و رطوبت عمل می‌کند. استفاده از این اسپری به سادگی خیال شما را از آب‌بندی کامل شکاف‌ها و ترک‌ها راحت می‌کند، چه در پشت بام خانه چه در زیر خودروی شما.
بی‌شک، یکی از دغدغه‌های مهم در عایق کاری، انتخاب محصولی است که بتواند برای سطوح متفاوتی مانند سیمان، چوب، پلاستیک و فلز به صورت یکسان و با کیفیت عالی عمل کند. اسپری قیر و عایق رطوبتی Sonami در این زمینه کاملا بی‌رقیب است. با استفاده از تیله همزن داخلی که در هر قوطی تعبیه شده، می‌توانید مطمئن باشید که مواد به خوبی یکدست شده و به طور مؤثر  روی هر سطحی که نیاز به عایق کاری دارد، اعمال می‌شود.
نکته‌ی کلیدی دیگری که باید مورد توجه قرار دهید، محافظت از سازه‌ها در برابر خوردگی و پوسیدگی است. محیط‌هایی که در معرض رطوبت دائمی هستند، مانند کولرهای آبی و بام‌های ساختمان، به مرور زمان دچار فرسودگی می‌شوند اما Sonami با قدرت عایق‌بندی فوق‌العاده‌اش، جلوگیری از این پروسه را تضمین می‌کند.

علیرضا عباسی
1402/12/21
نسبت به حجمی که داره حتی تو تخفیفم نمی ارزه
0
مرتضی رزی
1402/12/21
با سلام رنگ موادی که اسپری میشه چه رنگیه ؟ مثل قیر مشکیه یا بدونه رنگ و شیشه ای و حلالش چیه ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/12/21
مرتضی جان * قهوه ای تیره هستش
. رنجبر
1402/12/21
رنگ موادش چه رنگی هست؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/12/21
قهوه ای تیره هستش دوست خوبم

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید