طی چرخشی EVERLUXE
طی چرخشی EVERLUXE
طی چرخشی EVERLUXE
طی چرخشی EVERLUXE
طی چرخشی EVERLUXE
طی چرخشی EVERLUXE
طی چرخشی EVERLUXE
طی چرخشی EVERLUXE
طی چرخشی EVERLUXE
توضیحات

طی یک ابزار کاربردی است که به منظور تمیز کردن سطوح مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، اگر کف خانه هایتان چسبنده و لک دار شده است، زمان آن رسیده که از طی برای تمیز کردن سطوح زمین استفاده کنید.

طی های معمولی، همیشه مشکلات زیادی دارند؛ این طی ها در اکثر مواقع زیادی خیس می شوند و سطحی که می خواهید تمیز کنید، دیر خشک شده و ممکن است برای افرادی که رفت و آمد می کنند خطر ناک باشد. 

طی 2 مخزن چرخشی EVERLUXE با مخزن شستشوی خودکار طی و همچنین پرزگیر طی و خشک کن سری طی یک ابزار کاربردی برای نظافت منازل و محیط های دیگر است که شما را شگفت زده می کند.

ویژگی های طی مخزن دار چرخشی

  1. از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است
  2. دارای سطل و مخزن شستشو و پرزگیر طی
  3. درون سطلی که تی را قرار می دهید، یک سبد چرخشگر وجود دارد که آبگیری تی توسط آن انجام می شود و دیگر نیاز نیست نگران زیاد خیس شدن طی باشید.
  4. قابل استفاده در منازل و مکان های اداری
  5. پارچه نظافتی طی از جنس میکروفایبر با جذب رطوبت بسیار عالی
  6. جنس سطل پلاستیکی درجه یک ABS
  7. سر طی قابلیت چرخش 360 درجه دارد
  8. دارای دسته حمل آسان
  9. دارای شیر تخلیه آب کثیف
فروزنده رسولی
1402/12/28
با سلام لطفا از این 47 نفر یکی نظر بده
1
گلدتگ
گلدتگ
1402/12/28
سلام دوست عزیز گلدتگ * ماهم منتظر نظر کاربران عزیز مون هستیم
سیده زینب مصطفوی
1403/01/21
سلام خدمت دوستان من این طی رو خریدم و ازش راضی ام نسبت به طی آبپاش دار که قبلا داشتم خیلی خیلی بهتر و راحتتره کار باهاش، اینکه پد رو لازم نیست در بیاری بشوری و دوباره استفاده کنی و خودش این کار رو انجام میده نسبت به طی های چرخشی دیگه هم بررسی کردم که این طی چون مخزن آب تمیز و کثیف جداست و مصرف آب بسیار کمی داره انتخاب خیلی مناسبیه بسیار سطل سبکی داره و در عین حال با کیفیت که جابجایی رو براتون راحت می‌کنه دسته طی کاملا ۳۶۰ درجه ست و چون باریکه زیر کمد و کابینت رو راحت میشه طی کشید تنها نکته منفی که میتونم درموردش بگم اینه که موقع خشک کردن قطرات ریز آب رو به بیرون میپاشه که باید حواستون باشه کنار در و دیوار و روی فرش نباشه و اگه روی سرامیک بپاشه میتونید طی بکشید که دیگه مشکلی ایجاد نکنه استفاده از خشک کن هم با چند بار تکرار براتون راحت میشه زمانی که قفل چرخش رو باز میکنید، اگر به آرامی طی رو فشار بدید که بچرخه پد شسته میشه اما اگر با سرعت این کار رو کنید پد رو تقریبا خشک می‌کنه (نشانگر فعال شدن حالت خشک کن هم دیده شدن دایره‌های روی صفحه طی به رنگ نارنجی هست وگرنه اگر تند تند هم حرکت بدید اما نارنجی نشه خشک نمیکنه) البته انتظار خشکی صد در صد هم نداشته باشید ۳ تا پد همراهشه که برای من که توی خونه استفاده میکنم همون یه دونه پد برای هر بار تمیزکاری برام کافیه مگر اینکه خیلی سطوحتون کثیف باشه که مجبور بشید عوض کنید. امیدوارم نظراتم کمک کننده باشه برای دوستان
0
گلدتگ
گلدتگ
1403/01/29
سلام زینب جان ...*روزتون بخیر ** دوست عزیز گلدتگ از لطف شما بی نهایت ممنونم که نظرت رو با صبر و حوصله و انقدر کامل و واضح برای ما به اشتراک گذاشتین نظر شما کمک میکنه تا کاربران بتونن با اعتماد بیشتر و با خیال راحت تری خرید شون رو ثبت کننن داشتن مشتریانی مثل شما باعث خوشحالی گلدتگ هستش
سیده زینب مصطفوی
1403/01/21
توی یوتیوب اسم مدلش رو جستجو کنید چندتا فیلم از نحوه استفاده ازش میاره براتون، درمورد خشک کن و حالت شستشو
0

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

محصولات پیشنهادی
عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید