محصولات پیشنهادی
خمیر دندان crest
خمیر دندان crest
خمیر دندان crest
خمیر دندان crest
خمیر دندان crest
خمیر دندان crest
خمیر دندان crest
توضیحات

کرست mint fresh یک نوع خمیر دندان است که دارای طعم نعناع ترش و منعطف برای تازه کردن دهان است. این خمیر دندان حاوی مواد شیمیایی مانند فلوراید برای حفظ سلامت دندان‌ها و پیشگیری از تسویه قند و تصویب شده توسط سازمان غذا و دارو است. همچنین، آنتی‌ باکتریال است و می‌تواند عوامل موجب بوی بد دهان را خنثی کند و دهان را تازه و پاک نگه دارد. به علاوه، ترکیبات خمیر دندان کرست mint fresh می‌تواند به جلوگیری از تشکیل پلاک و کاهش ریزش زبان کمک کند.

خمیر دندان کرست کامپلیت مینت فرش حاوی نعنا تازه می باشد که باعث میشود تنفس تازه و خوشبو شدن دهان را تجربه کنید. استفاده صحیح و منظم از این خمیر دندان به کاهش پلاک و جرم های روی دندان کمک می کند و از عفونت و بیماری لثه جلوگیری می کند. فلوراید وارد ساختار دندان می شود و مینای دندان را تقویت و حفظ می کتد در نتیجه دندان در مقابل باکتریها کمتر آسیب می بیند. فلوراید فرایند ایجاد پوسیدگی دندان را به طور محسوسی کاهش می دهد و یا حتی خنثی می کند. همچنین از درد دندان و از دست دادن زود هنگام دندان ها جلوگیری می کند.

زهرا راضی
1402/12/02
سلام این خمیردندان دارای علامت قرمز رنگ هست که به معنی استفاده از مواد طبیعی و مواد شیمیایی در اونه. به نظرم بهتره خانم های باردار یا شیرده استفاده نکنند.
4
علیرضا توکل
1402/12/28
راضیم
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/12/28
چقدر عالی که از کیفیت راضی هستین دوست خوبم
آرش درویشان
1402/12/11
این علامت رنگی انتهای خمیر دندون ارتباطی با شیمیایی یا طبیعی بودن ندارد. صرفا جهت پیدا کردن لیزر دستگاه پرس برای پرس کردن ته خمیر دندان استفاده می‌شود.
1

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید