انواع آرد زیدشت
انواع آرد زیدشت
انواع آرد زیدشت
انواع آرد زیدشت
انواع آرد زیدشت
انواع آرد زیدشت
انواع آرد زیدشت
انواع آرد زیدشت
توضیحات

پیشنهاد امروز گلدتگ محصولات آردی زیدشت که شامل آرد نول، آرد سبوس‌دار، آرد مخلوط خمیر پیتزا و آرد مخلوط نان روگن می‌شه. انواع آرد در پخت شیرینی یا بیشتر غذاهای ایرانی یکی از مواد اصلی هستش و بودنش در هر خانه و آشپزخانه‌ای واجب. 

از میان آردهای موجود آرد نان روگن ناشناخته‌تر است، در معرفی این آرد می‌توان گفت؛ مخلوط آرد نان روگن برای تهیه نان روگن مورد استفاده قرار می‌گیرد. نان روگن تهیه شده از این آرد نسبت به نان معمولی عطر و طعم قویتر و رنگ تیره‌تری دارد. مخلوط آرد نان روگن به دلیل وجود داشتن آرد چاودار پروتئین بالایی دارد و چون اغلب با شیر تهیه می‌شود ارزش تغذیه‌ای و میزان پروتیئن بالایی دارد. مخلوط آرد نان روگن نسبت به آرد سفید منبع خوبی از مواد معدنی، ویتامین‌های گروه B (اسید فولیک) و ویتامین است. در فرمولاسیون این محصول از نگهدارنده و بیکینگ پودر یا جوش شیرین استفاده نشده است. 

بسته‌بندی این محصول به دلیل حفظ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت قابل شستشو طراحی شده و وجود درب زیپ‌دار در آن امکان درب بندی مجدد بعد از هربار استفاده را به مصرف‌کننده می‌دهد. شما از همین الان می‌تونید این محصولات متنوع رو در بسته‌بندی‌ با کیفیت در وزن‌ 900 گرمی سفارش بدید.

faranak samini
1402/11/10
سلام این آردها تراریخته هستند؟
0
نیلوفر گلدتگ
1402/11/23
حجم و کیفیت و قیمت متناسب
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/11/24
رضایت شما باعث خوشحالی تیم گلدتگ هستش

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

محصولات پیشنهادی
عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید