محصولات پیشنهادی
کرم کنجد بلوط
کرم کنجد بلوط
کرم کنجد بلوط
توضیحات

کنجد یکی از مهم‌ترین و پرخاصیت‌ترین دانه‌های روغنی است، صرف این محصول برای صبحانه یا میان‌وعده بسیار مقوی بوده و همواره پیشنهاد شده است. محصولی که ما امروز در گلدتگ به شما پیشنهاد داده‌ایم با افزودن تنوع و طعمی جدید آن را برای افراد جذاب کرده است تا کسانی که طعم آن را دوست ندارند، بتوانند از این بمب انرزی استفاده کنند. کنجد سرشار از ویتامین ب، منیزیم، آهن و منبع فیبر است که می‌تواند برای بهبود فعالیت مغز، پیشگیری از پوکی استخوان و سرطان مفید باشد.

هر ۱۵ گرم از این محصول حاوی حدود ۳ گرم پروتئین است که از نظر تغذیه‌ای بسیار ارزشمند است و به ساخت و تعمیر بافت‌های بدن کمک می‌کند. چربی‌های موجود در کرم کنجد از نوع مفید و غیراشباع هستند و برای سلامتی قلب و عروق بسیار مفیدند. این چربی‌ها به اسیدهای چرب تک‌غیراشباع معروف هستند و خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را کاهش می‌دهند. 

ویتامین‌ها و مواد معدنی این محصول شامل کرم کنجد حاوی ویتامین‌های گروه B (مانند B6 و B3)، ویتامین E، کلسیم، فسفر، پتاسیم و آهن است. این مواد معدنی و ویتامین‌ها به تقویت استخوان‌ها، حفظ سلامت قلب و عروق و حمایت از سیستم ایمنی بدن کمک می‌کنند.

از موارد مصرف کرم کنج می‌تواند به استفاده به عنوان تنقلات خوشمزه برای صبحانه یا میان‌وعده، مکمل در تهیه غذاها و دسرها و تهیه سس‌ها، دیپ‌ها و انواع ساندویچ‌ها اشاره کرد.

غلامرضا میرزا جوادی
1402/09/05
کیفیتش بسیار پایین بود اصلا توصیه نمیکنم
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/09/05
دوست خوبم * خیلی شرمندتون شدم عذر مارو بپذیرین که طعمش رو دوست نداشتی
م راجی
1402/09/16
راستش زیاد جالب نبود، یه چیزی مثل روغن جامد با کمی طعم کنجد
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/09/18
سلام دوست خوبم * خیلی متاسفم که طعمش مورد رضایت تون نبود
مهدی 1363
1402/09/08
سلام لطفا خرید منو کنسلش کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/09/08
مهدی جان کالای شما براتون ارسال شده !

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید