محصولات پیشنهادی
اره تاشو TAT
اره تاشو TAT
اره تاشو TAT
اره تاشو TAT
اره تاشو TAT
اره تاشو TAT
اره تاشو TAT
اره تاشو TAT
اره تاشو TAT
اره تاشو TAT
اره تاشو TAT
توضیحات

اره یکی از ابزارها مهم در باغ و منزل است که به کمک آن شاخه‌های خشکیده و شاخه‌هایی که بیش از حد بالا رفته‌اند یا پایین درختان زده شده را هرس می‌کنید تا درخت شاخه جدید بزند و رشد آن سریع تر شود. علاوه بر این اره تاشو تات در کمپینگ و مسافرت‌ها نیز به کار می‌آید و با توجه به اینکه اندازه مناسبی دارد و فضای بسیار کمی می‌گیرد می‌توانید در کیف کمپ خود قرار دهید و به کمک آن هیزم‌ها و چوب‌ها را برای روشن کردن آتش خرد و تکه تکه کنید.

اره تاشو TAT ساخت چین و طول کلی آن ۴۰ سانتی‌متر که تیغه آن ۱۸ سانتی‌متر و دسته اره تاشو ۲۲ سانتی‌متر است. دسته این اره از جنس پلاستیک است و با روکشی که دارد از تعریق دست تا حدودی جلوگیری می‌کند.

مزیت این اره تاشو باغبانی نسبت به بقیه مدل‌ها در این است که به سهولت جمع می‌شود و فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند. هنگامی که اره تاشو را باز می‌کنید و می‌خواهید از آن استفاده کنید، یک قفل روی اره قرار دارد که باید به‌وسیله آن تیغه اره تاشو را قفل کنید تا به یک اره معمولی در زمان کار تبدیل شود. وجود این قفل روی اره تاشو تات بسیار مهم و ضروری است و باعث می‌شود که در حین کار اره تا نشود و به راحتی و با اطمینان بالا بتوانید از آن استفاده کنید.

اسماعیل رشنوئیان
1402/07/19
این مدل اره، اره تر بر هست. اره خشک بر تیغه های یکدست و صاف داره. در صورتی که اره های تر بر یکی در میان دندانه های متمایل به چپ و راست داره. بسته به نیازتون باید خرید کنید.
0
ناهید رئوفی
1402/09/29
سلام، آیا ممکنه قیچی باغبانی شارژی هم بیارید. ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/09/29
سلام ناهید جان * ممنونم که پیشنهاد تون رو مطرح کردی و مایل هستین محصولات مورد نیاز تون رو از طریق گلدتگ تهیه کنید پیشنهاد شما به تامین کننده گلدتگ منتقل شد
نیلوفر گلدتگ
1402/07/16
سلام،تیغش قابل تعویضه؟؟؟
2
سوسن خوشخو
1402/07/17
چند عدد تیغه در بسته وجود دارد؟ اگر تیغه شکست از کجا می‌توان آن را تامین کرد
4
گلدتگ
گلدتگ
1402/07/17
عزیزم تیغه اضافه نداره !

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید