محصولات پیشنهادی
یخ‌ساز و یخ‌خوردکن رومیزی 3 در 1 ZBS-15
یخ‌ساز و یخ‌خوردکن رومیزی 3 در 1 ZBS-15
یخ‌ساز و یخ‌خوردکن رومیزی 3 در 1 ZBS-15
توضیحات

پیشنهاد ویژه امروز گلدتگ به شما دستگاه یخ‌ساز و یخ‌شکن 3 در 1 است. این محصول فوق‌العاده در هر 24 ساعت توان تولید 16 تا 18 کیلوگرم یخ را دارد. یخ‌ساز و یخ‌شکن ZBS-15  یخ را به اندازه دلخواه شما یعنی کوچک، درشت و ریز تحویل می‌دهد. این دستگاه به شیر آب مستقیم وصل می‌شود و مخزن آب ظرفیت نگه داشتن 1 و هشت دهم لیتر را دارد. استفاده از  این یخ‌ساز در خانه و مهمانی ها ایده‌آل است، همچنین برای استفاده در کافه‌ها و رستوران‌ها و حتی شرکت‌ها و ادارات هم بسیار مناسب و کاربردی است.

عملکرد دستگاه یخ ساز بسیار راحت است و  از طریق کنترل پنل با دکمه‌های فشاری در زیر صفحه نمایش LCD شفاف انجام می‌شود؛ آنجا چهار دکمه وجود دارد یکی برای خاموش/روشن کردن، دوتای دیگر برای انتخاب اندازه‌های یخ و دیگری ریز کردن یخ.

یخ‌ساز با گنجایش 1.8 لیتر آب دارد و ظرفی با ظرفیت 600 گرم یخ، با این حجم شما همیشه آب سرد و یخ آماده به اندازه کافی برای تهیه هر مقدار نوشیدنی سرد دارید. دقت داشته باشید که آب مصرفی برای این دستگاه آب خوردنی باشد و از ریختن آبمیوه و دیگر نوشیدنی‌ها در آن بپرهیزید.

صفحه دیجتالی روی دستگاه هست که هفت نشانگر دارد، روشن شدن هر نشانگرها نشانه‌ی این اخطارها یا اعلام این فعالیت‌ها است:

-نیاز دستگاه به سرویس

-پر بودن ظرفیت مخزن یخ دستگاه

-کافی نبودن آب دستگاه و لزوم پر کردن آن

-نشانگر فعالیت دستگاه برای خروج یخ 

-نشانگر فعالیت دستگاه برای خروج آب

-نشانگر فعالیت دستگاه در زمان خرد شدن یخ

-و یخ در حال ساخت، اگر S در سمت راست بالای آن باشد، به معنی یخ در اندازه کوچک در هنگام ساختن است، اگر L در سمت راست سمت راست باشد، پس به معنی یخ در اندازه بزرگ در هنگام ساخت است.

بهتر است قبل و بعد از راه اندازی دستگاه به این نکات دقت کنید:

در هنگام حمل و نقل، زاویه شیب کابینت نباید بیش از 45 درجه باشد. یخ ساز را وارونه نکنید. زیرا ممکن است به کمپرسور و سیستم آب بندی آسیب برساند.

یخ ساز باید به صورت افقی روی یک سطح صاف قرار گیرد. برای اطمینان از تهویه مناسب برای یخ سازهای خود، 150 میلی متر فضا در بالا، پشت و در هر طرف در نظر بگیرید. یخ ساز را در نزدیکی اجاق، رادیاتور یا هر منبع حرارتی دیگری نصب نکنید.

طبیعی است که سطح کمپرسور و کندانسور در حین کار به دمای بین 70 تا 90 درجه سانتیگراد برسد و مناطق اطراف آن ممکن است داغ باشد. لطفا به آن دست نزنید.

در صورت عدم استفاده، لطفاً کشو را حداقل 2 سانتی متر باز کنید تا جریان هوا جریان داشته باشد و از زنگ زدگی اجزای فلزی جلوگیری شود.

دریچه های هوای کناره های دستگاه را همیشه باز نگه دارید.

لطفاً در هنگام ساخت یخ پنجره دید را همیشه بسته نگه دارید.

در دفترچه راهنما توضیح مفصلی درباره‌ی چگونگی نگهداری از دستگاه، روشن کردن آن برای اولین‌بر و ... آماده است. برای کار بهتر با آن قبل از استفاده حتما به دفترچه راهنما مراجعه کنید.

 

ساحل اسماعيلي
1402/05/15
سلام لطفا آسیاب خانگی هم موجود نمایید
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/05/15
سلام ساحل عزیز* نظر شما به بخش فروش گلدتگ منتقل شد امیدوارم که این محصول رو هم در پیشنهاد های بعدی داشته باشیم

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید