محصولات پیشنهادی
دانه کینوآ کینوریچ
دانه کینوآ کینوریچ
دانه کینوآ کینوریچ
دانه کینوآ کینوریچ
دانه کینوآ کینوریچ
دانه کینوآ کینوریچ
دانه کینوآ کینوریچ
دانه کینوآ کینوریچ
دانه کینوآ کینوریچ
دانه کینوآ کینوریچ
دانه کینوآ کینوریچ
دانه کینوآ کینوریچ
توضیحات

پیشنهاد امروز گلدتک دانه کینوآ ست. این محصول شرکت زیدشت از با کیفیت‌ترین دانه‌های کینوآ و در شرایط کاملا بهداشتی تهیه شده است.

کینوا را می‌توانید مانند برنج با همه غذاها مصرف یا در انواع سالاد و سوپ استفاده کنید. این محصول، کم کالری، پرخاصیت و خوشمزه است. هر لیوان دانه کینوای خام، معادل سه لیوان کینوآی پخته شده خواهد بود.

این محصول در سه مدل قرمز، سفید و سه رنگ (سیاه، سفید و قرمز) موجود شده است. 

شاید برایتان جالب باشد که بدانید تفاوت بین کینوای سفید، سیاه و قرمز در چیست؟ هیچ یک از این دانه‌ها تفاوتی با هم ندارند و همه آنها سرشار از ویتامین و مواد مغذی هستند. تنها تفاوت آنها در ضخامت و زمان پختشان است. کینوای سفید چیزی شبیه برنج است که پس از پخت نرم می‌شود. کینوای قرمز نیز پس از پخت به رنگ قهوه‌ای متمایل می‌شود. 

این دانه خوشمزه و مقوی تقریباً دیر دندان می‌شود، زیرا نه خیلی سفت است و نه زیادی نرم! بدنیست بدانید کینوای قرمز یا سیاه برای تزیین سالاد و غذاهایی که می‌خواهیم دانه‌های کینوا در آن مشخص باشد، مناسب است اما کینوای سفید به علت نرمی بیش از حد برای سوپ و غذاهای آبکی مناسب است.

از جمله خاصیت‌های مهم این دانه ثابت نگه‌داشتن سطح قند خون است و برای رژیم افراد دیابتی مناسب دانسته شده است. کینوا فاقد گلوتن است و برای افرادی که به گلوتن حساسیت دارند یا از رژیم‌ غذایی بدون ‌گلوتن پیروی می‌کنند بسیار مناسب است. کینوا را برای کاهش کلسترول موثر دانسته‌اند. همچنین پروتئین کینوا مانند پروتئین گوشت است، به همین دلیل به افراد گیاه‌خوار به عنوان جایگزینی مناسب برای گوشت پیشنهاد می‌شود.

 کینوا حاوی مواد معدنی فوق‌العاده‌ای با خواص آنتی ‌اکسیدانی است مانند منگنز و مس و غیره. این دانه فیبر زیادی دارد. این دانه‌ها باعث فعال کردن آنزیمی می‌شوند که به بدن کمک می‌کند با رادیکال‌های آزاد مقابله کند. رادیکال‌های آزاد به دلیل عواملی مانند استرس، آلودگی، غذاهای نامناسب و غیره وارد بدن شده و باعث پیری سلول‌ها می‌شوند. می‌توان گفت شما با مصرف کینوا صاحب سلاحی مطمئن در برابر پیری خواهید شد. کینوا را به عنوان تسکینی برای دردهای میگرنی نیز پیشنهاد کرده‌اند.

رضا بابازاده
1402/10/01
سلام دانه چیا هم موجود کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/10/02
سلام رضا جان * پیشنهاد شما منتقل شد
امیر کیانی افشار
1402/11/02
سلام پس از انتخاب. مبلغ قابل پرداخت را صفر نشون می ده. پس از افزودن به سبد. ثبت پرداخت نمی شه. گزینه ارسال و عدم ارسال روشن می شه. قوانین جدید گلدتگ هست ؟ برای من اینطوری هست ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/11/02
سلام امیر جان * پروفایل شما و صفحه این کالا چک شد مشکلی نداره شما در زمان خرید تعداد رو مشخص نمیکنید به همین دلیل هستش که مبلغی رو برای شما نمایش نمیده !

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید