محصولات پیشنهادی
سری سم‌پاش و آب‌پاش
سری سم‌پاش و آب‌پاش
سری سم‌پاش و آب‌پاش
سری سم‌پاش و آب‌پاش
سری سم‌پاش و آب‌پاش
توضیحات

پیشنهاد گلدتگ امروز آب‌پاش و سمپاش است.  این محصول مناسب استفاده برای شستشو، آب‌پاشی و سم‌پاشی در منازل، باغ و حتی مجالس مذهبی است.

 

بدنه این سمپاش از مواد پلاستیکی نو ساخته شده است. این آبپاش با دنده های استاندارد قابلیت نصب روی بطری‌های نوشابه و آب معدنی ‏(‏با دنده استاندارد‏)‏ را دارد.

 

برای کار با این محصول باید ابتدا شلنگ را به قطعه اصلی نصب نمایید ‏(‏در صورت استفاده از بطری کوچک، شلنگ را متناسب با آن کوتاه کنید‏)‏ سپس بطری را تا نیمه از مایع پر کرده و محلول پاش را بر روی آن نصب کنید، تلمبه را حدود 10 بار پمپ نموده و با فشردن دکمه اسپری از آن استفاده نمایید‏.‏ لازم به‌ ذکر است که با چرخاندن پیچ نازل می‌توانید مایع را به صورت پودر و مستقیم اسپری کنید و یا به صورت سوزنی با برد بالا و فشار بالا استفاده کنید‏.‏ این آبپاش نیاز به سفت شدن زیادی ندارد، چراکه خود اورینگ تعبیه شده درون محل اتصال، آبپاش را به خوبی آب بندی می کند‏.‏

 

این محصول دارای استحکام و دوام بالا بوده و برای صرفه‌جویی و مصرف آب کمتر درزمان آبیاری  مناسب است‏.‏ علاوه بر این با توجه به قابلیت پودرسازی بالا می توان از آن برای سمپاشی، شست وشوی شیشه‌ها، آب پاشی قبل از اتوکشی استفاده کرد‏.‏

حسن علیزاده
1402/04/24
با سلام بسیار وسیله کاربردی هست، روی بطری نوشابه خیلی خوب چفت میشه، هم مه پاش خوبی داره، هم تیز پاش مناسب. حتی برای بازی کودکان به عنوان تفنگ هم خوبه.
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/04/25
حسن جان * مرسی که بعد از استفاده نظرتون رو برای ما نوشتین
S صادق پور
1402/05/02
عالی و کاربردی
0

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید