محصولات پیشنهادی
پر پشت کننده مو Perfect
پر پشت کننده مو Perfect
پر پشت کننده مو Perfect
پر پشت کننده مو Perfect
پر پشت کننده مو Perfect
پر پشت کننده مو Perfect
پر پشت کننده مو Perfect
توضیحات

دفعه قبل پودر پر پشت کننده تاپیک رو روی سایت داشتیم که بخاطر محدود بودن تعداد خیلی زود موجودیش تموم شد، اینبار موفق شدیم نمونه درجه یک پودر پرپشت کننده Perfect رو به شما دوستان با قیمتی عالی پیشنهاد بدیم.

امتیاز این گلدتگ نسبت به پیشنهاد قبلی در تنوع رنگی بالاست (گلدتگ قبلی در سه رنگ بود) که مخصوصا برای خانم ها امتیاز مهمیه چون میتونند نزدیک ترین رنگ رو نسبت به رنگ موی فعلیشون انتخاب کنند تا کاملا طبیعی به نظر برسه.

این پودر واقعا می تونه در مدت چند ثانیه ناحیه کم مو و یا بی مو سر شما رو محو کنه. تنها نکته اینجاست که حتما بعد از ریختن پودر، ناحیه مورد نظر رو با تافت اسپری کنید تا پودر ها نریزند و مدت زمان خیلی خیلی بیشتری روی سر شما ماندگاری داشته باشند ( نکته ای که یکی از آرایشگران تذکر دادند )

در ویدیو بالا هم سعی کردیم پروسه انجام کار نشون داده بشه ، که البته بعلت تبلیغاتی بودن فیلم یکم زیادی حرفه ای انجام میشه وگرنه خیلی راحت تر و ساده تر خودتون هم می تونید انجام بدید واحتیاجی به آرایشگر نیست.

danial bazrpach
1394/07/18
میخواستم ببینم محصولات سایت رو میشه به صورت حضوری خریداری کرد؟؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/07/18
دوست عزیز در حال حاضر امکان ثبت سفارش بصورت حضوری نداریم و فقط تحویل حضوری داریم.ممنون میشم قبل از اینکه تشریف بیارید از موجود بودن گلدتگ هاتون اطمینان پیدا کنید.از دیدنتون خوشحال میشیم
نوید ابراهیم خانی
1393/11/11
سلام خسته نباشید ممنون از زحمات شما داخل توضیحات نوشتید 50 گرم ولی داخل عکس 25 گرمی هستند
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/11/11
سلام نوید جون ممنون که اطلاع دادی اطلاعات تصحیح شد و بابت این قضیه از شما و دوستای دیگه عذرخواهی میکنم ..یه دنیا مرسی از توجهت
مجید حیدری
1393/11/11
با سلام و خسته نباشید خدمت شما گلدتکی های عزیز
من از مشکی پرکلاغی noir black خرید کردم ولی فکر میکنم می بایست معمولی black میخریدم امکان تغییر اگر دارد لطفا خرید من رو تغییر بدید .
باتشکر از شما
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/11/11
سلام مجید جان درخواستت اجرا شد و مبلغ در حساب کاربری شما ذخیره شده لطفا سفارش گلدتگ مورد نظرت رو ثبت کن.منتظر ارسال نظرت درمورد کیفیت این محصول هستم
علی کوهی
1393/11/14
سلام شماخودتون این محصولو امتحان کردین؟اخه باتوجه ب ویدیوش یکم تخیلی بنظر میرسه.عوارضی چیزی نداره ؟ چقد دووم کیاره وچطوری تونست موهای یارو رو پر پشت کنه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/11/14
سلام علی جان خودمون این محصول رو تست نکردیم و کامنتت رو تایید کردم تا دوستانی که این گلدتگ بدستشون رسیده و ازش استفاده کردن اطلاعات بیشتری رو در اختیارمون قرار بدن
محمد گل دوست
1393/12/18
سلام
چه جوی میشه 3-4 تا خرید باهم انجام داد؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/12/18
سلام محمد عزیز با شارژ کردن حساب کاربریتون میتونی سفارش گلدتگهارو با هم ثبت کنی.
غزل پرتو
1393/12/18
آقای علی bu
من برای برادرم از این محصول خریدم... ویدئو کاملا واقعیه. البته از نزدیک به این خوبی که توی ویدئو از دور دیده می شه نیست. این محصول پر از تارهای ریز الیافه که اگه خوب و درست پاشیده بشه بین موها، اون الیاف لابلای موها قرار می گیرن و موها رو خیلی پرپشت تر نشونشون می دن.
برادر من که خیلی راضیه. تنها ایرادی که می شه گرفت اینه که اگر یه کم زیادتر از حد لازم استفاده کنیم، پودر به کف سر می چسبه و کف سر رو یه کم سیاه می کنه و مشخص می شه از چیزی استفاده کردیم.
یادتون باشه بعد از استفاده از این محصول حتما موها رو با ملایمت شونه کنین که اضافه الیاف بریزه و اگه لازم دیدین تافت بزنین تا کاملا فیکس بشه .
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/12/18
فرزانه جان خیلی خوشحالم که از کیفیت این گلدتگ راضی بودی و یه دنیا تشکر بابت اینکه بعد از استفاده از محصول فراموشمون نکردی وقت گذاشتی و اطلاعاتت رو ثبت کردی تا به دوستای دیگه کمک کنی.
متین کاشانی فرید
1394/02/16
سلام. از خریدم راضی هستم. ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/02/17
سلام متین جان خیلی خوشحالم که دوست داشتی!
امیرحسین سلیمانی
1394/10/08
باسلام میخواستم بدونم در صورت گرفتن کالا و ناراضی بودن ازش امکان مرجوع کردن آن چگونه است؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/10/09
سلام دوست عزيز درصورتي که از محصول استفاده نشده باشه تا 48 ساعت امکان مرجوع شدن يا تعويض(درصورتي که سفارش مورد نظرتون موجود باشه و ثبت کرده باشيد)هست
محسن نجفی
1394/10/20
میتونم بگم تنها تکنولوژی که بشر تونسته در مورد مو برسه همینه چندین ساله از این استفاده میکنم عالیه و هرکسی یه قسمت از موش ریخته استفاده کنه اصلا دیگه جز تاس ها حساب نمیشه و کسی نمیفهمه-
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/10/20
محسن جان خوشحالم که از کیفیت و کاربرد این محصول راضی هستید و ممنونم که بعد از استفاده وقت گذاشتید و نظرتون رو درموردش با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتید
مهدیه عطایی
1395/02/23
واقعا محشره!! باورم نمیشد اینقدر مو رو پر پشت نشون بده، من تار موهام هم نازکه هم کمه و بزرگترین مشکلم این بود که همیشه مغز سرم پیدا بود ولی اولین بار که از این پودر استفاده کردم اعتماد به نفس وحشتناکی پیدا کردم ....مرسی گلدتگ جان من که از ترسم که نتونم بعدها پیداش کنم ۵ .. ۶ تا ازش خریدم عااالیه ... خسته نباشید :)
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/02/23
مهدیه جان خیلی خوشحالم که از کیفیت این محصول راضی هستید و ممنونم که دیدگاهت رو درموردش با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتی
محمد طاهری
1395/09/12
با سلام لطفا این محصول رو هر مدت یکبار بیارید چون کالای مصرفی هست و وزن هر بسته ازین محصول خیلی کمه و زود تموم میشه
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/09/13
سلام دوست عزیز پیشنهادت رو به تیم فروش انتقال دادم خوشحال میشم شما هم با کلیک کردن رو دکمه درخواست تمدید ( البته منظور بر 100 درصد شارژ اون نیست ) بتونی اون رو ثبت کنی و امیدوارم یکی از گلدتگهای بعدی ما باشه .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید