محصولات پیشنهادی
دستگاه تصفیه آب NOVA
دستگاه تصفیه آب NOVA
دستگاه تصفیه آب NOVA
دستگاه تصفیه آب NOVA
دستگاه تصفیه آب NOVA
توضیحات

 

گنجایش این دستگاه در حدود 14 لیتر می باشد که برای یک خانواده 5 نفره و شرکتهای کوچک بسیار مناسب است. اولین مرحله تصفیه آب ، فیلتراسیون سرامیکی است که تمام عناصر مضر و غیر ضروری مانند ذرات زنگ آهن ، رسوبات، ناخالصی ها و جرم ها را از اب جدا می کند. در مرحله دوم، فیلتر کربن فعال می شود که عناصر ارگانیک و بوی نامطبوع آب را از بین می برد سپس در مرحله بعدی آب میکروب زدایی می شود و در مرحله چهارم با وجود شن سیلکا که اجزای اسیدی را از آب حذف کرده و موجب سبک شدن آب می گردد. در مرحله بعدی وجود شن معدنی می باشد که در این مرحله مواد معدنی به آب اضافه می گردد و موجب تنظیم بهتر PH آب و تغییر قلیایی خفیف آب می شود که نتیجه آن تنظیم Ph مایعات بدن می باشد. در مرحله آخر وجود سنگ معدنی است که متشکل از جرمانیوم بوده و موجب بهبود سلامتی و مانع بروز سرطان می شود. شیر آب این دستگاه دارای مگنت داخلی است که باعث افزایش سلامتی و خاصیت درمانی آب خواهد شد.

محمد زیوی
1393/10/15
با سلام
من متخصص محیط زیست و فعال در زمینه تصفیه آب هستم.با توجه به سوال خانم رها خواستم به دوستان اطلاع بدم که این نوع فیلترها قادر به حذف نیترات نیستند و در مناطقی که آب شرب دارای نیترات و نیتریت هست فقط سیستم R O میتونه کار کنه.با تشکر از اطلاع رسانی درست و مفید گلدتک .
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/10/15
سلام محمد عزیز یه دنیا ممنون از اینکه وقت گذاشتی و به سوال دوستان پاسخ دادی ...
ح مقدم
1393/10/14
گلدتک جان فیلتر هاش چند وقت یکبار باید تعویض بشه ؟ آیا نمایندگی و گارانتی داره ؟ و قیمت الانش چنده ممنون میشم این 3 مورد رو بگید
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/10/14
حسین جان فیلتر ها در سال یکبار باید تعویض بشه و احتمالا پیشنهاد فیلترها یکی از گلدتگ های بعدیمون هستش و نمایندگی و گارانتی در هیچ مرکز خریدی نداره اما مثل سایر محصولاتمون در صورت بروز هرگونه مشکلی ظرف ۴۸ ساعت واستون تعویض میشه.امیدوارم بعد از اینکه ازش استفاده کردی نظرت رو درموردش بهمون بگی.
رها امینی
1393/10/14
سلام. این دستگاه نیترات آب رو هم می گیره؟؟
1
گلدتگ
گلدتگ
1393/10/14
سلام رها جان در این مورد اطلاعی نداریم و تمامی اطلاعاتی که تامین کننده درمورد این محصول دراختیارمون گذاشته در بخش توضیحات و ویژگی ها ذکر کردیم امیدوارم دوستانی که اطلاعات بیشتری در مورد این محصول دارن باما درمیون بذارن.
mahnaz vilani
1393/10/14
سلام اين افر عاليست من همين دستگاه را ١٨٠ هزار تومان خريدم.و كارايي خوبي هم داره ممنون از سايت خوبتون
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/10/14
سلام مهناز عزیزم ما همیشه بررسی می کنیم و کالایی رو به روی سایت می ذاریم که کاربرد ،کیفیت بالا و قیمت مناسب داره ،ممنون از شما که برای ما و گلدتگ وقت می ذارید
علی پارساکیا
1393/10/14
با سلام و تشکر واسه این پیشنهاد عالی
من این مدل دستگاه رو (البته مارک دیگه) رو از بازار 200 هزار تومان خریدم و این قیمت واقعا عالیه و از نظر کاربرد هم خیلی خوبه و راحت آب رو تصفیه میکنه و به دوستان پیشنهاد میکنم بخرن حتما
1
گلدتگ
گلدتگ
1393/10/14
سلام علی عزیز ممنون از اینکه نظرتو با ما و کاربرای عزیزمون در میون گذاشتی
نیلوفر دهقان
1393/10/14
خیییییل عالیه این آفر. من چندساله دارم از این دستگاه تصفیه اب استفاده میکنم خیلی راضی هستم. به دوستان پیشنهاد میکنم امتحانش کنن. عااالیه. مرسی گلدتگ عزیز
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/10/14
نیلوفر جونم ممنونم که وقت گذاشتی و نظرت رو درمورد کیفیت این دستگاه بهمون گفتی تا دوستان با اطمینان سفارششون رو ثبت کنن.
حامد صالحي
1393/10/15
سلام خسته نباشيد.با برق کار ميکنه.ايا اب هم خنک ميکنه.ممنون ميشم جواب بديد
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/10/17
سلام حامد عزیز همونطور که ذکر شده بدون نیاز به برق و باطری هستش و عملکردش فقط واسه تصفیه کردن آب هستش .
مهدی نوروزی
1393/10/20
با سلام
من یه سوالی از سرکاره خانم دهقان دارم که فرمودن چند ساله که دارن از این دستگاه استفاده میکنن
خانم دهقان , لطفا بفرمایید دقیقا چند ساله که این دستگاه رو دارید و چند وقت به چند وقت فیلتر هاش رو عوض کردید و اینکه فیلتر جدید از کجا برای این دستگاه تهیه کردید ؟
با تشکر از خانم دهقان و گلدتگ عزیز
0
سید محمد همایونی
1393/10/21
سلام فیلترهاش به تنهایی را نمیزارید؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/10/21
سلام محمد جان درخواستت رو به واحد فروش انتقال دادم و امکانش هست یکی از گلدتگ های بعدیمون باشه...زحمت چک کردن سایت با شماست
سید علی لطیفی تبریزی
1393/10/23
سلام
میخواستم بدونم مواد فیلترها از چه چیزهایی تشکیل شده و اگر مثلا یکسال بگذره و احتیاج به تعویض فیلترها باشه و شما هم فیلترها رو بصورت جدا در سایت نذارید از جایی میشه اونها رو تهیه کرد؟چون عملا این دستگاه بدون فیلتر بلااستفاده میمونه و دوم اینکه قیمت فیلترها چقدر هست؟آیا ممکنه قیمت فیلترها هم قیمت دستگاه یا حتی بیشتر از قیمت دستگاه باشه؟چون در اون صورت هم مقرون به صرفه نیست.
لطفا جواب رو شفاف و واضح توضیح بدید . چون بنده و چند نفر از آشنایان راغب شدند که این دستگاه رو بخرند در صورتیکه جواب این سوالها رو بفهمند .
ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/10/28
سلام دوست عزیز تمام اطلاعاتی که از تامین کننده گرفتیم در حدی بوده که در توضیحات و ویژگی ها گفتیم اما کامنتت رو تایید میکنم تا دوستانی که از این محصول استفاده کردن و اطلاعات بیشتری دارن راهنماییت کنن.
حميده عسگري
1393/10/28
سلام و خسته نباشيد ميشه لطف كنيد و طرز استفاده از دستگاه رو بگيد، آيا فيلتر بايد در آب بماند يا نه؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/10/29
سلام عب
جعفر خزاعی امین
1393/10/28
دوستانی که از این محصول استفاده کردن لطفا توضیحاتی درباره نحوه استفاده این دستگاه بدن . ممنون
0
همه گل احتیاط کار
1393/11/09
گلد تگ جووونم، عال بود، مثل همه چيزهاي ديگه، اين محصول واقعاً خوب و كاربردي هست و ظاهرشم عاليه، خيلي ممنونم ازتون
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/11/11
دوست خوبم خیلی خوشحالم که از کیفیت و کارآیی این محصول راضی هستی و ممنونم که بعد از استفاده فراموشمون نکردی و نظرت رو با ما درمیون گذاشتی .
اصلان نظرزاده
1393/11/12
سلام ما 2 سال پیش دستگاه eva رو خریدیم 11 مرحله تصفیه داشت انصافا دستگاه وبیه
اگه میشه eva بیارید هم بدنه قویتره هم مراحل تصویه بیشتره
فیلتراشم اگه باشه 1 دست میخوایم
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/11/13
سلام اصلان عزیز خیلی خوشحالم که از کیفیت این دستگاه راضی بودی و ممنونم که بعد از استفاده از این گلدتگ نظرت رو ثبت کردی .درخواستت رو به واحد فروش انتقال دادم و احتمالا فیلترهای این دستگاه یکی از گلدتگ های بعدیمون خواهد بود.یه دنیا مرسی از اینکه وقت گذاشتی و پیشنهادت رو مطرح کردی
اعظم السادات حسینی
1393/11/14
سلام
من میخوام این دستگاه رو بگیرم ...اما خب بلاتکلیفم
نمیدونم فیلتراش بعدا قابل تهیه هست یا نه ؟؟؟درسته شما گفتید که میزارید رو سایت اما اگه نذاشتید آیا قابل تهیه هست از بیرون ...این سوال با توجه به این مورد میپرسم که در ویژگی ها فرمودید نمایندگی نداره
میشه سریعتر جواب بدید
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/11/14
سلام دوستم فیلترهای این محصول قابل تهیه هستش و دوستان زیادی بهمون اطلاع دادن که قبلا از این گلدتگ استفاده کردن و مشکلی در رابطه با تعویض فیلترها نداشتن
اعظم السادات حسینی
1393/11/15
خب از کجا میشه خرید؟؟؟کدوم مرکز در تهران؟
سماجت من بپذیرید
ما یه دستگاه تصفیه اب پارچی خریدیم به خاطر موجود نبودن فیلترش در بازار بدون استفاده موند بعد شش ماه
حالا خودتون یا دوستانی که این دستگاه رو دارن بگن از کجا مبشه خرید فیلترش؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/11/15
اعظم جان بهت حق میدم و کامنتت رو تایید کردم تا دوست عزیزی که مدت زیادی از این دستگاه استفاده کردن بهت کمک کنن.
سید علی لطیفی تبریزی
1393/11/30
با عرض سلام
واقعا خسته نباشید بالاخره دل رو به دریا زدیم و با تمام نگرانی که از بابت موجود نبودن فیلترها بعد از چند ماه استفاده داشتم این کالا رو خریدم و امروز شروع به استفاده از این کالا کردم میخواستم یک سری اطلاعات به کسایی بدم که میخوان این کالا رو بخرن .
اول اینکه کیفیت قطعات استفاده شده از مواد نو بوده و کیفیت بالایی دارند به خصوص 2 مخزن قرار گیری آب که از پلاستیک شفاف و جنسی نزدیک به شیشه ساخته شده و انعطاف پذیری خوبی هم داره که به نظر من چون با سلامتی آدم مستقیم در ارتباطه خیلی مهمه .
دوم اینکه 3 مدل فیلتر داره که بنده به شخصه هیچ اطلاعی از کیفیت و موادی که در آنها هست ندارم پس این مورد رو میذارم به عهده کساییکه تخصص دارن در این مورد.
سوما از نظر مونتاژ خیلی ساده و بی دردسر هست و واقعا راحت و در عرض چند دقیقه مونتاژ شد.
فقط نگرانی بنده از بابت فیلترهاست ( قبلا هم ذکر کرده بودم ) که بعد از چند ماه استفاده موجود نباشه که اونم شما ظاهرا میخواید تو آفرهای بدیتون بذارید (لطفا مثل همیشه با تخفیف خوب مارو غافلگیر کنید.)
به هر حال ممنونم از بابت این کالا و بنده که تا اینجا از کیفیت این کالا راضی بودم مسلما آب با کیفیتی هم باید برای نوشیدن تولید کنه که در اون مورد هم وقتی استفاده کردم کامنت میذارم براتون.
بازم ممنون از کالاها و آفرهای خوبتون
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/11/30
سلام دوست عزیز خیلی ممنونم که وقت گذاشتی و بعد از اینکه محصول بدستت رسید اطلاعاتت رو ثبت کردی تا دوستای دیگه با اطمینان و اطلاعات بیشتری سفارششون رو ثبت کنن.احتمالا فیلترهای این دستگاه یکی از گلدتگ های بعدی خواهد بود ممنون میشم سایت رو چک کنید.امیدوارم از این گلدتگ استفاده کنی و نظرت رو درمورد کیفیتش بعد از استفاده بهمون بگی.منتظر کامنتتون هستیم
سیدمحمد میرحسینی
1394/07/04
با سلام
اگه لطف کنید و فیلتر این دستگاه رو هم موجود کنید ممنون میشم
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/07/06
سلام دوست عزیز ممنونم که وقت گذاشتی و پیشنهادت رو مطرح کردی.درخواستت رو به واحد فروش انتقال دادم و امیدوارم یکی از گلدتگ های بعدی باشه
شراره دبیری
1397/03/11
سلام لطفن سایز دستگاه رو هم لطف کنید. و آیا مارک eva هم موجود؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/03/12
سلام دوست خوبم ....... موجودی این دستگاه به اتمام رسیده و در حال حاضر هم از این محصول هیچ مارک دیگه ای بر روی سایت نداریم .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید