محصولات پیشنهادی
فندک آشپزخانه GCC LITE
فندک آشپزخانه GCC LITE
فندک آشپزخانه GCC LITE
فندک آشپزخانه GCC LITE
فندک آشپزخانه GCC LITE
توضیحات

گلدتگ امروز فندک آشپزخانه GCC LITE رو به شما دوستان پیشنهاد میده که جزو وسایل خیلی کاربردی در هر خانه‌ای بحساب میاد.

از این محصول میتونید برای روشن کردن وسایلی که دسترسی دست به مرکز اونها سخته مثل فر،انواع شمع‌های بدنه‌دار،آتش درست کردن با چوب و ... براحتی و بدون تماس شعله با دست استفاده کنید.

توجه داشته باشید،بخاطر داشتن شعله بلند فندک‌ها از نزدیک کردن به صورت جدا خودداری کنید و بعد از روشن موندن بیشتر از 30ثانیه ، در حدود 2 دقیقه صبر کنید و دوباره از اون استفاده کنید.

M Gh
1398/10/04
ما از سایت گلدتک، اجناس و کالاهای مختلف با قیمتهای مختلف سفارش می دهیم اما خرید برخی کالاها که با قیمت 10-15 هزار تومان است چندان به صرفه نیست تا فقط یک کالا خریداری شود و برای ان 5 هزار تومان هم کرایه حمل پرداخت شود که در این صورت قیمت تمام شده بالاتر از بازار می شود. لذا خواهشمند است یک امکانی در سایت ایجاد شود که یک نفر بتواند در روزهای مختلف خرید های خود راانجام دهد و بعد از اینکه چند خرید در مثلا یک ماه انجام داد، ان وقت سه یا چهار کالایی را که خریداری کرده است را با یک پیک ارسال شود و برای هر کالا یک هزینه 5 تومنی پرداخت نشود. البته هزینه 5 تومنی برای برخی از کالاها هزینه چندانی نیست اما برخی از کالا ها مثل همان فندک اشپزخانه اگر 5 تومان هم هزینه ارسال پرداخت شود قیمت تمام شده ان بیشتر از بازار می شود. پس اگر امکان ذخیره چند کالاهای خریداری شده یک نفر حداکثر تا یک ماه وجود داشته باشد. برای مشتری هم به صرفه تر خواهد بود. برخی سایتها این امکان را فراهم کرده اند.
1
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/04
سلام مصطفی عزیز ممنون از اینکه وقت گذاشتین ونظر تونو برای ما ثبت کردین مصطفی جان ما این روند و در سایت داریم که شما به مدت یک هفته میتونین خرید انجام بدین و بعد ز یک هفته ارسال و دریافت کالاهاتونو قبول کنید و هیچ مشکلی نداره ممنون از همراهی شما
Sara D
1398/10/03
سلام موقع خرید تعدادش از 2 شروع میشه چرا یه دونه نمیشه خرید؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/04
سلام سارا جان این کالا به خاطر محدودیت خریدی که داره امکان خرید کمتر از 2 عدد امکان پذیر نیست
sara ****
1398/10/10
سلام امروز به دستم رسید طرحهاش قشنگه ولی یکیش خراب بود.... نمیدونم امکان مرجوع بدون هزینه ارسال هست؟؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/10/10
سلام دوست خوبم جهت معیوب بودن کالا یا مورد پسند نبودن آن میتوانید تا 7 روز کاری کالا خودتون را مرجوع کنید در صورت تمایل با پشتیبانی تماس بگیرید

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید