محصولات پیشنهادی
کیف زنانه PRADA
کیف زنانه PRADA
کیف زنانه PRADA
کیف زنانه PRADA
کیف زنانه PRADA
کیف زنانه PRADA
کیف زنانه PRADA
کیف زنانه PRADA
کیف زنانه PRADA
توضیحات

دو کیف آخری که پیشنهاد دادیم متاسفانه روی تعداد بالا ظاهرشون تغییر کرد (رنگ مشکی escada جدید) و یا در بعضی ارسال ها کیفیتشون نسبت به نمونه اول پایین تر بود ( مدل Dior) و باعث نارضایتی بعضی از دوستان شد، اینبار سعی کردیم تامین کننده متعهدتری رو پیدا کنیم تا بتونه هم کیفیت رو در تعداد بالا حفظ کنه و هم ظاهر کیف هاش تغییری پیدا نکنند.

از بین نمونه‌هایی که برامون ارسال شد، مدل PRADA بهترین کیفیت ، بیشترین رنگ بندی و تمیز ترین دوخت رو داشت و در مقایسه با مدل های قبلی قواره بیشتری در ساخت بکار رفته بود، جیب پشت زیپدار داشت، آستر داخلی بهتر بود ، فضای داخل کیف بیشتر بود و با دو جیب بزرگ زیپدار از هم جدا میشد، اتصالاتش ساده و شیک بودند و لوگو PRADA بصورت برجسته و فلزی روی کیف کار شده بود، اما خوب قیمت بالاتری نسبت به نمونه‌های قبلی داشت که بعد از کلی صحبت و قول فروش تعداد بالا، موفق شدیم تخفیف خیلی خوبی رو براشون بگیریم.

دوستان توجه داشته باشید که اختلاف قیمت در رنگها فقط بخاطر نسبت استقبال از هر رنگ هستش  که تامین کننده با این کار  ناقص شدن موجودیش رو جبران میکنه(همیشه رنگ مشکی از بقیه گرونتر هستش، چون بیشترین تعداد سفارش رو داره)

امیدواریم دوستانی که این گلدتگ رو خریداری می کنند با ما هم نظر باشند که نسبت به قیمتش واقعا کیف زیبا و ارزنده ای هستش.

مریم نصیری
1393/06/03
سلام
این کیف ها دوخت کجاست. چرا از پشت کیف عکس نگذاشتید.
از داخل آن چطور.کلا از محصولاتی که ارائه می دهید خوب عکاسی نمی کنید.من که دارم در فضای سایبر خرید می کنم باید خیلی بهتر جنس را ببینم.خواهش می کنم این نقیصه را برطرف بفرمایید تا به قول خودتان باعث دلخوری بعضب از کاربران و مشتریانتان نشود
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/06/04
مریم جان، بدون شک گلدتگ حرفه ای ترین عکس های موجود در فضای سایبری ایران رو برای کالاهایی داره که بصورت فروش ویژه و زمان محدود پیشنهاد داده میشند، شما فراموش نکنید که ما ۹۰٪ کالاهارو فقط برای چند هفته روی سایت داریم، و اگر سایتی هم باشه که عکس هایی در این حد رو در زوایا بیشتر و تعداد بالاتر قرار میده، حتما فروشگاهه نه تخفیف گروهی. طی همین مدت هم تیم عکاسی ما لطف بزرگی به خیلی از سایت ها کرده که تا قبل از گلدتگ، عکس اکثر کالاها رو با موبایل میگرفتند و یا عکس های اینترنتی استفاده میکردند که هیچ ربطی به کالای ارسالی نداشت، الان حداقل از عکس های ما استفاده میکنند(حتی سایت های خیلی معتبر) اما ما همیشه به فکر ارتقا خدماتمون در تمام زمینه ها هستیم و برای قسمت عکاسی تجهیزات جدیدی اضافه کردیم که امیدوارم بزودی شاهد بهتر شدن عکس ها باشیم( و در صورت نیاز بیشتر شدن تعداد)
sh tehrani
1393/06/04
سلام من از هر دو تا کیفتون خریدم عالی بود با این قیمت کیف پولم نمیدن , ممنونمممم
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/06/05
سلام شادی جان بسیار خوشحالم که از گلدتگتون راضی بودین عزیزم گلدتگ همیشه سعی می کنه بهترین کالاها با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت رو بهتون پیشنهاد بده.
حامد واسعی
1393/06/15
سلام با وجودی که تو توضیحات نوشته شده برای دریافت سریعتر با پشتیبانی تماس بگیرین، تا حالا ۴ دفعه در روزهای مختلف تماس گرفتم و هر روز گفتن ایشالا طی یکی دو روز آینده شارژ میشه! من این کالا و سه کالای دیگه رو به عنوان هدیه تولد خریده بودم و هر بار که تماس میگیرم میگید فقط یک کالاتون آماده است ولی سه تای دیگه نه. از ۷ شهریور که خرید کردم تا امروز دقیقا ۹ روز گذشته (۷ روز کاری) و هر بار جواب نامناسبی شنیدم.<br> اولا این درست نیست که من هر بار زنگ بزنم و بگید یکی دو روز دیگه شارژ میشه فردا تماس بگیرید.<br> ثانیا شما وقتی پول یه کالا رو نقد دریافت میکنید ملزم به تامین هر چه سریعترش میشید، یا لااقل برنامه‌ریزی بهتر و نه اینکه هر روز به روز دیگه وعده بدید اون روز هم خبری نباشه.<br> ثالثا بدترین جواب برای یک سیستم اینه که بگید ما مقصر نیستیم یا ما که از خدامونه زودتر کالاتونو بدیم، تامین‌کننده جنس رو نیاورده! من ۴ تا محصول خریدم و سه تاشون با شما متعهد و خوش‌قول نبودن، پس باید در قراردادهاتون بازنگری کنید چون این شمایید که بدنام شدید و نه تامین‌کننده!<br> بهرحال من برای تولد ۱۶ شهریور ماه، ۷ شهریور در گلدتگ اون‌هم از تهران خرید کردم به این امید که حتما به موقع دستم میرسه...
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/06/15
سلام حامد جان من از طرف تیم گلدتگ بسیار از شما عذر می خوام که این مشکل در اولین خرید شما پیش اومده و کاملا حق رو به شما می دم که ۱ هفته ارسالتون دیر میشه. از طرفی کاملا درک می کنم که حالا که در اولین خریدتون این اتفاق افتاده بازخورد خوبی توی ذهنتون نداشته. اما باید خدمتتون عرض کنم شما که وقت میذارید و خوب مشخصات و ویژگی ها رو می خونید ، ۴ مورد بالاتر همون مورد نوشته شده که ارسال کالاها بعد از اتمام تایمر انجام میشه! عجیبه برام که چرا اون رو نخوندین! شما چند کالا مختلف رو سفارش دادین و تقاضا کردین که با هم ارسال شه .. در حالی که ممکنه کسی باشه که کاربری باشه که یکی از کالاهای شما رو به صورت تکی خرید کرده باشه و با توجه به اینکه لیست شما کامل نیست، تک کالای اون فرد زودتر ارسال میشه . متاسفانه این مشکل بزرگی هست ولی از اونجایی که ما تنها سایتی هستیم که با هم ارسال میکنیم (در بازه زمانی کم) .. با توجه به وجود این مشکل باز هم کاربران انتظار دارن که ارسال اونها براشون سریعتر از بقیه انجام بشه. ما چند هفته ای هست که داریم تلاش می کنیم تا پنل جدید شما رو طوری طراحی کنیم که بتونین ببینین کدوم گلدتگ همین حالا داخل انبار سایت آماده هست. چون فکر کنم کاربرانی مثل شما زیاد باشن که براشون ارزش داره ۲ بار هزینه ۳۵۰۰ رو بدن ولی کالاهاشون سریعتر به دستشون برسه. هم شما هم ما می دونیم که گلدتگ بدون شکل قوی ترین سایت تخفیف‌گروهی در ژانر کالاست که بیشترین تنوع و بالاترین کیفیت ها رو ارائه میده .. ما زمانی که ضعیفتر بودیم ۱ روزه تمام سفارشات رو ارسال می کردیم ولی با این حجم بزرگ کالا واقعا سخته .. فکر می کنم تنها حالتی که بشه این مشکل رو حل کرد اینه که تا زمانی که ما در حال کار روی پنل هستیم دوستان درک کنن مشکلات ما رو تا بتونیم راهکارهای جدید رو پیاده کنیم. در صورتی که سودمون بالاتر بود ۱۰۰٪ سرعت ارسالمون بالاتر بود ولی با توجه به اینکه اکثرا قیمت کالاهای گلدتگ از بقیه سایتها پایین تره،این قیمت های رقابتی و کارمزد پایین دستمون کاملا بسته است. باز هم فراموش نکنید هیچ الگویی در دنیا نبوده تا ما ازشون یاد بگیریم ... امیدوارم همونطور که گفتین آخرین خریدتون نباشه و باز هم شما رو در سایت ببنیم. ممنون
مرجان پوست زاده
1393/06/21
سلام
واقعا ممنون من کیف قهوه ای سفارش دادم و موقع تماسم تاکید کردم و الان صاحب کیف سفیدم ممنون از دقتتون
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/06/21
مرجان عزی من سفارش شما رو یک بار دیگه چک کرد سفارش شما کیف سفید بود دوست من نه قهوه ای. باز هم اگر کوتاهی از سمت ما بوده عذر خواهی می کنم.
sepideh hassanzadeh
1393/06/24
salam goldtage azizam hers nakhorid sakhtam nagirid aslanam delsardnashid chon karetoon harf nadare 20 e 20e.kalahaii ke mizarid harf nadare ta alan man bishatraz 10 dafe chizaye bozorgo koochik kharidari kardam azatooon az tak takeshunam vahshatnak razi booodam na tanha keifiatesh ali bood va poshtibanitoon ghavi bud balke binahayat sari residegi kardino ba rooye khosh har bar tamasidam barkhord kardin asan dooosetoon daram dg be kasaiii ham ke be noiii ham hagh daran ham gele mikonan ziad tavajo nakonin midoonin chera? doroste ke hagh ba moshtarie ama ensafam az vijegiaiie ke bayad hame dashte bashan man shakhasan az sitaye dg mese takhfifan dabi afer netbarg va baghie ghablan ziad kharid mikardam va ba shive kario barkhordeshoon ashnaiiat daram agar bagghiam az in sita chizi mikhariodan motevaje shakh boodano bi nazir boodane sitetoon mishodan.harf nadarin &amp;lt;3 سلام گلدتگ عزیزم حرص نخورید سختم نگیرید. اصلا دلسرد‌ نشید چون کارتون حرف نداره ۲۰ِ ۲۰ِ.کالاهایی که میذارید حرف نداره تا الان من بیشتر از ۱۰ دفعه چیزای بزرگ و کوچیک خریداری کردم ازتون از تک تکشونم وحشتناک راضی‌ بودم نه تنها کیفیتش عالی‌ بود و پشتیبانیتون قوی بود بلکه بی‌نهایت سریع رسیدگی کردینو با روی خوش هر بر تماس گرفتم برخورد کردین اصلااا دوستتون دااارم. دیگه به کسایی هم که به نوعی حق دارن یا گله می‌کنن زیاد توجه نکنین. میدونین چرا؟ درسته که حق با مشتریه اما انصافا از ویجگییی که باید همه داشته باشن من شخصا از سایتهای دیگه مثل تخ...نت‌... و بقیه قبلا زیاد خرید می‌کردم و با شیوه کاری و برخوردشون آشناییت دارم. اگر بقیه هم مثل من از این سایتا چیزی میخریدن متوجه شاخ بودنو بی‌ نظیر بودن سایتتون می شدن.
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/06/25
سپیده جان یه دنیا ممنون بابت وقتی که گذاشتین...
m hoseini
1393/06/01
میشه لطف کنید اندازه کیف رو بنویسید؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/06/03
سلام دوست من لطف کنید توضیحات رو با دقت مطالعه بفرمایید ممنون
میرحسین عقیلی
1393/06/02
سلام، خسته نباشید، با عرض پوزش...
می خوام رنگ دیگه ایی رو سفارش بدم, باید چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/06/02
میرحسین جان براتون خرید رو کنسل کردم .. لطف کنید رنگ مورد نظرتون رو انتخاب کنید.
گلاله شیخی
1393/06/02
سلام من از استان اذربایجان غربی شهرستان مهاباد هستم چطور میتونم از گلدتگ خرید کنم؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/06/03
سلام گلاله جان به گلدتگ خوش آمدید شما می تونید به صورت آنلاین خریداتون رو ثبت کنید و ما اونها رو در کمترین زمان ممکن براتون ارسال می کنیم.
فرناز نجف دري
1393/06/06
سلام به دوستان وگلتگ عزيز...خواستم بگم فوق العاده كيف خوبيه...هم زيباوشيكه هم اندازش مناسبه...ممنون گلتگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/06/06
سلام فرناز جان ممنون که نظرتون رو برامون کامنت گذاشتید. خوشحالم که از گلدتگتون راضی بودین.
مهرنوش مددیان
1393/06/08
سلام خسته نباشید . من این مدل و مدل LV و خریداری کردم کیفیتش خیلی پایینه. می خواستم مرجوعش کنم.
من به شما اعتماد کردم اصلا قابل استفاده نیست.
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/06/09
مهرنوش عزیز سلام اگه از کیفتون استفاده نکردید می تونید کالاتون رو مرجوع کنید اما در مورد از دست رفتن اعتمادتون، من واقعا ناراحت شدم که این تیکه از کامنتتون رو خوندم و دوست دارم بدونم واقعا جایی رو میشناسید که بتونه چنین کالایی رو با این قیمت بهتون پیشنهاد بده ؟!
بهزاد اكبرپور
1393/06/14
سلام
من ميخوام سه تا از اين كيف سفارش بدم اما ميخوام ثبت سفارش كنم و بيام كالا رو ببينم توي شركتتون و اگه مورد پسند بود از لحاظ جنس و... پول رو همونجا تقديم كنم خدمتتون
ميشه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/06/15
سلام بهزاد جان متاسفانه امکان تحویل حضوری رو نداریم. ممنون
مهدیه عطایی
1393/06/14
سلام گلدتگ جان، مرسی از این کیف .. جنس خیلی عالیه نسبت به قیمت، و هم خیلی شیک و ساده هستش، تعجب میکنم از دوستی که گفته قابل استفاده نیست!! و اینم بگم کیف خیلی خوش دستیه مرسی از تلاشتون
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/06/17
سلام مهدیه جان خوشحالم که از گلدتگتون راضی هستین خب دوستان هر کدوم توقعات مختلفی دارن که همین باعث نظرات مختلف میشه ! ممنونم که برامون نظرتون رو نوشتین چون اکثر دوستانی که از کالا راضی هستن نظرات مثبتشون رو یادشون میره بنویسن! :)
روح اله بوستان
1393/06/15
با سلا و خسته نباشید. در طول ۲-۳ روز چنتا خرید داشتم میخواستم با هم فرستاده بشه
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/06/17
سلام روح اله جان تمام خریداتون با هم ارسال میشه. ممنون
mohamad rajabzadeh
1393/06/16
salam
in kifo man kharidam vali aslan jense khubi nadare va tamaman pelastike tori ke vaghti tu fazaye baste mesle mashin mishini buye lastik hame jaro migire
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/06/18
محمد جان این موردی که شما اشاره میکنید بوی چسب هستش و چون کیف ها بصورت پالت پلمپ شده در انبار قرار میگیرند بوی چسب بعضی از اونها نمیپره و بعد از کمی استفاده برطرف میشه
afsaneh shafiee
1393/06/18
سلام ....من اين كيفو ميخواستم هديه بدم .الان سه چهار روزه كه تماس مي گيرم فقط آدرس ايمي و نام و نام خانوادگي رو مي پرسيد و هيچي به هيچي... تازه نوشتيد كه ارسال بعد از اتمام زمان تخفيف .... بعني 11 روز ديگه بايد صبر كرد ... بابا يعني چي .. خريد اينترنتي يعني بدون معطلي و فوت وقت كالاي مورد نظر دستت برسه ......
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/06/18
افسانه جان کاملا حق با شماست اما در مورد فروشگاه اینترنتی، ما تخفیف گروهی هستیم و کارمزدمون روی کالاها اینقدر پایینه که باید با استراتژی دیگه‌ای عمل کنیم و یکی از نکات منفیه این کار، زمانبر بودن ارسال هاست که داریم تمام سعیمون رو میکنیم تا سرعت رو چندین برابر بیشتر کنیم) اما پیگیری میکنم تا گلدتگتون زودتر ارسال بشه
فاطمه به نژاد
1393/06/18
با عرض سلام و خسته نباشيد. کالاهايي که سفارش داده بودم به موقع ارسال شد از اين بابت ممنونم. کيف بسيار مناسب و خوش دوختي است که از مبلغ پرداختي بيشتر ارزش دارد.
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/06/18
سلام فاطمه جان بسیار خوشحالم که گلدتگهاتون رو به زودی دریافت کردین و راضی بودین امیدوارم از گلدتگهاتون لذت ببرید.
سپیده صحتی
1393/06/19
سلام اين كيف رو دريافت كردم .. خيلي نرم و خوش دستو خوش اندازس و خداروشكر كيفيت ظاهر تو عكس با چيزي كه دريافت كردم يكي بود اما درمورد كيف lv كه ميخاستم بخرم اما تصادفا تو يه مغازه ديدم و قيمت كردم همون 33، 34 تومن بود يه ذره ناراحت شدم كاش حداقل 2000تومن كمتر بود تو گلدتگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/06/19
سلام سپیده جان بسیار خوشحالم که از گلدتگتون راضی بودین امیدوارم در مورد گلدتگ‌های بعدیتون هم از ما رضایت داشته باشید.
بهزاد اكبرپور
1393/06/20
سلام
ممنون كالا خيلي زود به دستم رسيد از كيفيت كيف ها هم راضي بودم
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/06/24
سلام بهزاد جان خیلی خوشحالم که از کالاهاتون راضی بودین امیدوارم از گلدتگهاتون لذت ببرید.
سمیرا بهرامخانی
1393/06/23
سلام. لطفا رنگ مشکی رو دوباره شارژ کنید. ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/06/24
سلام سمیرا جان در صورت امکان تمدید میشه.
فر یاد
1393/06/24
سلام . رنگ مشکی رو شارژ می کنید؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/06/24
سلام یلدا جان سعی می کنیم تمدید بشه.
الهام بنی حسن
1393/06/26
سلام.
ممنون میشم اگر لطف کنید رنگ مشکی این کیف رو شارژ کنید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/06/27
الهام جان سلام منتظر اعلام موجودی هستیم در صورت امکان تمدید میشه لطفا سایت رو چک کنید
سمیرا بهرامخانی
1393/06/27
سلام لطفا رنگ مشکی رو مجددا شارژ کنید. تمدید نشده تموم شد!!!!
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/06/27
سمیرا جونم منتظر اعلام موجودی از طرف تامیین کننده هستیم.
محبوبه دامغانی
1393/06/31
سلام ، این کیف اولین خرید من از گلدتگ بود که همین الان تحویلش گرفتم . ممنون ، گلدتگ عالیه
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/06/31
سلام محبوبه جونم خوشحالم که دوست داشتی...
سید عباس هاشمی
1393/07/03
سلام
عالی ی ی ی - یکی از بهترین خرید هام - گلد تک مرسی و موفق :)
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/07/03
سلام سعید جان خوشحالم که دوست داشتی...
masume moghaddam
1393/08/10
این آفر تمدید نمیشه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/08/11
معصومه جان منتظر اعلام موجودی هستیم در صورت امکان تمدید میشه

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید