محصولات پیشنهادی
بیسیم ضد آب UNIDEN
بیسیم ضد آب UNIDEN
توضیحات

همه ما استفاده از تلفن بیسیم رو نسبت به تلفن ثابت ترجیح میدیم ولی خیلی از مواقع بعلت موقعیت مکانی دلمون نمیاد هزینه بیشتری رو پرداخت کنیم و بجای بیسیم از تلفن ثابت استفاده می کنیم  تا اگر خراب هم شد زیاد حرص نخوریم و دلیلش هم اینه که در محیط هایی مثل کارگاهای مختلف ، محیط هایی که امکان آبخوردگی و یا ضربه وارد شدن به تلفن و یا حتی گرد و خاک زیاد هستش.

گلدتگ امروز یک تلفن فوق العاده هستش که نه آب خرابش میکنه ، نه گرد و خاک ، نه ضربه (به شرطی که با پتک نیفتید به جونش اون طوری فولادی هم باشه خراب میشه) و حتی ضد لک هم هستش و کثیف هم که بشه به راحتی با دستتمال تر تمیز میشه و اگر در استخر هم انداخته بشه بجای اینکه به ته آب فرو بره خیلی سریع روی آب شناور میشه تا براحتی بتونید بگیریدش. قابلیت دیگه سیستم فرکانس DECT 6.0  هستش که مانع از شنود و خط رو خط شدن میشه و شماره انداز (caller id)  هم داره. زنگ های این دستگاه قابل تغییر هستند و شارژ باطری قوی داره (یک هفته شارژ نگه میداره). بخاطر داشتن صفحه LCD  و شماره گیر چراغدار در محیط های تاریک هم قابل استفاده هستش و یکسال گارانتی هم داره تا خیالتون راحت باشه.

با خرید این گلدتگ می تونید از داشتن یک بیسیم که در سخت ترین شرایط هم بخوبی کار میکنه بهره مند بشید و همیشه امکان مکالمه براتون مهیا باشه

 

صبا قاسمی
1393/07/13
سلام. این که نوشتین ساخت ویتنام یعنی اصل نیست؟
من برای هدیه میخوام . اگر خرید کنم فکر میکنید تا سه شنبه به دستم میرسه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/07/14
صبا جان مگه اپل که برند آمریکایی هستش و ساخته چینه، تقلبیه؟ خوب uniden هر برند ژاپنیه که این مدل در ویتنام تولید میشه. اگر از سه شنبه منظورتون فراد هستش که خیر،چون تعداد آدرس های زیادی قبل از شما هستند که باید ارسال بشند، ولی برای زمان ارسال میتونید با پشتیبانی هماهنگ کنید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید