محصولات پیشنهادی
ست سنگ پا و سوهان پا
ست سنگ پا و سوهان پا
ست سنگ پا و سوهان پا
ست سنگ پا و سوهان پا
ست سنگ پا و سوهان پا
ست سنگ پا و سوهان پا
ست سنگ پا و سوهان پا
توضیحات

گلدتگ امروز ست سنگ پا و سوهان پا رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که مناسب برای لایه برداری پوست مرده پاشنه پا و  پوست های زبر پا هست.

فواید سنگ پا :1- رفع میخچه و پینه پا :میخچه و پینه اغلب به دلیل سایش و فشار بر روی پوست ایجاد می شوند. پینه در هر جای بدن که اصطکاک در آن هست ایجاد می شود؛ مثل نوک انگشتان یک نوازنده و یا کف دست یک مکانیک.میخچه معمولا در بالا و کناره های انگشتان پا بوجود می آید و از علل شایع آن می توان به آرتریت و یا کفش نامناسب اشاره کرد.2- پیشگیری از ضخامت پوست :با افزایش سن به خصوص در افرادی که دچار اضافه وزن هستند، پوست کف و پاشنه پا نسبتا ضخیم می شود.ضخیم شدن پوست از آنجا که مستعد ترک است و امکان بروز عفونت و درد ترک ها وجود دارد، لازم است برای پیشگیری و حتی درمان در زمانی که ضخامت پوست در حمام بر اثر رطوبت نرم شده، با سنگ پا آن را نرم تر کرد. 3- تنظیم انسولین خون توسط سنگ پا :کسانی که دچار دیابت نوع 2 هستند، اگر روزانه به مدت 10 دقیقه سنگ پا بزنند، باعث تنظیم انسولین خونشان خواهد شد همچنین این عمل باعث چربی سوزی بیشتر و تناسب اندام خواهد شد. دیگر فواید استفاده از سنگ پا این است که چرک پا را تمیز می‌کند و در نتیجه خستگی و کوفتگی پا برطرف می‌شود. همچنین جهت برخی انواع سردرد و اکثر بیماری‌های مغزی بسیار سودمند است، به خاطر اینکه ماده را از قسمت‌های بالا‌تر به سمت قسمت‌های پایین بدن می‌کشاند و اگر سنگ پا خشن‌تر باشد جذب ماده زیاد‌تر است. سنگ پا باید خشن و متخلخل باشد و کف پا و پاشنه پا را با آن بمالند.کاربرد دیگر سنگ پا این است که استفاده از آن در افرادی که در سن رشد قرار دارند ، با تحریک هیپوفیز مغز و تولید هورمون رشد، به افزایش قدشان کمک شایانی می کند؛ برای اینکار بهتر است برای سنگ پا کشیدن ، پاها را به مدت 15 دقیقه در آب نمک گرم نگهداری کرده و سپس به انجام این کار بپردازید.در آخر توصیه می‌شود اگر می‌خواهید پاهای زیبایی داشته باشید حداقل دومرتبه در هفته و بهتر است شب‌هنگام از سنگ‌پا استفاده کنید تا بعد از سنگ‌پا کشیدن پوست پا بتواند استراحت کند.

شرمین سیدین
1397/10/18
من این محصول رو تهیه کردم. با توجه به قیمت مناسب و ظریف و کوچک بودنش خیلی عالیه که میشه به تعداد افراد خانواده و بصورت شخصی تهیه کرد. عالی بود ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/10/18
شرمین جان از اینکه این پیشنهاد مورد پسندت قرار گرفته در حدی که اون رو عالی میدونی ،حس خوبی داریم . مرسی از همراهیت
رضا نیک منش
1397/10/28
باسلام من از این سوهان پا گرفتم و استفاده کردم، خیلی خوب عمل میکنه. از خریدنش پشیمون نمیشید. باتشکر از گلدتگ بخاطر قیمتهای مناسبش.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/10/29
سلام رضا جان از اینکه این محصول مورد پسندت قرار گرفته ،خیلی خوشحالیم

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید