محصولات پیشنهادی
پرواز با پاراگلایدر
پرواز با پاراگلایدر
پرواز با پاراگلایدر
پرواز با پاراگلایدر
توضیحات

پاراگلایدر چیه؟ معمولا پاراگلایدر رو با چتر نجات اشتباه می‌گیرن. در صورتی که پاراگلایدر پرنده‌ای بیش از حد سبک و بدون موتوره، پارا مخفف پاراشوت (چتر نجات) و گلایدر هواپیمای بدون موتوره، یعنی گلایدر نوعی هواپیماس از جنس و شبیه چتر نجات. پاراگلایدر یکی از ساده ترین و  راحت‌ترین وسایل پروازه و احتیاجی به آموزش هم نداره نیروی محرکه‌ش وزن خلبانه و وزن خودش حدود 15 کیلوگرمه.

و اما پرواز دو نفره (تندم): در این پرواز دو نفر توسط یک بال همراه و متصل به هم اقدام به پرواز می‌کنن. يكي از اين دو نفر شما  هستين و نفر ديگه يك خلبان مجرب كادر پروازي خواهد بود. تو پرواز دونفره‌ با پاراگلایدر در واقع کار تیمی رو در یک ورزش انفرادی تجربه می‌کنین.

گلدتگ امروز تجربه یک پرواز بیاد ماندنی در سایت پروازی آهنگی هستش، که یکی از مجرب ترین تیم های پروازی تهران بحساب میاند و شما می تونید با اطمینان خاطر فقط از پرواز لدت ببرید و تازه اگر مایل باشید می تونید با پرداخت هزینه جداگانه فیلم یا عکس های پرواز هم داشته باشید تا خاطره این تجربه متفاوت رو برای همیشه ثبت کنید.

ما سعی کردیم مثل همیشه شرایط استفاده و ویژگی های این گلدتگ رو کامل و دقیق بنویسیم ولی اگر باز هم سوالی براتون پیش اومد می تونید با سایت پرواز تماس بگیرید تا جوابگو سوالات شما باشند.

sophie at
1393/04/05
پرواز همراه با كدوم خلبان صورت ميگيره؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/04/05
سلام سوفیا ی عزیز . با خلبانی که واجد شرایت باشه

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید