محصولات پیشنهادی
میکروپیگمنتیشن سالن نیلای
میکروپیگمنتیشن سالن نیلای
میکروپیگمنتیشن سالن نیلای
میکروپیگمنتیشن سالن نیلای
میکروپیگمنتیشن سالن نیلای
میکروپیگمنتیشن سالن نیلای
میکروپیگمنتیشن سالن نیلای
توضیحات

گلدتگ امروز پیشنهاد میکروپیگمنتیشن سالن نیلای رو داره.ميكروپيگمنتيشن یا آرایش دایم روشي هست که تقريبا مشابه تاتو به شكل سنتي داره، با اين تفاوت كه در اين روش، رنگ مانند دانه‌هاي مو و در جهت رويش موهاي ابرو روي پوست مي‌نشيند و تفاوت آن با تاتوهاي قديمي اين است كه ديگر يك كادر پررنگ و ناجور وجود ندارد، فقط تارهايی مانند مو با سوزن نازكي داخل ابرو كشيده مي‌شوند كه خيلي هم پررنگ و مشخص نيستند بلكه رنگي طبيعي دارند.

تفاوت پيگمنت با تاتو در روش اجراي آن، همچنين بدون درد و خونريزي بودن آن است كه درنتيجه التهاب كمتري در افراد ايجاد مي‌كند.

 

خانم بهار
1397/04/12
باسلام لطفا عزیزانی که استفاده کردند نظرشون را بدهند متشکرم
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/12
سلام مریم جان...کامنتتون رو تائید میکنم تا دوستانیکه از این خدمات استفاده کردن شما عزیز رو راهنمائی کنن.
خانم بهار
1397/04/12
ممنون که خریدم از میکروپگمنشین را که مربوط به سالن ساناز بود را کنسل کردید . من الان از سالن نیلای خرید نمودم حتما در اولین فرصت پس از دریافت خدمات آرایشی نظرم را به عزیزان و کاربران محترم اعلام می نمایم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/12
سلام مریم جان...منون از شما دوست عزیز که مارو قابل دونستید.
سارا فرهادی
1397/04/15
سلام ، من استفاده کردم واقعا ممنونم از هایده جون بخاطر کار تمیز و دقت بالاشون. تمامی وسایل داخل پک یکبار مصرف بود و ایشون بسیار خوش برخورد. دقیقا کار ابروم مثل عکس های ارسالیشون شده طبیعی و ظریف. چون همسرم خوششون اومد لازم دونستم ک نظرمو به بقیه دوستان اطلاع بدم. ممنون از گلدتگ خوبتون.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/16
سلام سارا جان .....خوشحالیم که خدمات این مجموعه مورد پسندتون قرار گرفته و از این پیشنهاد راضی هستین ، عزیزم مرسی که با ثبت دیدگاهت به انتخاب بهتر کاربرای خوبمون کمک میکنی.
خانم بهار
1397/04/16
باسلام. من به این سالن رفتم و از خدمات هاشور ابرو استفاده کردم. هاشور را خانم هایده برای من انجام دادند قبلش هم با همین خانم هماهنگ نموده بودم بسیار خانم خوب و خوش برخوردی بودند . بسیار تمیز و بهداشتی کار را انجام دادند و از خیلی خوب (مواد آمریکایی) استفاده نمودند قرار است دو هفته دیگر به این سالن جهت ترمیم بروم . من کلا راضی بودم امیدوارم عزیزان دیگر هم استفاده کنند و رضایت داشته باشند.حتما باز هم در نهایت نتیجه کار را به شما عزیزان خواهم گفت. باتشکر از گروه عزیز گلدتگ از این آفر خوبشون
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/16
سلام مریم جان....خوشحالیم که خدمات این مجموعه مورد پسندتون قرار گرفته ، عزیزم مرسی که نظرت رو برامون نوشتی تا به انتخاب دوستای خوبمون کمک کنی.
خانم بهار
1397/04/16
خانم هایده خیلی با حوصله و با دقت کار ابرو من را انجام دادند . ممنونم از ایشون
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/16
سلام مریم جان ، خیلی خوشحالیم که این مجموعه با تخفیفی که در نظر گرفته کار دوستان رو به خوبی انجام داده . چقدر خوب که پیشنهاد این مجموعه این حس خوب رو برای شما بوجود آورد .
هلیا تاجی
1397/05/04
سلام . ممنون از این ک با نظرات خوبتون باعث شدین من از این گلدتک استفاده کنم چون میترسیدم که کار هاشور انجام بدم اما با نظرات دوستان کمی شجاعت پیدا کردم و واقعا هم هایده جان کارم رو ب نحو احسن انجام دادن و بسیار عالی شد .با این که بعد از مراسم چهلم پدرشون بود اما با انرژی هاشور ابرو من رو دقیقا مثل عکس هاشون با صبر و مهربانی و بهداشت کامل انجام دادند. خواستم اینجا تشکر کنم بابت گلدتگ خوبتون.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/06
سلام هلیا جان... هیچ چیز به اندازه این ما رو خوشحال نمی کنه که ازپیشنهاد گلدتگ تون راضی باشین . به این مجموعه هم تبریک میگیم که تونسته این حس خوب از کارشون رو به شما انتقال بده
فرزانه *
1397/05/07
سلام ، هایده جان کارشون عالیه، با اینکه من اولش نگران بودم ولی الان همه دوستام میگن ابروهام عالی شده...
خواستم اینجا تشکر کنم هم از هایده جان و همینطور از گلدتگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/07
سلام دوست عزیز...خیلی خوشحالیم که این مجموعه با تخفیفی که در نظر گرفته کار دوستان رو به خوبی انجام داده . چقدر خوب که پیشنهاد این مجموعه این حس خوب رو برای شما بوجود آورد .
الهام کیانی
1397/05/14
SLM. Man ham az haydeh Jan mamnonam .kheyly ba dghat va tamiz bara man
hashor moi anjam dadan. Bnaziran- tury k khaharam natunes moye abroye khadamo az hashore haydeh jan tashkhis bde. Lotfan baz ham tam-did konid ta dustanam k bheshon moarefi kardam btunan estefade konan. Albate vaghean kare haydeh jan arzesh ino dare k hata bdun takhfif ham estefade konim. Bazam mamnon...
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/14
سلام الهام عزیز ممنون از لطف و مهربونی شما دوست خوبم .از اینکه این پیشنهاد مورد پسندت قرار گرفته در حدی که اون رو عالی میدونی ،حس خوبی داریم . مرسی از همراهیت.
فاطمه ایرانی
1397/05/15
سلام خدمت شما.
من هم صحبت ها و نظرات دوستان را تأیید میکنم ، کار و اخلاق خانم هایده بسیار حرفه ای و رضایت بخش بود. من هم به نوبه خودم تشکر میکنم از ایشون و گلدتگ بخاطر مشتری مداری خوبشون.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/15
سلام فاطمه عزیز خوشحالیم که این مجموعه تونسته با کار خوبشون و حسن رفتارشون در شما احساس رضایت به وجود بیاره،ممنون که با ثبت نظرتون به انتخاب بهتر دوستامون کمک میکنی.
Shirin jazireian
1397/05/17
سلام اول اینکه اصلا از کارشون راضی نیستم دوم اینکه به غیر از گلدتگ خریداری شده و هزینه سوزن ۱۹۵۰۰۰ تومن دیگه از من گرفتن!یعنی هم پول هاشورو گرفتن هم گلدتگ!
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/17
سلام دوست عزیز پیگیری شد،رنگ بری رتگ تیره تتو قبلی شما هزینه اش جز گلدتگ خریداری شده شما نبوده،و مجموعه قبل از انجام کار توضیحات لازم جهت اینکه خدمات مورد نظر جز گلدتگ خریداری شده نیست رو داده وقبل از انجام کار گفته شده که شما هزینه اضافی باید پرداخت کنین،ممنون میشیم اگر تمایل ندارید هزینه اضافه پرداخت کنین خدماتی رو از مجموعه دریافت کنین که گلدتگ اون رو تهیه کردین در غیر این صورت مستلزم پرداخت هزینه هستید.
Shirin jazireian
1397/05/17
chon tarif nakardam az kareshon o vagheiyato goftam nemizarid payamamo!rasman kolahbardariye?
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/17
دوست عزیز تمامی کامنت های دوستای خوبمون تایید میشه و ما پاسخگو هستیم،حجم کامنت ها و نظرات دوستان بالا هست و در بعضی از موارد حداکثر تا 24 ساعت زمان میبره.
آوا حجار
1397/05/18
سلام، من از مشتری های ایشون هستم ب دوستم معرفی کردم ک از گلدتگ خرید کنه ،کامنت این خانم رو برام تعریف کرد لازم دونستم ک بیام نظر بدم.
من هم دقیقا مشکل این خانم رو داشتم تاتوی قبلی من خیلی تیره بود و هرجایی میرفتم وقتی رنگ روشن‌تر میخواستم هیچوقت یکدست درنمیومد و بعد از چند وقت قرمز رنگ میشد و از بین میرفت و کلی هم هزینه میکردم. اما خانم هایده برام توضیح دادن ک دلیلش چیه و برام با دستگاه پیشرفته و پزشکی آمیا دکاپاژ رو انجام دادند و الان بعد از سه هفته با پوست چربی ک دارم اصلا ریزش رنگ ندارم و واقعا راضی هستم با این ک هزینه دکاپاژ ابروم ۱۸۰ شد البته گفتند ک با تخفیف این قیمت رو ب من دادن و خب ارزشش را ب نظرم داشت با این هزینه های سرسام آور مواد و بالارفتن همه قیمتها.
ممنون از این ک ب نظرامون پاسخ میدین.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/20
سلام آوا عزیز خوشحالیم که از این پیشنهاد گلدتگ راضی هستید،و نظرتون رو برای ما ثبت میکنین تا به انتخاب بهتر دوستامون کمک کنی.
مرجان م.
1397/05/26
سلام خدمت دوستان گلدتگ
من از این آفر استفاده کردم و راضی بودم. هم نحوه برخوردشون، هم هماهنگی برای وقت دهیشون و هم کارشون بسیار عالی و تمیز بود
. اولین خریدم از گلدتگ بود و شانسا خوب بود و من مشتری ایشون هم شدم. مرسی از پیشنهاد خوبتون.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/27
سلام مرجان عزیز خیلی خوشحالیم که این مجموعه با تخفیفی که در نظر گرفته کار دوستان رو به خوبی انجام داده . چقدر خوب که پیشنهاد این مجموعه این حس خوب رو برای شما بوجود آورد .
samin kordbacheh
1397/07/14
سلام و ممنون از پیشنهاد گلدتک
من از خدمات هاشور ابرو، رژ لب و حجم لب سالن استفاده کردم. هایده جون زحمت ارائه خدمات رو کشیدن لازمه بگم که ایشان از دو ویژگی اخلاق و رفتار بسیار خوب و کار حرفه ای برخوردارن. من که واقعا از کارشان راضی ام و حتما مشتری همیشگی شون خواهم شد.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/07/14
سلام سیمین عزیز خوشحالیم که این پیشنهاد گلدتگ تونسته نظرتون رو جلب کنه مرسی که نظرتون رو مینویسید تا به انتخاب بهتر دوستامون کمک کنی.
خانم بهار
1397/07/16
باسلام الان نزدیک به چهارماهه که از این گلدتگ(هاشور ابرو) استفاده کردم و ترمیمش را هم همان موقع با فاصله یک ماه انجام دادم . بسیار راضی هستم و به دوستان پیشنهاد می کنم که حتما استفاده کنند . با گذشت این مدت ابروهام بسیار زیبا و طبیعی هستند .ممنون از هایده عزیز و گروه گلدتگ گرامی
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/07/18
مریم عزیز مبارکتون باشه خیلی خوشحالیم که از این خدمات راضی بودین و ممنونیم از شما که وقت گداشتین برامون نوشتین
eli vosoogh
1397/08/05
تلفن مرکز اصلا پاسخگو نیست.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/08/05
دوست عزیز چک شد مشکلی نداره لطفا در ساعت های مختلف تماس بگیرین
لیلا نیکپور
1397/08/26
چرا حتی وقتی من زنگ زدم برای نوبت هیچ اشاره ای به هزینه سوزن نکردن؟!؟خب این یعنی چی ک تو ویژگی هاش نوشتین هزینه هر سوزن 10تومن
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/08/26
دوست عزیز هزینه سورن هاشور و میکروبیلدینگ ده هزار تومن اما هزینه سوزن خط چشم گرونتر که قبل انجام کار حتما مطرح میکنن در صورت تمایل میتونین استفاده کنین
sh ghoreishi
1397/08/26
سلام می خواستم ببینم این هزینه شامل ترمیم هم میشه یا باید برای ترمیم دوباره به بن خریداری کنم ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/08/26
دوست عزیز در صورت نیاز به ترمیم بعد از یکماه هزینه دستمزد نمیگیرن و فقط هزینه مواد مصرفی که شامل بی حسی و مواد یکبار مصرف و سوزن و یا کارتریج هست روباید پرداخت کنین
سارا پامساری
1397/08/28
سلام من تاحالا هاشور ابرو یا اصلا کار تاتو انجام ندادم ایا در د داره ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/08/29
دوست عزیز قبل انجام کار حتما بی حس میکنن وآستانه درد اشخاص فرق میکنه . پیامتون رو میزاریم تا دوستانی که استفاده کردن لزف کنن تجربه شخصی شون رو برامون بنویسن
فاطمه حری
1397/09/03
سلام من از خدمات هاشور ابرو و خط چشم استفاده کردم هایده جان واقعا کارشون تمیز و عالیه و خیلی با دقت هستن. ممنون از گلدتک
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/09/05
سلام فاطمه جان خوشحالیم که خدمات این مجموعه مورد پسندتون قرار گرفته و از این پیشنهاد راضی هستین ، عزیزم مرسی که با ثبت دیدگاهت به انتخاب بهتر کاربرای خوبمون کمک میکنی.
خـانــم کمــالــے
1397/09/04
سلام لطفا خرید منو انصراف بدین ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/09/05
لطفا با شرکت بخش خدمات تماس بگیرین دوست عزیز
اسما خواجه
1397/09/05
ممنون از پيشنهاد شما، من خيلي حساس هستم و تمام وسایل یکبار مصرف برام استفاده شد و خانم هایده خيلي با صبر وحوصله كار من رو انجام دادن و با بی حسی که میگفتن مخصوص تاتو هستش استفاده کردن و اصلا احساس درد نداشتم.
من هاشور ابرو و حجم لب انجام دادم که هزینه سوزن هاشور مویی رو ۱۰ تومن حساب کردن و برای حجم لبم از دستگاه آمیا استفاده کردند ک سوزن مخصوص میخورد و اصلا درد و خونریزی نداشت. دستگاهشون کلا با جاهای دیگه که انجام داده بودم کاملا فرق داشت و عالی بود.
من به دوستان و خانوادم معرفیتون کردم.
خواستم تشکر کنم از خانم هایده و پیشنهاد خوب شما.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/09/05
اسما جان هیچ چیز به اندازه این ما رو خوشحال نمی کنه که ازپیشنهاد گلدتگ تون راضی باشین . خوشحالیم که این مجموعه تونسته با کار خوبشون و حسن رفتارشون در شما احساس رضایت به وجود بیاره،ممنون که نظرتون رو برای ما دقیق ثبت میکنین تا به انتخاب بهتر دوستامون کمک کنی.
sh ghoreishi
1397/09/18
باسلام من سایه ابرو و دکوپاژ انجام دادم و ایشون علاوه بر هزینه یک دکوپاژ که 180 اعلام کردن و هزینه یک سوزن و بن گلدتک مبلغ 136 هزار تومن بابت کارتریج گرفتن از من آخر مگه هزینه تاتو که گلدتک اعلام کرده شامل کارتریج دستگاه هم نیست !!!
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/09/21
دوست عزیز حتما مبالغ اضافه پرداخت پیگیری میشه و باهاتون تماس میگیریم
sh ghoreishi
1397/09/18
سلام مجدد سرکار خانم جباری عزیز از سالن با من تماس گرفتن ظاهرا دستگاه سایه ابرو و هاشور متفاوت هست و برای سایه ابرو کارتریج باید برای هر فرد به خاطر رعایت موارد بهداشتی و ایمنی تعویض شود که مبلغ هر کارتریج در حال حاضر 68 هزار تومان هست به هر حال از پیگیری جنابعالی بسیار سپاسگزارم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/09/21
دوست عزیز مابالتفاوت سایه و هاشور به حساب کاربری تون شارژ شد و طبق فرمایش خوودتون و سالون برای حفظ رعایت بهداشت بیشتر هزینه کارتریج پرداخت شده ممنون که ما رو در جریان میزارین
بحیرا معین
1397/09/24
سلام گلدتک عزیز
من برای بار دوم پیش خانم هایده رفتم اما سری اول فقط از من 35 بابت سوزن دستگاه گرفتن اما ایندفعه که رفتم از من بابت دو تا سوزن مختلف 2 تا 68 تومان و 120 هم اضافه تر بابت هاشور حجم لب گرفتن اما من در توضیحات گلدتک این هزینه ها را ندیدم ... خانم هایده هم تقصیری ندارن چون اصلا ذکر نکردین و مشتری حساب جیبش رو می کنه و میره اونجا
گلدتگ عزیز خواهش می کنم حتما توی توضیحات واسه نفرات جدید بنویسید که شامل هزینه کارتریج و شاید هزینه اضافه بشه .... ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/09/26
سلام دوست عزیز قیمت های مصرفی طبق گفته سالن نوشته شده واگه سالن از شما هزینه اضافه خواستن باید قبل انجام کار مبلغ رو اعلام کنن و این مبلغ نباید اجباری باشه یعنی اگه کاربر تمایل به انجام کار اضافه تر نداشته باشه نباید هزینه ای پرداخت کنید
نسرین نصرتی
1397/10/02
من تازه کار ابرو و خط چشم انجام دادم و نمی تونم نظری در مورد کیفیت کارشون بدم، هرچند که بعد گذشت دو روز ابروهام نامتقارنه که امیدوارم درست بشه
ولی کامنت از این جهت گذاشتم که برای ابرو همانطور که ذکر شده بود 10000 تومان هزینه سوزن گرفته شد. برای خط چشم 68000 تومان هزینه کاتریچ اضافه گرفته شد ، مجموعا 10000 تومان بابت بی حسی ابرو و پلک و 5000 تومان بابت پک مصرفی کاور گرفته شد، که هیچ جای گلدتگ به آن اشاره نشده بود. یعنی کلا 83000 تومان بجز گلدتک و هزینه سوزن که ذکر شده بود پرداخت کردم.
در جواب گلدتگ هم باید بگم اجبار در کار نیست ولی ما هرکدوم از مسیرهای نسبتا دوری مراجعه کردیم اونجا و بعد از طراحی های مربوطه دقیقا پیش از شروع کار این هزینه کارتریج اعلام میشه. علاوه بر اینکه من هزینه بی حسی و پک رو درست تا زمان حساب کردن مبلغ نمی دونستم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/10/03
دوست عزیز ممنون که وقت گداشتین کامل توضیح دادین . امیدوارم اگه مجدد از گلدتگ خرید نمودین کامنت کاملا رضایت رو ازتون داشته باشیم
شیدا ک
1397/10/10
سلام
لطفا تمدید کنید سری پیش وقت داشت ولی تا اومدم بخرم زمانش تموم شد
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/10/10
دوست عزیز امیدوارم از گلدتگ های بعدیمو ن باشه
لاله معظمی
1397/10/12
هزینه سوزن ۶۸ هزار تومان و هزینه بی حسی ۱۰ هزار تومان و ۵ هزار تومان هزینه کاور یکبار مصرف یعنی بجز مبلغ گلد تک ۸۳ هزار تومان باید میدادیم. در حالیکه توی بخش توضیحات چنین چیزی گفته نشده بود. کار این خانم هایده هم بد نبود ولی از رنگ بسیار بی کیفیت استفاده میکنن که تا چند روز ابروی من خارش و حساسیت داشت و الان بعد از گذشت یکماه بیرنگ و مات شده . برای ترمیم من اصلا پیش ایشون نمیرم و پیشنهاد میکنم دوستانی که انقدر تعریف کرده بودن کمی منصفانه تر رای بدن تا ما به رای دیگران بی اعتماد نشیم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/10/12
لاله عزیز ممنون که انقدر دقیق برامو ن نوشتین متاسفیم که نتونستیم رضایت شما رو جلب کنیم با این مجموعه امیدوارم اگر قابل دونستین و مجدد از ما خرید کردین کامنت رضایت از تون داشته باشیم

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید