محصولات پیشنهادی
پایه لپ تاپ و تبلت
پایه لپ تاپ و تبلت
پایه لپ تاپ و تبلت
پایه لپ تاپ و تبلت
پایه لپ تاپ و تبلت
پایه لپ تاپ و تبلت
پایه لپ تاپ و تبلت
پایه لپ تاپ و تبلت
پایه لپ تاپ و تبلت
پایه لپ تاپ و تبلت
پایه لپ تاپ و تبلت
پایه لپ تاپ و تبلت
پایه لپ تاپ و تبلت
توضیحات

گلدتگ امروز پایه لپ تاپ و تبلت رو به شما دوستان پیشنهاد میده که جنس پلاستیکی با طراحی متفاوتی داره و به دلیل جنسی که داره به راحتی قابل حمله و میتونین در قسمتی از کیف لپ تابتون اون رو قرار بدین و همراهتون داشته باشین .

همونطور که میدونین همه لپ تاپ ها فن دارن اما چون برای کارکرد بر روی یک سطح صاف قرار میگیرن این فن به خوبی امکان کارکرد نداره و استفاده از این پایه به دستگاه و سیستم شما امکان تهویه مناسب و جریان هوا رو میده و اجازه نمیده سیستم در حین کارکرد شروع به داغ شدن کنه و در نتیجه طول عمر دستگاه رو پایین بیاره .

علاوه بر این استفاده از پایه زاویه مناسب جهت دید بهتر به سیستم رو ایجاد میکنه تا گردن درد و کمر درد در هنگام کارکرد ایجاد نشه.

همونطور که همیشه گفتیم هدف ما حمایت از تولید کننده داخلی و معرفی کالای ایرانی هست که امیدواریم شما هم با همراهی ما از این حرکت حمایت کنید .

دوستان لطفا توجه داشته باشین که این نگهدارنده برای لپ تاپ ، تبلت و یا گوشی های کوچکتر از 7 اینچ و بزرگتر از 17.3 اینچ و همچنین سنگینتر از 5 کیلوگرم (11 پوند) قابل استفاده نمی باشد.

 

فرزانه سلیقه
1396/12/26
متاسفانه برای ساخت این وسیله از متریال خوبی ساخته نشده و لب تاپ را خوب نگهداری نمیکند و لیز میخور دندانه های نگهدارنده هم قوی نیست
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/27
فرزانه جان ......ممنون که وقت گذاشتین و نظرتون رو برامون ثبت کردین .
سارا قادری
1396/12/28
سلام برای نظر خانم سلیقه باید عرض کنم که من همین امروز این وسیله رو گرفتم و هیچ مشکلی باهاش نداشتم و کاملا بدون کوچکترین لیز خوردگی لب تابو نگهمیداره تنها ایرادش جنس بدنه هست که به خاطر پلاستیکی بدونش حالش شل بودن داره و هنگام تایپ لپ تاپ کمی حالت تکون خوردن داره بهترین جنس برای این وسیله فلزیه که قطعا قیمت بالایی داره
در هرصورت مرسی گلدتگ خیلی به کارم اومد
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/28
سلام سارا جان......چقدر خوب که به کامنتهای دوستان توجه داری . عزیزم خوشحالیم که این پیشنهاد برات کارائی داشته و ممنون که تجربه استفاده از این کالا رو با ما و کاربرای عزیزمون درمیون گذاشتی.
ر. والی
1396/12/28
سلام
من این محصول امروز به دستم رسید و الان هم دارم ازش استفاده میکنم
مشکلش فقط جنس بی کیفیت بدنه است ادم احساس میکنه الان از قسمت دکمه وسطش میشکنه
ولی با توجه به قیمتش کاربردش خوبه
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/01/07
سلام دوست خوبم......این محصول یک کالای ایرانی با طراحی داخلی هست و اولین ایرادی که توسط تیم فروش گلدتگ از این محصول گرفته شد،کیفیت بدنه این کالا بود ولی عنوان کردن که با بالا رفتن کیفیت ،قیمت این محصول هم بالا میره و توجیح پذیر نیست ولی باز هم ممنون که نظرتون رو برامون نوشتین.
نسرین مبشری
1397/01/06
سلام . من و دوستم این محصول رو خرید کردیم. چون قابلیت حمل آسونی داره کنار لپتابم توی کیف میذارمش و بیرون و دانشگاه براحتی ازش استفاده میکنم و واقعا کارمو راه انداخته و کاربردیه.کیفیتش هم بنظرم با توجه به قیمتش قابل قبوله. من از خریدش خیلی راضیم. مرسی گلدتک جان.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/01/06
سلام نسرین جان.......چقدر خوب که با قیمت و کیفیتی که داره انتخاب خوبی براتون بوده و از کارکردش راضی هستین .عزیزم ممنون که وقت گذاشتی و دیدگاهت رو با ما و کاربرای خوبمون درمیون گذاشتی.
مریم ربیعی
1399/03/06
سلام گلدتگ جان من از این محصول برای نوت بوکم استفاده کردم ولی بعد دوبار قسمتی از وسط یکی از پایه ها شکست و الان داخل دگمه وسط قرار نمیگیره.کیفیت خوبی نداشت. راضی نبودم ازش. لطفا مدل های با کیفیت تر بیارین.
0
گلدتگ
گلدتگ
1399/03/06
سلام دوست عزیز این محصول برای 2 سال پیش هستش

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید