محصولات پیشنهادی
Nicer Dicer پلاس
Nicer Dicer پلاس
Nicer Dicer پلاس
Nicer Dicer پلاس
توضیحات

نایسر دایسر یکی از پرطرفدارترین و پرکاربرد ترین وسایل آشپزخانه محسوب میشه که همیشه هم جزو گلدتگ های پرطرفدار بوده  و به دلیل داشتن تنوع زیاد در مدل ها با کیفیت های مختلفی در بازار موجوده. از اونجایی که همیشه سعی تیم فروش ما در ارائه بالاترین کیفیت محصول با بیشترین تخفیف بوده، اینبار هم سعی کردیم تا بالاترین نمونه کیفی رو از نظر تیغه ها، کیفیت بدنه ، شفافیت پلاستیک، نداشتن زدگی ، درست قرار گرفتن درب روی بدنه و .... به شما پیشنهاد بدیم.  

اما دوستان این نکته رو هم مد نظر داشته باشید که نمونه های موجود در بازار حتی با وجود تبلیغات مختلف هیچکدوم اصلی نیستند و با وجود عنوان های متفاوت همگی ساخت چین می باشند که ما باز هم سعی کردیم تا بالاترین کیفیت نمونه رو به شما پیشنهاد بدیم.

 

مونا غفاری نژاد
1396/11/01
سلام.‌میشه لطفا تیغه های یدکیشو موجود کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/02
سلام مونا جان ......در صورت موجود شدن تیغه های یدک ،حتما اون رو برای شما عزیزان بر روی سایت قرار میدیم.
arash dalir
1396/10/30
سلام ، متوجه نشدم الان این محصول اصل آلمانه؟! گفتین اونایی که تو بازاره فیک هست راجع به محصول خودتون توضیحی ندادین.. فقط یک عکس هست که نوشته ساخت آلمان به اینگلیسی ، همین.. و اینکه یه سی دی هم توشه ، که بازم نفهمیدم الان سی دی اصله؟! محصول اصله؟!
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/01
سلام آرش جان......این محصول ساخت کشور چین هست و همونطور که در توضیحات درج شده نمونه های موجود در بازار حتی با وجود تبلیغات مختلف هیچکدوم اصلی نیستند و با وجود عنوان های متفاوت همگی ساخت چین می باشند که ما باز هم سعی کردیم تا بالاترین کیفیت نمونه رو به شما پیشنهاد بدیم.
شیوا شجراتی
1396/11/01
این دستگاه اصل می باشد ؟؟ و تیغه ها کند نیست ؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/01
شیوا جان .....این محصول کلا ساخت چین هست و نمونه اصلی نداره .عزیزم به نسبت نمونه هائی که در بازار موجود هست ،ما همیشه سعی میکنیم بهترین نمونه ای رو که میرسه خدمت شما دوستان خوبمون ارائه بدیم .
سارا ذاکر
1396/11/06
سلام...خواهش میکنم تیغه یدک این محصول رو بیارید...من شدیداً نیاز دارم اما بجز شما نمی‌دونم از کجا باید تهیه کنم..لطفا موجود کنید مخصوصا تیغه مربع ریزش که کاربرد بیشتری داره
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/07
سلام دوست خوبم ........در صورت موجود شدن تیغه های یدک ،حتما اون رو برای شما کاربران خوبمون بر روی سایت قرار میدیم.
سارا ذاکر
1396/11/06
اینکه گفتید بهترین نمونه بازار هست آخه قبلا گفتیم جعبه آبی نایسر دایسر با کیفیت هست..جعبه این هم آبیه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/07
دوست خوبم ......این محصول مدلهای مختلفی داره و این نمونه ای که خدمت شما عزیزان ارائه دادیم ،در حال حاضر بهترین نمونه بازار هست.
افسانه بابائی
1396/11/07
سلام... این نایسر دایسر که گذاشتین تعداد رنده هاش تو عکس از محصول کمتره .. ینی یکی از قطعات که رو کارتن محصول هست تو عکس واقعی نیست. ینی این قطعه رو نداره؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/07
سلام دوست خوبم ......تمام قطعاتی که عکس اون در روی جعبه قرار داره همراه با محصول در داخل جعبه وجود داره.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید