محصولات پیشنهادی
پکیج لباس زیر زنانه Tommy Hilfiger
پکیج لباس زیر زنانه Tommy Hilfiger
پکیج لباس زیر زنانه Tommy Hilfiger
پکیج لباس زیر زنانه Tommy Hilfiger
پکیج لباس زیر زنانه Tommy Hilfiger
پکیج لباس زیر زنانه Tommy Hilfiger
توضیحات

گلدتگ امروز پکیج لباس زیر زنانه Tommy Hilfigerرو به شما عزیزان پیشنهاد میده که اصلی ترین امتیازش اصلی و اورجینال بودن این گلدتگ هست .

این لباس های زیر شامل پکیج های 4 تایی هستش و امتیاز بعدی اون کیفیت فوق العاده با توجه به  جنس 95% پنبه ای این مدله که مانع از ایجاد حسایت میشه و اینکه هر پکیج شامل طرح و رنگ های مختلفی هستش.

توجه داشته باشید بخاطر گرفتن تخفیف بالا روی این محصول ، امکان انتخاب طرح وجود نداره و ارسال اون بصورت رندوم هستش.

نکته قابل توجه بعدی در مورد استرداد این گلدتگ هستش که بخاطر مسائل بهداشتی امکان اون وجود نداره.

در ضمن این گلدتگ به دلیل اورجینال بودن و کیفیت خوبی که داره می تونه انتخاب خوبی برای هدیه باشه فقط لطفا در نظر داشته باشید که فاقد پکیجینگ تمیز و مرتب هست.

زهره توانا
1396/09/19
سلام، وقت شما بخیر.. من از این کالا دو پک خریداری کردم. فوق العاده خوشگل و جنس عالی داره و هم برای خودتون و هم هدیه بسیار مناسب هستش. منتهی فقط از اونجایی که گلدتگ عزیز همیشه سایز لباس هارو یک جوری میزنه که آدم اصلاً سر در نمیاره...!! سایزی که خریدم خییلی بزرگ بود به نسبت چیزی که در جدول سایزبندی نوشتید..!!!!!!!!! من با توجه به سایز 38 سفارش دادم که دوستان بدونید سایز 38 اش به افراد با سایز دور کمر 46 و 48 میخوره...!!! من هم این اشتباه و کردم.. و برای کالاهایی که مرجوع هم نداره یک کم برای ما مشکل پیش میاد..
به نظرم در نوشتن سایزبندی دقت کنید.. من معمولاً مجبورم یا حسی خرید کنم یا تعویض و مرجوع کنم و یا به دوستان دیگرم بدم کالای خریداری شده ام رو... بنابراین بهتر نیست یک کم بیشتر در زدن سایز دقت و توجه فرمایید؟؟؟
با تشکر.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/20
سلام زهره جان .....خوشحالیم که این پیشنهاد از نظر ظاهر و هم از نظر کیفیت تونسته رضایتت رو جلب کنه .عزیزم به دلیل استاندار نبودن سایزها ،ما جدول سایزبندی رو گذاشتیم تا کاربرای خوبمون انتخاب دقیقتری داشته باشن. دوست خوبم ما از روی خود محصولات سایزبندی رو اندازه میگیریم و به سانتی متر در اختیار شما عزیزان قرار میدیم ،اگر سایز 38 که به دستتون رسیده با آنچه بر روی جدول سایز بندی هست مطابقت نداره ما موظف هستیم بدون هزینه این کالا رو برای شما مرجوع کنیم .
فیروزه آخوندی
1396/07/19
سلام گلدتگ عزیزم. من اشتباهات ۵ پکیج خریداری کردم به جای پنج عدد . لطفاً زحمت بکشین ۴ پکیج را کنسل کنین و فقط یک پکیج را برایم بفرستین. و بی‌زحمت مبلغش رو به کارتم بریزین مرسی عزیزان
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/20
سلام دوست خوبم ....بنا بر درخواست خود شما این سفارشتون کنسل شد، و مبلغ آن در حساب کاربریتون شارژ شد.
ندا کریمی
1396/07/26
سلام گلد تگ عزیز لطفا سفارش منو لغو کنید و مبلغش رو تو حساب کاربریم شارژ کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/27
سلام دوست خوبم ....بنا بر درخواست خود شما این سفارشتون کنسل شد، و مبلغ آن در حساب کاربریتون شارژ شد.
ميترا علي پاشا
1396/10/07
سلام ، اين آفر فوق العاده بود و خيلي راضي هستم ، تشكر ميكنم از تيم خوب گلد تگ مخصوصا از خانم خجسته مسيول منطقه من كه در مدت همكاري ايشون با گلدتگ يكي از بهترين نيروها هستن
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/07
سلام دوست خوبم .....چقدر عالی که این پیشنهاد تونسته نظرت رو به خوبی تامین کنه، و از اینکه از پرسنل و پشتیبانی گلدتگ راضی هستی حس خوبی داریم ، عزیزم مرسی که وقت گذاشتی و دیدگاهت رو برامون ثبت کردی.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید