محصولات پیشنهادی
دستگاه ویپ الکترونیک iCub
دستگاه ویپ الکترونیک iCub
دستگاه ویپ الکترونیک iCub
دستگاه ویپ الکترونیک iCub
دستگاه ویپ الکترونیک iCub
دستگاه ویپ الکترونیک iCub
دستگاه ویپ الکترونیک iCub
دستگاه ویپ الکترونیک iCub
دستگاه ویپ الکترونیک iCub
دستگاه ویپ الکترونیک iCub
توضیحات

بعد از درخواست های متعدد کاربران عزیز برای پیشنهاد دستگاه ویپ ، گلدتگ امروز دستگاه ویپ الکترونیک iCub رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که فوق العاده کوچک، سبک و به راحتی قابل حمل هست و عملکرد اون فوق العاده راحت هست و نسبت به وزن و سایزش ، حجم دود خروجی بالایی داره البته که به نسبت مدل eGrip خروجی کمتری داره ولی نسبت به مدل خودش حجم خروجی بالایی داره.

باتری قابل شارژ ، از سایر ویژگی های این دستگاه به حساب میاد . وزن سبک و ابعاد کوچک اون باعث میشه تا همیشه و حتی در جیب لباستون بتونید حملش کنید . داشتن کیف چرمی داخل پکیج بدنه دستگاهتون رو سالم و بدون خط و خش نگه میداره.

داشتن روغن داخل دستگاه آکبند از دیگر امتیازهاش به حساب میاد که می تونید بلافاصله بعد از باز کردن نحوه کارکرد دستگاه رو ببینید.

در نظر داشته باشید عزیزانی که اطلاعی از نحوه عملکرد این دستگاه ندارند این گلدتگ رو خریداری نکنن چون در صورت یکبار استفاده دستگاه از حالت آکبند خارج شده و به هیچ عنوان قابل استرداد نخواهد بود .

مصطفی آهوخوش
1396/11/21
لطفا مارکای بهتر و معروفتر بیارید...هزینه همین قلم جنس با تخفیف هم گرونه چون قیمت این دستگاه چیزی حدود 15 تا 18 دلاره...حالا اگه جنسی تو بازار ایران باشه با این نرخ شاید نصف قیمت دبل تخفیف شما باشه...اما اگه تو بازار نباشه و بخایم از سایتای خارجی سفارش بدیم و از طریق واسطه های ایرونی واردش کنیم اون بحثش فرق میکنه که باید هزینه گمرک و اینجور چیزارو بدیم که البته بعید میدونم برای همچین برندی کسی از داخل پیداشه سفارشه خارجی بده وقتی بهترین مارک سیگارهای الکترونیکی تو دنیا موجوده....
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/23
دوست خوبم ......ممنون از نوجه شما و مرسی که وقت گذاشتین و نظرتون رو در مورد استعلام قیمت این محصول برامون ثبت کردین .عزیزم توجه داشته باشین این محصول قیمتش بالاتر هست چون کیفیت بالاتری داره ،که با توجه به نرخ دلار و هزینه های حمل ،ترخیص کالا و سود تامین کننده مبلغ بالاتری خواهد داشت . توجه داشته باشین که ما این محصول رو تقریبا با پول دستگاه و هزینه شیپینگ در چین داریم اون رو به شما عزیزان در ایران ارائه میدیم.
علی سلمانی
1396/11/22
سلام دوستانی ک خرید کردن نظراتشون بگن لطفا
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/23
سلام علی جان......کامنتتون رو تائید میکنم .ما هم خوشحال میشیم دوستانیکه از این محصول استفاده کردن نظرشون رو برامون بنویسن.البته توجه داشته باشین که در روزهای اول تایم این گلدتگ هستیم و کمی طول میکشه تا کاربرای عزیزمون سفارششون رو تحویل بگیرن.
ابوالفضل دهقانی
1396/11/23
سلام میشه در مورد طریقه استفاده از ان مختصر توضیح دهید تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/23
سلام دوست خوبم ......طریقه استفاده اون مثل قلیون هست . یه مایعی داره که داخل دستگاه میریزن .مایع در اثر گرما بخار میشه و مثل سیگار استفاده میکنن.
nasrin kavei
1396/11/23
سلام خسته نباشید

میشه خواهش کنم بفرمایید کار این دستگاه چیه؟

باتشکر فراوان
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/23
سلام دوست خوبم ......این محصول مثل سیگار الکترونیکی هست.
nasrin kavei
1396/11/25
سلام

ممنون از راهنمایی شما دوستان عزیز

چقدر خوبه که وقتی تجهزات قلیون رو میاریین خود قلیون رو هم بیارین برای فروش خیلی عالی میشه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/25
سلام نسرین جان .......ممنون از همراهی خوبتون .عزیزم پیشنهاد شما به بخش فروش انتقال داده میشه .امیدواریم بتونیم تو پیشنهادات بعدیمون قرار بدیم.
مصطفی آهوخوش
1396/11/25
بالاخره مجاب به خرید این پکیج شدم...یه سوال میخاستم بپرسم که آیا جویس یا یه نوع روغن مخصوص همراه با این دستگاه هست؟ حجمش چقدره ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/25
دوست خوبم .......همونطور که در ویژگیها و توضیحات درج شده روغن داخل دستگاه آکبند از دیگر امتیازهای این محصول هست که می تونید بلافاصله بعد از باز کردن نحوه کارکرد دستگاه رو ببینید و به صورت جداگانه داخل نداره .
مصطفی آهوخوش
1396/11/27
پیاممو تایید نکردید...خواستم بپرسم چون بعضی ویپ ها یه شیشه جویس باهاشون هست در حد 20 یا 30 میلی لیتر به بالا این مدل هم باهاش جویس هست ؟
اگه منظورتون فقط 2میلی لیتر تو خود دستگاه است این که مقدار مصرفی چند ساعته هستش و به یک روز نمیرسه....
اینو واس این میپرسم که اگه جویس نداره که حداقل پیگیر سفارشش از سایت های فروش ویپ بشم....
درضمن بهتره اینو ذکر کنید چون خرید جویس حداقلش 50 هزارتومن اب میخوره که نمونه های بهترش بالا 100 تومن هزینشه..
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/28
دوست خوبم ......به دلیل تعداد بالای نظرات ،پاسخ دادن به اونها کمی زمان میبره .عزیزم داخل خود محصول تقریبا به اندازه 30% مخزن جوس وجود داره ولی به صورت شیشه جداگانه جوس همراه محصول نیست و باید از بیرون تهیه کنین.قیمت جوسها از 30 هزاز تومان هست که بسته به منطقه و فروشگاهی که خرید میکنین و مدل جوسی که انتخاب میکنین داره.
mohamadreza amirsadeghi
1396/11/29
درود این رشگاه گارانتی نواره؟ بعد از یه ماه خراب شده کاری میشه کرد؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/29
سلام دوست خوبم .....این محصول گارانتی نداره .عزیزم هر محصولی که دریافت میکنید اگر با مشکل مواجه بشه شما تا 7 روز مهلت دارین که اون کالا رو مرجوع کنین.
mohamadreza amirsadeghi
1396/12/01
میشه تلفن نامین کننده رو بدید شاید بتونند درستش کنند
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/02
دوست خوبم ......ما برای پیگیری کامنتتون با تامین کننده تماس گرفتیم .ایشون خودشون هم این مدل رو دیگه ندارن و راهنمائی که برای تعمیرش کردن این بود که پیجهائی که در اینستاگرام ویپ میفروشن معمولا قطعات ویپهای دیگه رو هم دارن و شما عزیز میتونی به این پیجها مراجعه کنی.
مصطفی آهوخوش
1396/12/05
این مدل همون sourin air هستش که یه مدل محبوب و تو اندازه خودش با پتانسیل بالا هست....من تمام فروشنده هایی که تو اینترنت ویپ میفروشن رو گشتم اونم بواسطه خرید ایجوس اما تو هیچ کدوم ندیدم sourin air بفروشن برای همین مشکلش اینه که مثلا کارتریج خراب شه باید از خارج سفارش بدی و که مسلما بابت هزینه گمرکی نمیارزه.....تو جواب دوستمون هم باید بگم متاسفانه نه این مدل نه قطعاتش هیچ کدوم تو ایران یافت تمیشه حداقلش 5 یا 6 سایت فروشنده ندیدم داشته باشن...اما ظاهر این دستگاه و قطعات داخلش بسیار بیسیک و ساده هست و کلا ویپ تو هر نوعی باشه سازوکار مشابه دارن بعضی از عیب و نقص هارو میشه با خلاقیت و سماجت حل کرد...مگه اینکه واقعا نیاز به قطعه جدیدی باشه که تو این مدل فقط کارتریج رو میشه خرید...
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/06
مصطفی جان .....چقدر خوبه که به کامنتهای دوستان توجه میکنی و ممنون از تو دوست خوبم که وقت گذاشتی دیدگاهت رو با ما و کاربرای عزیزمون در میون گذاشتی.
امین واحدی
1399/07/20
لطفا جویس ویپ بیارین
0
گلدتگ
گلدتگ
1399/07/20
سلام امین جان نظر شما منتقل شد ممنون از همراهی شما

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید